Skocz do zawartości

Jano

Użytkownik
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Jano w dniu 6 Marca 2013

Użytkownicy przyznają Jano punkty reputacji!

O Jano

  • Urodziny 03.08.1987

Contact Methods

  • Skype
    piotr.janik33

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ustroń
  • Auto
    Impreza STI
  • Zainteresowania
    motoryzacja, rajdy, motocykle, sporty extremalne, no i oczywiście marka SUBARU

Ostatnie wizyty

1599 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jano

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

1

Reputacja

  1. maxms

    Cześć, na jakim zacisku hamulcowym miałeś te felgi w subaru?

    Pozdrawiam, Marcin.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. maxms

      maxms

      Tak, stalówki.

    3. Jano

      Jano

      Jak zakładałem te stalówki to musiałem zmienić z przodu zaciski i tarcze z brembo, na 4-ro tłoczek wrx a z tyłu wchodzą na styk na brembo, więc z tyłu nie trzeba nic zmieniać

    4. maxms

      maxms

      OK, dzięki.

  2. Zauważ że w kąplecie jest specialne poszerzenie które przykręca sie do drzwi ze całość wygląda jak org. Na zdj ze strony również to wygląda profi.Pozatym ja chce kupić specialny kąplet pod mój model, a nie jakieś uniwersalne które trzeba będzie przerabiac u dopasowywać do danego modelu (podejrzewam ze wlasnie takie uniwersalbe montowałeś i dlatego miałeś taką zabawe z docinaniem i podklejaniem) Ps ja nawet nie chcialbym wiercić pod nity/czy też śrubki, tylko rozważam przyklejenie na samym kleju do szyb, żeby jak najmniej ingerować w karoserię
  3. No zdaję sobie sprawę ze nie jest to tania zabawa, ale to nie poerwsze i zapewne nie ostatnie pieniądze zainwestowane w mojego świniaka. Efekt modu mega wg mnie wiec chyba będe chciał zaryzykować. A mógłbyś wrzucić jakieś fotki Tw samochodu. Oraz po krótce opisać jak to robiłeś, jak montowałeś itp. Oraz jakie dystanse? Czy przykręcane i z osobnymi szpilkami, czy zwykły systans a w piaste dłuuuugie szpilki?
  4. Nie, nie żadne dorabianie z blachy i inna rzeźba nie wchodzi w grę. Zależy mi aby dla nie wprawionego oka w temacie subaru, samochód wyglądał jakby to było fabrycznie montowane (jako dodatkowa opcja). Widziałem także sporo tańsze uniwersalne poszerzenia, ale tak jak już szybciej pisałem, to wolę dołożyć troszke pieniędzy i kupić te poszerzenia dedykowane do tego modelu. A odnośnie drifterów to zbytnio nie mam kogo zapytać, gdyż mieszkam za granicą a tutaj nie ma nikogo takiego... . Może znajdzie sie tutaj jakiś drifter lub ktoś kto przerabiał temat...
  5. A więc jak w temacie, ostatnim czasem przeglądając różne fora motoryzacyjne natrafiłem na taki właśnie mod który bardzo mi sie spodobał. Szukałem owych poszerzeń w Polsce ale nie znalazłem, natomiast dosyć sporo jest tego w Uk. Mam pytanie czy ktokolwiek przerabiał ten temat, odnośnie dostępności w Polsce, oraz trwałości po zamontowaniu. Jeśli ktoś ma doświadczenie w tym temacie to bardzo proszę także o opinie odnośnie estetyki i funkcjonalności w codzinnym użytkowaniu. Mam również pytanie czy był by może ktokolwiek chętny na taki mod swojego świniaka? (pasuje do modelu blob i hawk, wtedy można by zrobić większe zamówienie, lub zamówić 1 szt a resztę zlecić do wykonania w PL, gdyż nie jest to zbyt tania sprawa biorąc pod uwagę ze za parę listewek życzą sobie ok 300-400 funtów) Pierwotnie chciałem zamontować tylko i wyłącznie na kleju do szyb, aby nie robić dziur w karoserii. Oczywiście zdaję sobie sprawę że do takiego modu trzeba jakąś szeroką felge z niskim ET, plus dobrany jakiś odpowiedni dystans aby ładnie szeroko auto siedziało - mniej więcej na równo z linią nadwozia. Poniżej wrzucam kilka fotek z efektem po zamontowaniu owych poszerzeń, które pochodzą ze strony producenta. Z góry dzięki odpowiedzi i pozdrawiam
  6. Jano

