miszozon Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Aw Fak, ale wtopiłeś :shock: Paweł jestem z Tobą, dasz radę 8) Jak coś to pewnie używka się znajdzie bez większego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 A ja się podłącze z takim pytaniem: jeśli miałbym DCCD i chciałbym wymienić kierę na jakąś sportową to co wtedy?Gdy zakładałem w moim GT nabę to musiałem pozbyć się taśmy airbaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 noboco, Jesli tasma ,nie jest przerwana ,to da się to poskładać do kupy ,sam to kiedyś robiłem ,ale w WRXie .Niestety nie powiem Ci jak to jest z DCCD .Jeśli dobrze kojarzę ,to DCCD ma osobną taśme pod taśmą AIRBAG to powinno zadziałać (chyba ,że się myle i jest razem z AIRBAG),ale jak coś poprzestawiałeś w taśmie DCCD ,to będzie koszt 1000zł na nową taśme ,jest nawet na allegro http://moto.allegro.pl/emu-tasma-przeka ... 63940.html .Sam juz taką kupowałem ,bo cosik po przekładce DCCD nie chciało działać w trybie AUTO. Tak czy siak spróbować naprawić warto ,moze nie rozkalibrowałeś DCCD i będzie grać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Moze wtrace swoje 3 grosze na podstawie doswiadczenia z innych marek. W kilku autach spotkalem sie z czujnikami skretu i zazwyczaj jest to element przytwierdzony na stale lub dokrecany do obudowy tasmy ( czasami jest jakas przekladnia zebata w celu zwiekszenia dokladnosci ) Jesli nie zalozysz dokladnie w takim samym polozeniu jak wyciagnales bedzie kicha. Najczesciej kalibruje sie czujniki po regulacji zbieznosci wystarczy ze minimalnie inaczej bedzie kierownica przy jezdzie na wprost i uklad zacznie szalec. Zazwyczaj robie to tak, ze ustawiam zbieznosc, przed zdjeciem urzadzen do zbieznosci podlaczam kompa i kalibruje. Nie wiem jak wyglada procedura kalibracji w subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noboco Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Panowie, sprostujcie jeszcze proszę: Istnieje procedura kalibracji czujnika. Czyli, jeśli źle złożę taśmę (zwijkę, czyli cały ten ślimak z układem scalonym), czujnik się rozkoduje i tylko tę część będę musiał wymienić na nową? Czy dobrze rozumuję? Nie chcę napsuć czegoś jeszcze po drodze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szerszen-X Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 noboco, można spróbować tak: 1. odłączyć kabelki od styków 2. skręcić taśmę jak tu 3. podłączyć ponownie te styki, zamknąć puszkę 4. włożyć w bolce Nie wiem tylko jak się ma ta cała zębatka do całości Robisz na własną odpowiedzialność, bez mojej winy. Najrozsądniej będzie: 1. laweta 2. ASO 3. bankomat 4. powrót do domu na kołach -- Cz paź 04, 2012 5:07 pm -- Ja odebrałem słowa Szerszenia jako żart i myślę że taka była intencja taka była, a dla reszty braci mam filmik: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Czemu doradzacie lawete, z uszkodzonym-odpietym tym elementem beda swiecic kontrolki trakcji i airbagu oba systemy powinny byc nieaktywne, a po kalibracji wykasowac blad to chyba male piwo. W STI raz mialem tak, ze na nieoryginalnej kierownicy bez tasmy spinalo za bardzo DCCD. innych niedogodnosci nie pamietam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Panowie, sprostujcie jeszcze proszę:Istnieje procedura kalibracji czujnika. Czyli, jeśli źle złożę taśmę (zwijkę, czyli cały ten ślimak z układem scalonym), czujnik się rozkoduje i tylko tę część będę musiał wymienić na nową? Czy dobrze rozumuję? Nie chcę napsuć czegoś jeszcze po drodze... Spoko, spoko nic więcej już nie zepsujesz, lawety by dojechać do ASO także nie potrzebujesz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 noboco, podrzucam jeszcze temat z zagranicy: http://www.iwsti.com/forums/gd-interior ... g-fix.html dość dobrze opisane jest składanie, plus link do większej ilości fotek z 2 strony powyższego tematu, może pomoże : http://s1219.photobucket.com/albums/dd4 ... ockspring/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noboco Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 dzięki brt, znam to, ale niestety to za mało wiedzy, by liznąć temat... Muszę kupić zwijak, bo jest milion możliwości nawinięcia tej cholernej taśmy. W moim przekonaniu naprawa bez drugiego zwijaka (by podpatrzeć co z czego wynika) jest niemożliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Nie śmiać się :!: Narysowałem