Jump to content

Zawór upustowy blow off


murzyn4x4
 Share

Recommended Posts

Daje zwiększone zużycie paliwa i delikatny spadek mocy :D. Sam mam i jestem zadowolony, aczkolwiek myślę o powrocie do serii na jakiś czas - sam nie wiem :D.

Link to comment
Share on other sites

Daje zwiększone zużycie paliwa i delikatny spadek mocy :D

 

Kiepski zawór. Zła regulacja, za miękka sprężyna.

 

 

ps. dlaczego nie odmachujesz na pozdrowienia? Potem myślą, że to ja i opierdziel zbieram... :wink:

 

 

 

Co blow off daje po za psssss

 

Jak podnosisz ciśnienie doładowania i seryjny zaczyna przepuszczać zakładasz blow offa.

 

Do serii daje pssssssstttttttt i trochę zwiększone zużycie paliwa

Link to comment
Share on other sites

ps. dlaczego nie odmachujesz na pozdrowienia? Potem myślą, że to ja i opierdziel zbieram... :wink:

 

No to mamy winowajcę. Co najmniej dwa razy kląłem, że Hogi niekulturalny ( w realu używałem słów uważanych za wulgarne ) :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja mam w wueriksie jakiś rok, zawór dość tani, dedykowany do imprezy i silnik mi nie wybuchł jeszcze, błędów nie łapie, spalanie hmm to chyba bardziej rzecz psychologii niż wpływu samego zaworu... Jak ktoś lubi to polecam :mrgreen: a montaż. Naprawdę banalny, aż szkoda oddawać auto do mechanika... Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Czyli wychodzi na to że blow to samo zło. A co powiecie na temat tzw. hybrydowego zaworu??

Wyczytałem też gdzieś że jeśli już blow off to najlepiej remap zrobić. Nie ukrywam że przygotowuję się do remapu :mrgreen: wiec może zrobić to po prostu w kpl. :?: :?: :?:

Link to comment
Share on other sites

Mogę się mylić, jak coś to niech mnie ktoś poprawi. Z tego co mi wiadomo to poza zwiększonym spalaniem,, spadkiem momentu i charakterystycznym psss... to trochę wydłuża żywotność układu doładowania (w tym też turbinę), bo upuszcza nadmiar ciśnienia w układzie przy odpuszczeniu gazu

Link to comment
Share on other sites

to trochę wydłuża żywotność układu doładowania (w tym też turbinę), bo upuszcza nadmiar ciśnienia w układzie przy odpuszczeniu gazu

 

To samo robi seryjny, wiec nie jest prawda, ze trzeba zamieniac seryjny na blow-off, zeby ulzyc turbo, czy cos w tym stylu.

Tak samo nie jest koniecznoscia pojscie w blow-off, gdy po podniesieniu cisnienia doladowania seryjny (z reguly stary) zawor nie daje rady - nic nie stoi ne przeszkodzie, by zalozyc nowy, zdrowy zawor recyrkulacyjny, albo aftermarketowy, na mocniejszej sprezynie.

 

Co do reszty, nie chce mi sie po raz kolejny rozpisywac dlaczego w aucie z przeplywomierzem lepiej pozostac przy recyrkulacyjnym - w szukajce mozna znalezc. :)

Link to comment
Share on other sites

to trochę wydłuża żywotność układu doładowania (w tym też turbinę), bo upuszcza nadmiar ciśnienia w układzie przy odpuszczeniu gazu

 

To samo robi seryjny, wiec nie jest prawda, ze trzeba zamieniac seryjny na blow-off, zeby ulzyc turbo, czy cos w tym stylu.

Tak samo nie jest koniecznoscia pojscie w blow-off, gdy po podniesieniu cisnienia doladowania seryjny (z reguly stary) zawor nie daje rady - nic nie stoi ne przeszkodzie, by zalozyc nowy, zdrowy zawor recyrkulacyjny, albo aftermarketowy, na mocniejszej sprezynie.

 

Co do reszty, nie chce mi sie po raz kolejny rozpisywac dlaczego w aucie z przeplywomierzem lepiej pozostac przy recyrkulacyjnym - w szukajce mozna znalezc. :)

 

Ok zwracam honor (mówiłem że mogę sie mylić :D ) A w takim razie, gdzie spowrotem wraca to powietrze z zaworu recyrkulacyjnego? Bo w BOV leci pod maske, a w DV jest odprowadzenie.

Link to comment
Share on other sites

kazdy odradza a kazdy ma :D ja tam smigam na blow offie..

 

Nie kazdy.

Poza tym nie kazdy setup jest taki sam. Obecnie zreszta w jednym aucie mam, a w drugim nie - ale w obu nie mam przeplywomierza, wiec nie ma to i tak wiekszego znaczenia.

Link to comment
Share on other sites

Ja pierdykam. Znowu to samo. Jedni że zakładać bo jest fajne pssss i turbo ma lżej, inni że be, nic nie daje albo psuje samochód, trza panewki wymieniać itp. Tragedia, coś obiektywnego w tym temacie na tym forum nie znalazłem i chyba nie znajde :lol:

Link to comment
Share on other sites

bo jest fajne pssss

 

I na tym sie realne "zalety" blow-offa w stosunku do zaworu recyrkulacyjnego koncza. Ale dla niektorych to wystarczajacy argument "za".

 

-- środa, 31 paź 2012, 16:12 --

 

Tragedia, coś obiektywnego w tym temacie na tym forum nie znalazłem i chyba nie znajde :lol:

 

Niezbyt obiektywnie zapewne, ale prosze:

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... e#p1036815

Link to comment
Share on other sites

jest jeszcze cos procz pssssst...

 

 

w aucie z mapa blow off pomaga ograniczac knocki zwlaszcza na wysokich rmp. Bogata mieszanka gdy jest zasysana/pompowana do cylindra chlodzi wnetrze komory spalania troche lepiej niz zwykla mieszanka. wieksza ilosc paliwa odbiera wiecej ciepla.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...