Skocz do zawartości

Dyskusje o Evo


ALEX

Rekomendowane odpowiedzi

Felgi to, jeśli się nie mylę, Compomotive MO, rewelacyjne. ;)

 

They are so 90's :twisted:.

 

Wnętrze - za szare, no i kompletnym nieporozumieniem są te trzy zegary rodem z Golf'a 1 GTi.

 

Poza tym dobre stereo, Alpine.

 

Do wnętrza ten sam komentarz - wszystko wygląda jak z lat '90, gdy nie było radioodbiorników wkomponowanych w deskę, tylko na chama wystawał jakiś świecący srebrny klamot z licznymi światełkami. Do tego image'u "pięknie" dostosowują się te zegary, na których pomysł gwizdnięto projektantom żuka, czy nysy :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Do wnętrza ten sam komentarz - wszystko wygląda jak z lat '90, gdy nie było radioodbiorników wkomponowanych w deskę, tylko na chama wystawał jakiś świecący srebrny klamot z licznymi światełkami. Do tego image'u "pięknie" dostosowują się te zegary, na których pomysł gwizdnięto projektantom żuka, czy nysy :twisted:.

 

Idz sie utop zazdroniku ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

man111 dokladnie BBS sa super juz sie nie moge doczekac jak ze stanow przyplyna :)

 

Staraj się, staraj, zmieniaj wygląd :) Aż wreszcie osiągniesz mój pułap

 

buahahaha :mrgreen:

 

A tak na poważniej - powtórzę: evo kolegi szanownego suckera man111 jest PRZEZAJEBISTE 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robić mi tu OT z OT cholera jasna :twisted::mrgreen: :mrgreen: Subaru na forum główne marsz :!: :mrgreen:

 

Tyś się tu tak rozhasał, że niedługo będziesz miał więcej postów niż Az :twisted:.

 

No właśnie, Moderatorzy - a może by tak evowców do innej kategorii przerzucić? Tak jak modowi wyświetla się, że mod, na zielono, adminowi, że admin, na żółto, tak evowcom wyświetlałoby się że evowiec, na czerwono na przykład, i od razu byłoby wiadomo, że to niższa kasta społeczna i każdy porządny subarowiec z nimi nie gada, a jak już gada, to jest to z jego strony czysta łaskawość pod adresem błądzących? :roll:

 

:twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, Moderatorzy - a może by tak evowców do innej kategorii przerzucić? Tak jak modowi wyświetla się, że mod, na zielono, adminowi, że admin, na żółto, tak evowcom wyświetlałoby się że evowiec, na czerwono na przykład, i od razu byłoby wiadomo, że to niższa kasta społeczna i każdy porządny subarowiec z nimi nie gada, a jak już gada, to jest to z jego strony czysta łaskawość pod adresem błądzących? :roll::twisted::mrgreen:

 

No nie... :twisted: I Ty Brutusie przeciwko mnie :shock: A Tytusa, Romka i A'Tomka czytał :?: Proces uczłowieczania trwać swoje musi :roll: Bez dwóch zdań :twisted::mrgreen:. Więc łaskawości więcej, przychylnych spojrzeń a nie tu z kłonicą na niewinnego (prawie...) :twisted::mrgreen:

 

Odezwał się Ten, który pisze raz na miesiąc i to o pogodzie :roll: :mrgreen: He He :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytalem wlasnie nowe GT gdzie jest porownanie evo 9 , GT300 i GT340 przyznam ze dosc ciekawie to wyglada ale mam nadzieje ze w najblizszym czasie na tor poznan zawita SPRT bo chce zobaczyc jaka bedzie roznica w czasach miedzy nimi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

ok, wciaz jeszcze nie zszedlem na ziemie, wiec pewnie zabrzmi to jak pean, ale co tam, powtorze w sumie common knowledge, tylko z pw. przerysowanych odczuc amatora.

uklad kierowniczy to inna bajka, mowi sie gokart, dla mnie lepiej - gra komputerowa. zadnego zamaszystego krecenia, na wiekszosc manewrow 0900-1500 wystarcza. czuly jak diabli, malo na krawezniki przy wyprzedzaniu nie wpadalem na poczatku. prowokuje na drodze do glupiego i nieptorzebnego slalomu.

skrzynia tez zadne odkrycie hameryki – rewelacja. nawet moja nowa na tle Evo to byla raczej walka, biegi wchodza chyba krocej i jak na taka skrzynie - mieciutko jak kaczuszka, precyzyjniej, zadnego przeladowywania znanego z STI. sprzeglo i gaz podobnie, krotszy skok, jakby obydwoma pedalami drive-by-wire sterowalo. same sie prosza o redukcje, ktore jakos mi duzo lepiej w Evo wychodzily, pomimo, ze auta w ogole nie znam.

ale najlepsze to sa dyfry i zawias. oczy przecieralem po zatrzymaniu, ze samochod moze sie tak prowadzic. nie ma co zanudzac pluzeniem Imprezy, bo nie da sie tego zrozumiec, poki sie nie przejedzie Evo. glupie manewry, czyli pelen gaz i slalom i to skreca - jedzie jak i gdzie chcesz. w moim STI po pierwszym manewrze uciekl bym przodem, bujnelo by cala buda, a takie jak w Evo odbicie w druga strone wyrzuciloby w plener. a auto bylo na zimowkach profil 55...

jakosc wykonania, estetyka tez inna bajka. siedzenie za kiera bez zbytku wiercenia sie od razu przypadlo mi. i jeszcze auto o takiej mocy pali znacznie mniej od mojego w sumie seryjnego STI.

w granicach rozsadku to auto samo sie prowadzi, wybacza wiecej do pewnego granicznego, oddalonego momentu. nie odczulem tez, ze w trasie moze byc bardziej meczace od Subaru, ale to pewnie zasluga wysokich zimowek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

foreksz, generalnie: "gokartowość" evo (=układ kierowniczy + zawias) powoduje, że dużo łatwiej jest o nasterowność. Tak że zamiast rycia przodem masz tail happiness. Coś za coś.

 

Zwracam też uwagę, że praktycznie wszystkie znane mi evo to wersje co najmniej 340 KM, a więc porównania z seryjnym STI są dodatkowo utrudnione.

 

Końcowym argumentem dla mnie będzie to, że w rajdach zawsze byli kierowcy wolący subaru i ci wolący evo. I choć to zupełnie inna liga, to analogię można zastosować do cywilów: jednym będzie bardziej odpowiadała gokartowość evo, innym "ułatwianie życia", jakie daje STI. Na poziomie amatorskim i tak istotą są umiejętności; to, czy to będzie STI, czy Evo ma znaczenie dopiero wtedy, gdy jeździsz praktycznie bezbłędnie i szukasz ułamków sekund 8). A ja na tym etapie jeszcze nie jestem i nie będę szukał surogatów umiejętności w postaci innego sprzętu :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...