Ci jak to wg. mnie powinieneś nawinąć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noboco Opublikowano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 (edytowane) brt, dzięki wielkie za poświęcenie i pomoc Drugi pomuk do Ciebie leci! Udało mi się dojść do ładu (chyba) Kluczowe okazało się zdjęcie taśmy i przyniesienie jej do domu, obejrzenie w pozycji umożliwiającej myślenie, a nie kombinowanie Otóż, taśmę nawinąłem .Teraz muszę polutować kabelki, bo wyrwałem je tak jak Bośniak z przytaczanego forum. Jestem dobrej myśli. Wiem, co będzie teraz najtrudniejszą rzeczą - montaż tego cholerstwa w aucie Ciasno, a ja pierwszy raz w życiu zajmuję się takim rocket science'em -- Wt paź 09, 2012 6:41 pm -- a co do samego montażu brt, jest prawie tak, jak piszesz/ rysujesz. Później to opiszę i narysuję dla potomnych -- Śr paź 10, 2012 11:03 pm -- Okej, mały apdejt. Po pierwsze - udało się! Po drugie, piszę poniżej wszystko czego się dowiedziałem. Wiem, że znajdzie się nie jeden, któremu oszczędzi to czas i nerwy... Kilka faktów, które przydadzą się takim laikom jak ja: 1. Jeśli szukasz informacji na forach zagranicznych, po angielsku zwijak nazywany jest "clock spring", "squib", manual Subaru nazywa zaś tę część "roll connector". 2. Kluczową sprawą w jakiejkolwiek ingerencji w taśmę jest wyjęcie jej z auta i otwarcie. Wtedy wszystko zaczyna się układać w logiczną całość 3. Rozbierasz samą atrapę ze zwijakiem. Kilka postów wyżej widać zdjęcie z zębatką - to druga puszeczka, która Cię nie interesuje 4. Zapomnij o części wyjętej z angola. Nie będzie pasowała. Edytowane 7 Listopada 2023 przez Dominik Wiktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 noboco, gratki :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Gratulacje, misja była trudna ale opłaciło się :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 noboco, a jak DCCD przezylo ta operacje ¿¿?? -- 10 paź 2012, o 23:21 -- i czemu z Angola ma nie pasowac¿ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noboco Opublikowano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 noboco, a jak DCCD przezylo ta operacje ¿¿?? -- 10 paź 2012, o 23:21 -- i czemu z Angola ma nie pasowac¿ 1. DCCD działa jak powinno, tempomat i airbag również 2. Nie pamiętam gdzie to przeczytałem, ale angole mają coś tam gibnięte odwrotnie. Nie pasują. Jeśli wiesz że jest inaczej - dementuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Pietrek się spisał z obszyciem Myślałem początkowo że się nie uda poskładać tasmy. Jeździłeś już? Ze skrętem kierownicy od końca do końca? No właśnie - z angola chyba pasi idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noboco Opublikowano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 filester, patrz piętro wyżej. Wszystko śmiga jak ta lala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Zdążyło się pojawić zanim wysłałem poprzedniego posta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewKR Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Noboco gratki dobrej roboty i samozaparcia! Mozesz napisać kto obszywał Ci kierownice i jakie koszty?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Gratuluje super ze sie udalo i opisales wszystko . Nie sprawdzaj tylko czy poducha dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 noboco szacun za robotę i przewodnik 8) Piękna kiera :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noboco Opublikowano 11 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 AndrewKR, PW :arrow: Jeśli ktoś jeszcze potrzebuje namiar na dobrego tapicera - zgodnie z jego wolą zapraszam na PW Reszta, dzięki! Nikomu nie życzę, ale jak zajdzie potrzeba uporania się z zadaniem, udokumentowana wiedza dla potomnych już jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZOK Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 noboco, szacun za wytrwałość! :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Jeśli pozwolicie to podłączę się pod wątek bo mam podobny problem u siebie. A mianowicie u mnie podczas kręcenia kierownicą słychać jakieś takie trzaski, trzeszczenia z okolic taśmy/kierownicy. Czy może ktoś wie co to może być? Kierownica wraz taśmą była kiedyś demontowana i po tym fakcie tak się zrobiło ;-) A on-topic: bardzo ładnie obszyta kiera + szacun za poskładanie taśmy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się