ADK90 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 przeczytałem i mój wpis to dodatkowa rada jeśli koniecznie chce zmienić wszystko dla felg. Chyba ze czegoś nie rozumiem?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Fakt,ja nie doczytałem. :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 @@EVAN, @@cybel, banda Rudego - dwóch na jednego. Kurna po bułki jeździcie i tyle A serio - jak jest istotnie git, to fakt, w świetle kosztów (absolutnie niemałych) mod nieco bez uzasadnienia. Choć do końca przekonany nie jestem...(a poprzekomarzam się jeszcze trochę ). Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 @@Grzesiek_67 ale masz absolutnie rację,łożyska 5x100 przy slicku,przyczepnej nawierzchni,dobrym hamulcu polegną wcześniej czy później. Ale sezon czy dwa są w stanie wytrzymać. :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) @Grzesiek_67 ale masz absolutnie rację,łożyska 5x100 Musisz zmienić nicka na Cybel I Litościwy Pozdrawiam Grzegorz PS. Wiesz, w takim Tajperze to te łożyska mogą być już kompletnie rozklepane (o ile pamiętają czasy fabryki). Ja rok temu wymieniłem komplet (5*100), jakby lepiej ale szału nie ma. No ala ja mam ciężkie auto, o pardone RYDWAN ;-) Edytowane 15 Listopada 2012 przez Grzesiek_67 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Haha,to w następnym wcieleniu Foruma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdzisek Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Kup pierścienie zmieniające rozstaw z 5x100 na 5x114.3 i po problemie Ale nie wróżę długiego życia Twoim szpilką chodź w drifcie takie rozwiązanie się sprawdza a tam auta nie są traktowane aby nimi jeździć po bułki. ADK90 - a gdzie takie pierścienie ostatnio widziałeś ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Takie pierścienie to zły pomysł. Żeby zmienić rozstaw musisz zastosować pierścienie o grubości min 3-4 cm - czyli na dzień dobry o tyle wywali felę na zewnątrz. Także znaleść felgę żeby pasowała w nadkole będzie jeszcze trudniej niz 5x100 wchodzące na brembo Co do łożysk w Type-R to z tyłu są naprawdę solide łożyska, jedynie z przodu może się coś dziać. Ja jeźdzę na pełnym sliku i semisliku, zaciągam hydrauliczny ręczny gdzie się da i nic Fakt, że jak składałem auto to kupiłem wszystkie nowe oryginały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 To przy okazji tematu pytanie: jeśli łożysko to jakie? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 "Łoryginalne" lub b.dobry zamiennik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Takie pierscienie ktos na allegro robi widzialem ogloszenie i tez na innym forum taki znajomy. I fakt wtedy odsadzenie kola jest wieksze niestety. Poszukaj lepiej dobrze felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 "Łoryginalne" lub b.dobry zamiennik Ofcourse, a te b. dobre zamienniki to...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdzisek Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 OK, dzięki, już felgi mam zamówione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Napisany Wczoraj, 19:37 sole3, o 15 listopad 2012 - 14:57, powiedział: Jak to się ma do kompletnej , pasującej, zwrotnicy z MY06-07' za 800zł ? Jak pies do .......jeża ? Ma się, jak połowa kwoty podanej przez Ciebie. Co do pełnego uzbrojenia zwrotnicy, zapomniałeś dodać jeszcze kosztów wycieczki na Malediwy W podanym przez Ciebie linku jest zwrotnica + piasta za 800 PLN-ów :-P :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 sranie w banie z tym unfallem na łożyskach 5x100 - napierdzielam na tych samych łożyskach juz 3 lata, a robię to i na slicku i na torach - nie wiem z czym problem działają i działać będą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 W podanym przez Ciebie linku jest zwrotnica + piasta za 800 PLN-ów :-P :cool: Fakt, przeczytałem ponownie ogłoszenie i wychodzi 800 PLN. Mea culpa Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 sranie w banie z tym unfallem na łożyskach 5x100 - napierdzielam na tych samych łożyskach juz 3 lata, a robię to i na slicku i na torach - nie wiem z czym problem działają i działać będą Ty jesteś złym przykładem bo przez te 3 lata zrobiłeś 300km ...reszte przestałeś u mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 @@EVAN proszę nie dołować mnie tu kolegi Carlosa. :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Ty jesteś złym przykładem bo przez te 3 lata zrobiłeś 300km ...reszte przestałeś u mechanika A widzisz, a ja oszczędziłem, nie dorzynałem. Who is the best, who is the king ? :mrgreen: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 @@EVAN proszę nie dołować mnie tu kolegi Carlosa. :-P Ale ON to lubi i lubi jak go denerwuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Panowie, odgrzejwając kotleta też sie na tym zastanawiałem. Czy ktos sie orientuje jak wyglądają huby tylne od Tribeci (sa tam 5x114), to bardziej STi czy możę Impreza/Legacy ? A co myslicie o przesunięciu szpilek na piascie, bmw-iarze tark robią i jeżdzą (przynajmniej tak piszą), jesli by to ktoś porfesjonalnie nawiercił i przesunał szpilki? w sumie to jest tylko zwiększenie rozstawu, a szpilki się wymienia np. przy ukręceniu - wydaje się to proste i pradokslanie porównująć do wymiany zawieszenia powinno byc znacznie,znacznie taniej. Edytowane 31 Stycznia 2013 przez sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Szpilki się wymienia, ale wkłada się je w te same, zapewne przez kogoś wyliczone pod kątem wytrzymałościowym, miejsca. A w przypadku wiercenia nowych gniazd pod większy rozstaw otwory będą sporo bliżej brzegu piasty. Taniej - niewątpliwie znacznie. Ale pytanie - czy wystarczająco bezpiecznie? Tym bardziej, że chyba nie po to się przechodzi na 114,3, żeby się wygodniej kulać po bulwarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Wystarczy porównac obwód pierscienia do STI/Tribeca vs legacy/WRX, jesli sie nie ma różnic nie powinno byc kłopotu. Największym problem jest tutaj wytrzyałośc na scinanie szpilki, ale szpilki pozostaja więc kłopot z głowy - z ciekawości postaram sie przliczyc w wolnej chwili, musze tylko stara piaste odgrzebac aby ją to pomierzyć A różnica w przesunięcu do zewnątrz to tylko trochę/aż ponad 7mm Edytowane 31 Stycznia 2013 przez sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 A różnica w przesunięcu do zewnątrz to tylko trochę ponad 2mm To chyba przy przejściu na 5x104,3mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) A różnica w przesunięcu do zewnątrz to tylko trochę ponad 2mm To chyba przy przejściu na 5x104,3mm zgadza sie, cos mi sie ubzdurało...oczywiście 7 mm ponad Edytowane 31 Stycznia 2013 przez sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się