Skocz do zawartości

Dyskusje o Evo


ALEX

Rekomendowane odpowiedzi

ja nie szukam auta do scigania sie, bo wiem, ze nigdy nie bede szybkim kierowca, gdyz nie mam na to czasu, a najwazniejsze, ze szkoda mi pieniedzy na profesjonalne upalanie. potrzebuje niezawodnego, szybkiego autka, ktore bedzie dawalo mi radosc na ulicy i od wielkiego dzwona na torze. mozna stwierdzic, ze ide na latwizne, ale nie wiem po co sie meczyc z STI, skoro fajniej i latwiej sie jezdzi EVO? idac tym tokiem Przemek, to wszyscy zamienmy sie na jakies mocne oski, bo tak bedzie jeszcze trudniej.

 

teraz cos osobistego, wiec uprasza sie o nie podsmiewanie z wylewnosci :twisted:

 

przesiadajac sie z CTRa /tak, wiem - wciaz do niego powracam/ do STI bylem poczatkowo zawiedziony. latwo bylo sobie wyobrazic, ze to turbo, ze ciagnie od dolu, ze po zmianie wydechu zawarczy i na to bylem „przygotowany” – jakby to drugie w sumie bylo wazne. obecnosci AWD nie odczuwalem i tlumaczylem to sobie, ze po prostu nie potrafie jezdzic i nie potrafie stad docenic. a pierwsze proby na skrecaniu na mokrym, tak troche szybciej, konczyly sie druga strona jezdni. ok, brak umiejetnosci. duzym rozczarowaniem zas byl uklad kierowniczy, sorry, na tle nawet biednej Hondy to zdaje sie po prostu slaby, zeby nie rzec prymitywny. skrzynia wiadomo to dla mnie wrazliwy temat, ale na pewno od dwukrotnie tanszej Hondy mogliby sie wiele nauczyc.

na pewno bije ode mnie rozczarowanie i rozgorycznie ostatnio komentowana niezawodnoscia Subaru plus moj juz prawie miesiac bez auta - wiadomo jak jest z czesciami. legendarne, mocarne auto ewidentnie po malutkiej modyfikacji wypluwa silnik. jeszcze ta moja nieprawdopodobna awaria skrzyni. padaja najdrozsze, najwazniejsze elementy. widziales ostatnio parking w Mysiadle. z 10 STI stoi.

wsiadlem wczoraj do Evo i czulem sie po przesiadce z STI tak, jak przesiadalem sie z Astry 1,8 do CTRa. na tyle, na ile moglem ocenic, wszystko bardziej mi przypadlo bardziej, duzo bardziej.

 

innymi slowy, najwazniejsze to to, ze na ulicy to auto duzo bardziej przyjemnie mi sie prowadzi. wszystko zdaje sie duzo bardziej dopracowane, ot i co, a dla amatora to wazne :grin:

nie ma sensu snajperzyc moich pobieznych obserwacji detalicznymi wlasnosciami obydwu aut, wlasnosciami, ktorych nie ogarniam. po prostu - jak napisales - gusta sa rozne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

foreksz, chodzi o to zeby te plusy nie przeslonily Ci minusow :mrgreen:

 

[ Dodano: Sro Kwi 16, 2008 1:50 pm ]

ja nie szukam auta do scigania sie, bo wiem, ze nigdy nie bede szybkim kierowca, gdyz nie mam na to czasu, a najwazniejsze, ze szkoda mi pieniedzy na profesjonalne upalanie. potrzebuje niezawodnego, szybkiego autka, ktore bedzie dawalo mi radosc na ulicy i od wielkiego dzwona na torze. mozna stwierdzic, ze ide na latwizne, ale nie wiem po co sie meczyc z STI, skoro fajniej i latwiej sie jezdzi EVO? idac tym tokiem Przemek, to wszyscy zamienmy sie na jakies mocne oski, bo tak bedzie jeszcze trudniej.
auto dla Ciebie Tomek to M3, RS4 ew. C63AMG a nie EVO lub STI :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

foreksz, w pełni rozumiem Twoją optykę. Nie jest moim celem bronienie "przegranej" w Twoich oczach sprawy subaru, raczej delikatne zasugerowanie, że w Evo też padają sprzęgła, skrzynie i inne drogie elementy. Natomiast jeśli banan na Twojej twarzy przy przejażdżce evo był dużo większy, niż po nabyciu STI, to kupuj evo i kropka. Życie jest za krótkie by się męczyć z czymś, co Ci nie odpowiada / nie daje takiej radochy, jak powinno 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, porownalem ja wczoraj rowniez z Evo i jednak mozna.