    Wahacze sti 5x114.3 a 5x100

    Stabilizatory i łączniki mam whiteline z anty lift kit z przodu (rowniez z whitelie-a) Czyli podsumowując, to spokojnie moge przykrecac bez zadnych przeróbek wahacze z 5x114.3 tak? A skoro są szersze to będe musiał pewnie zbieżność tylko zrobić. A jeszcze zaciekawiło mnie - może oriętujesz sie czy amortyzatory różnią sie w 5x100 a 5x114.3 ( a dokladniej czy są p&p). Pozdrawiam
  7. Witam. Mam szybkie pytanie dla zoriętowanych w temacie. Czy wahacze przednie są p&p w 5x100 i 5x114.3 . Oraz tak tylko oriętacyjnie czy poprzeczne wahacze tylne (amelinowe)
  8. Jano

    Pytanie o zderzak blob

    czyli kolego OWOC - podsumowując mówisz że zderzaki WRX i STI są takie same, a jeśli chodzi o n/a to wizualnie jest on również taki sam, tylko że jest węższy bo wiadomo że n/a nie było usportowione, a co za tym idzie - nie było poszerzone. Więc do STI siądzie zderzak tylko i wyłącznie z WRX, ulb STI ?
  9. Jano

    Pytanie o zderzak blob

    To wiem że MY 5,6,7 mają troche inny zderzak, ponieważ mają takie plastikowe nakładki przy nadkolach, które nachodzą na zderzak, i tam jest takie inne przetłoczenie, ale chyba przy lampach się nie różnią (przynajmniej tak mi się wydaje). Ale może ktoś oriętuje się jak to wygląda względem n/a - wizualnie na pierwszy rzut oka są takie same, ale nie wiem jak to będzie z szerokością czy n/a nie będzie węższy niż wrx i sti ?
  10. Jano

    Pytanie o zderzak blob

    Witam, mam pytanko może ktoś przerabiał temat. Chodzi mi czy jest jakaś różnica w zderzaku tylnym do subaru imprezy sedan blobeye (04 rocznik) pomiędzy modelami n/a, WRX, STI, a jeżeli jest to jaka. Z góry dzięki za pomoc.
  11. 21 - Jano (również mam nadzieję że czas pozwoli
  12. Siemka, startuje ktoś w niedziele na Sprincie organizowanym przez naszego kolegę ze spotów Łukasza ze srebrnego STI ? Ja osobiście jestem wpisany na listę, ale niestety jeszcze nie wiem czy wystartuję. Zainteresowanych zapraszam do udziału, lub oglądania\kibicowania bo imprezki organizowane przez nich są naprawde 1-sza klasa ! Będzie katering, grzeańce, toytoye itp także organizacja o niebo lepsza niż w przypadku innych imprez tego typu. Więcej szczegułów na stronie ---> http://www.sprintrally.pl/ Pozdrawiam i do zobaczenia
  13. a ile taka przyjemność wychodzi... ???
  14. Witam, zaczął świrować mi czujnik ciśnienia oleju firmy DEFI (silnik 100% sprawny). Raczej wiadome jest że nie da rady go naprawić, a że nie wiem gdzie można kupić taki czujnik, lub jakiś zamiennik w PL żeby współpracował z moją centralą/zegarami, więc zwracam się z prośbą o pomoc do szanownego grona forumowiczów Ja mam dokładnie taki jak na zdj (z 3 kabelkami/ na 3 piny) http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=oil+pressure+sensor&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=oil+pressure+sensor+defi&_sacat=0 PS na allegro znalazłem parę czujników do wskaźników ciśnienia oleju, ale nie znam się na tym (jedne są jakieś bez silniczka krokowego stepper motor--->http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-oleju-do-wskaznikow-auto-gauge-i3245153707.html, drugie znowu z nim--->http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-oleju-do-wskaznikow-warning-ag-i3226710100.html lub http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-oleju-do-wskaznikow-steppermotor-i3249208931.html, a ja dokładnie nie wiem jakie potrzebuję) Z góry dzięki za pomoc
  15. Mam wiązke wrx bugeye europa. Jak jesteś zainteresowany to daj znać PW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...