lacky3pl Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Samochod to doladowany 2.0. Nowe pierscienie, zrobione glowice, nowa pompa oleju upgdrade, nowe panewki dobrane w subaru do walu . Na wolnych obrotach pokazuje 2 bar przy 80stopniach Przy 90lub wyzej potrafi spasc do 1 lub 0.7bara. Olej to 10w40motul prawdopodobnie. Mozliwe ze tez zegary przeklamuja bo zalozone sa jakies tanie .na zimnym pokazuje max 3.7bara. Ktos sie spotkal z takim przypadkiem ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 A gdzie umieszczony czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 A gdzie umieszczony czujnik? na gorze z tylu silnika ma tam jakis adapter czy cos i kabel na gorze jest przykrecony .Im chlodniejszy silnik tym cisnienie oleju zwieksza sie .moze to winna oleju albo czujnika .sam niewiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Im chlodniejszy silnik tym cisnienie oleju zwieksza sie Tak to działa Przy 90 stopniach powinno być stabilne 1 bar na wolnych obrotach. 0,7 to już trochę mało. Warto porównać ciśnienie z zegara z manometrem warsztatowym (mechanicznym). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Gdzie najlepiej wkrecic zegar manometryczny garazowy ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 W miejsce fabrycznego czujnika (z przodu silnika) lub ewentualnie tam gdzie masz czujnik dodatkowy, zapewne w głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 tak to wyglada przy 80 stopniach a moze zmienic olej na jakis inny ? im zimniejszy silnik tym cisnienie wyzsze robi sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 m zimniejszy silnik tym cisnienie wyzsze robi sie Tak ma być! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 10minut temu wygladalo to tak temp cos ponad 80 delikatnie na wolnych obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Czasem jak jest ponad 90 lubi spasc ponize 1 bara dlatego jak zobacze ze jest ponizej wciskam gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Słabe to ciśnienie masz. W moim byłym GT zaraz po odpaleniu zimnego silnika ciśnienie szło pod 7 bar, przy temp. 90 C miałem 1.8 bar. Znajomki w subarakach również takie wskazania mają. Jeszcze sprawdź ile ci pokazuję przy obrotach rzędu 3000RPM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Słabe to ciśnienie masz. W moim byłym GT zaraz po odpaleniu zimnego silnika ciśnienie szło pod 7 bar, przy temp. 90 C miałem 1.8 bar. Znajomki w subarakach również takie wskazania mają. Jeszcze sprawdź ile ci pokazuję przy obrotach rzędu 3000RPM. przy 3000bedzie 3 bary ale nawet na zimnym pokazuje 3.5bara wiec wydaje mi sie ze ten czujnik przklamuje .jakies tanie auto gauge zalozone sa nawet doladowanie turbiny pokazuje troszke ponad zero a samochod ciagnie jak pociag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 To dla świętego spokoju sprawdź te czujniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 To dla świętego spokoju sprawdź te czujniki. spr w subaru i prawidlowe na wolnych jak jest 1 bar mowia ze ok ale nie wiem .niektorzy maja 3 bar na wolnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 U mnie na wolnych silnik zimny 7 bar silnik gorący temp oleju 100 stopni 3 bary powyzej 2000 obr/min zimny i gorący takie same wskazania 6-7 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 U mnie na wolnych silnik zimny 7 bar silnik gorący temp oleju 100 stopni 3 bary powyzej 2000 obr/min zimny i gorący takie same wskazania 6-7 bar jaki olej masz zalany ? Umnie 10w40 Motul .moze wlac jakis inny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 ja mam motul v300 15w50 ale ja mam pompę oleju o zwiększonej wydajności na oryginalnej podawane ciśnienie oleju przez ESI bosch to gorący silnik 800obr/min powyz 1 bar a 5000 obr/min powyz 3 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 ja mam motul v300 15w50 ale ja mam pompę oleju o zwiększonej wydajności na oryginalnej podawane ciśnienie oleju przez ESI bosch to gorący silnik 800obr/min powyz 1 bar a 5000 obr/min powyz 3 bar moja pompa tez jest jakas upgrade z subaru delara .czyli wyglada na to ze mam takie cisnienie jak miales wczesnie.a moze ta pompa nie jest jakas upgrade tylko zwykla sprzedali.w sumie 150£ kosztowala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 (edytowane) .czyli wyglada na to ze mam takie cisnienie jak miales Ja niestety nie miałem takiego ciśnienia wcześniej miałem na granicy zapalenia lampki kontrolnej czyli ok 0.6 bar i był robiony remoncik bo paneweczek juz nie było ,a teraz po remoncie mam przejechane jakies 4000 km i mam takie cisnienie jak napisałem Edytowane 2 Lutego 2013 przez ziarus007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 .czyli wyglada na to ze mam takie cisnienie jak miales Ja niestety nie miałem takiego ciśnienia wcześniej miałem na granicy zapalenia lampki kontrolnej czyli ok 0.6 bar i był robiony remoncik bo paneweczek juz nie było ,a teraz po remoncie mam przejechane jakies 4000 km i mam takie cisnienie jak napisałem umnie tez byl robiony remont i zmieniona pompa oleju a cisnienie takie jak widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 A co tam wymieniałeś w silniku i jakie obróbki robiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 na wolnych jak jest 1 bar mowia ze ok ale nie wiem .niektorzy maja 3 bar na wolnych Wszystko zależy od oleju (wydaje się, że nie tylko klasy lepkości), zapewne filtra (przy najbliższej wymianie muszę zrobić test, ale Maras kiedyś chwalił filtry syntetyczne słowami o trzymaniu wyższego ciśnienia), umieszczenia czujnika. Te cyferki bardzo trudno porównywać bezpośrednio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Poprzedni wlasciciel robil to w subaru .mam faktury na nowe panewki , wal zostal cos tam obrobiony bo uznali ze nie byl zajechany .spr korby i tloki .nowe pierscienie .dotarte zawory .nowe uszczelki i sruby .noi pompa oleju.tak ze dzwine to bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 ja miałem wymienione nowy wał i panewki acl race , pompę oleju tłoki mahle komplet uszczelek itd. ale u ciebie jak zrobiony wał panewki i pompa o zwiększonej wydajności to troszkę niskie to ciśnienie , ja bym wkręcił manometr i sprawdził to dokładnie bo może zegar autogage ci przekłamuje , co prawda ja tez mam autogage ale juz na silniczkach krokowych i ciśnienie zgadza sie z manometrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się