Jabar, jestem kaprysnym, zmiennym, zlosliwym i impulsywnym konsumentem. liczy sie w jakich okolicznosciach ten blok pada.

Przemeq, sprawa nie jest moze przegrana, po prostu jest okazja na rynku dobra cene wycisnac za kilka wybornych Evo, to przyspieszylo moja decyzje.

 

wszystkim Panom tym razem dziekuje za wpisywanie sie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawna skrzynia STi działa pod względem kultury pracy porównywalnie do Evo6MT i lepiej niż Evo5MT, przy tym trudniej ją popsuć.

 

Nareszcie jakaś pochwała :grin:

 

Mam wrażenie po opiniach użytkowników Evo i Sti , że w każdym elemencie Evo wygrywa :roll:

 

Czyli wnioskować można, że Impreza to paździerz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie po opiniach użytkowników Evo i Sti , że w każdym elemencie Evo wygrywa

 

 

Już wielokrotnie pisałem że STi majakieś tam przeagi, Evo jest nieznacznie szybsze jak jest przyczepnie i lepiej znosi katowanie na maksa. Evo wytrzymuje jazdę Tomo ;) I tyle. Większość z nas ma tak wielkie rezerwy w swojej jeźcie że może zniwelowac różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jabar, jestem kaprysnym, zmiennym, zlosliwym i impulsywnym konsumentem. liczy sie w jakich okolicznosciach ten blok pada.
Tomus - a co mi pozostalo? Wyremontuje i bede czakal na nastepny raz :mrgreen:

 

 

tez chcialem kupic ladne zadbane EVO o przebiegu 40 tys km (tuningowane na 330KM) jezdzilo jak zaczarowane, ale potem uslyszalem na skrzyzowaniu STI ze sportowym wydechem i kupilem Subaru :mrgreen:

 

Nie oszukujmy sie, wykorzystanie mozliwosci samochodu jednego i drugiego w ponad 80 % jest dla wiekszosci z nas poza zasiegiem wiec to czy zaplace xx pln za shortblock w STI czy za np dyfer w EVO nie ma znaczenia - wazny jest banan na twarzy - a ten mam wiekszy w sti.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foreksz, podoba mi się twoje podejście :lol:

 

Niestety jesteś kolejną osobą, która przesiada się /zastanawia się / z STI do EVO. Przypadków zmiany w drugą stronę nie znam :roll: Były? :shock: :wink:

 

Jeśli nie upalasz po szutrach to poleciłbym Ci niemieckiego boxera... tego na "P" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

foreksz, foreksz a nie pasuje ci wcześniej wspomniane RS4? Za cene EVO będziesz miał 380km, lepsze wykonanie, więcej komfortu. Pewnie gorzej się spisuje na torze ale skoro nie wyicskasz z auta siódmych potów, to czemu nie? Fakt, że przebieg będzie większy, ale coś za coś. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foreksz, podoba mi się twoje podejście :lol:

 

Niestety jesteś kolejną osobą, która przesiada się /zastanawia się / z STI do EVO. Przypadków zmiany w drugą stronę nie znam :roll: Były? :shock: :wink:

Mnie też się podoba jego podejście i również nie słyszałem o zmianie Evo na STI :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiele mogę sie wypowiedzieć na ten temat ponieważ nie wiele wiem o tym jak prowadzi się evo ponieważ nie miałem przyjemności prowadzić tego samochodu ale zaden lancer nigdy nie zrobił na mnie takiego wrazenia jak impreza, chodzi mi przedewszystkim o wygląd i niepowtarzalny dzwiek boxera :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...