Skocz do zawartości

Rentgen na TVN TURBO


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wydaje mi się że to była wersja EU z tłumikiem Prodrive a nie US

 

mi też się tak wydaje , zwłaszcza że Adaś tak mówił i nie było widać przełcznika od dyfrów.

co nie zmienia sytuacji iż był dłubniety.

Czasy które podawał też były z palca wyssane , bo evo VIII w seri ma 4,8-4,9 do 100, sti (EU) podobnie a sti usa spec ok 4,6 .

I mówił jakies bzdury że sti ma sztywniejszy zawias od evo , a przecież wiemy że jest dokładnie odwrotnie, chyba że ten sti też miał zawias nieseryjny.

O sprzegle nie wspomne bo w sti i evo sprzegło seryjne jest prawie jak w każdym innym dupowozie.

Pozdr

 

Nie wiem skąd ty masz takie dane!!! Zobacz katalogi producentów. EVO VIII 0-100 - 6,1 s. Evo IX 5,7 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że to była wersja EU z tłumikiem Prodrive a nie US

 

mi też się tak wydaje , zwłaszcza że Adaś tak mówił i nie było widać przełcznika od dyfrów.

co nie zmienia sytuacji iż był dłubniety.

Czasy które podawał też były z palca wyssane , bo evo VIII w seri ma 4,8-4,9 do 100, sti (EU) podobnie a sti usa spec ok 4,6 .

I mówił jakies bzdury że sti ma sztywniejszy zawias od evo , a przecież wiemy że jest dokładnie odwrotnie, chyba że ten sti też miał zawias nieseryjny.

O sprzegle nie wspomne bo w sti i evo sprzegło seryjne jest prawie jak w każdym innym dupowozie.

Pozdr

 

Nie wiem skąd ty masz takie dane!!! Zobacz katalogi producentów. EVO VIII 0-100 - 6,1 s. Evo IX 5,7 S.

 

no własnie podawane przez producenta, evo 6,1 sec przecież to prawie przeyśpieszenie zwykłego Gt-ka, kazde evo począwszy od modelu VI do IX seryjne ma poniżej 5 sec do 100, potwierdzone licznymi testami.Podobnie z mocą VIII która jest podawana 265 km na użytek europejskich norm czystości, a zapytaj GS-a z VTG że żadna hamowana u niego VIII seryjnie nie miała miej niż 280 km.

Jakbyś miał ochotę to tu są wiarygodne dane.

 

http://www.theevo.com/

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit ma racje evo8 mialo drtamatyczne przyspieszenie do 100km/h ale jesli do evo8 zalozy sie pakiet Gt340 to bedzie mial gdzies 4,7 do 100

 

nie mogę się z tobą zgodzić odnosnie VIII gdyż ma poniżej 5 sec, zresztą zapytaj uzytkowników, odnosnie IX to przyśpieszenie oscyluje w okolicach 4,4-4,5 powtarzalnie.

mozna sie odnieść w tym przypadku do STI usa spec B które ma przyśpieszenie mierzone w oklicach 4,7 , a przecież gt340 ma wiecej mocy lepszy moment i jest sporo lżejsze, więc skąd ci wyszło te 4,7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zapytaj GS-a z VTG że żadna hamowana u niego VIII seryjnie nie miała miej niż 280 km.

 

Patrząc na wyniki niektórych aut u GSa to ja nie wiem czy to jakkolwiek przekonujące ;-)

 

Masz trochę racji Kuba, tylko w naszych oklicach nie mamy za duzego wyboru tunerów z hamowniami 4x4, ja weryfikowałem swoje autko u gs i na innej hamowni i róznice były w granicach błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4,7 napsialem bo nie pamietam ile dokladnie jezdzilem evo9 gt340 i falktycznie przayspieszenia ok ale jak jechalem seryjnym evo 8 to bylo czuc duza roznice i nie ma tkiej ludzkiej sily zeby 8 seryjna miala ponizej 5 do 100

 

masz rację ludzkiej nie ,ale te stadko kuni w evo schodzi poniżej 5 sec. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomekg, ja myślę że jak auto jeźdiz jak powinno to nie ma większego znaczenia czy ma 270,071239582759KM czy 271,09187935825KM ;-) Przy całym moim szacunku dla niesamowitych postępów w zaawansowaniu tego co robi VTG to niestety niektóre wyniki z hamowni potrafią być takie jak akurat było wygodnie. Seryjne GTeki po 100kkm któe mają 240KM, albo auta które robią fabryczne osiągi ale mają tylko 3/4 fabrycznej mocy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze nie bede dyskutowal na ten temat przyjmijmy ze nie mam zielonego pojecia o evo8 bo jechalem nim tylko raz sory za zamieszanie

 

Ja tam się nie znam ale mi też się wydaje średnio możliwe żeby przyspieszały poniżej 5 sek. Chociaż jeżeli skrzynia jest zestopniowana specjalnie pod to to może i czemu nie, nie wiem. Na pewno jeżeli Tomek ma jakiś powód tak pisac to coś w tym jest. Ja tam wolę oglądać testy na torze niż palenie sprzęgła przy ruszaniu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem przed chwilą na Wale Miedzeszyńskim Pana Redaktora z Rentgena.

Powoził tym STi z programu, tylko teraz już jest na tablicach (WT*****) - w programie był chyba na SGL****.

On napewno nie zagląda na forum ponieważ nie są mu znane obyczaje pozdrawiania - wzrok wbity w horyzont i kamienna twarz :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze nie bede dyskutowal na ten temat przyjmijmy ze nie mam zielonego pojecia o evo8 bo jechalem nim tylko raz sory za zamieszanie

 

Ja tam się nie znam ale mi też się wydaje średnio możliwe żeby przyspieszały poniżej 5 sek. Chociaż jeżeli skrzynia jest zestopniowana specjalnie pod to to może i czemu nie, nie wiem. Na pewno jeżeli Tomek ma jakiś powód tak pisac to coś w tym jest. Ja tam wolę oglądać testy na torze niż palenie sprzęgła przy ruszaniu ;-)

 

 

no wyglada mi na to że musimy Kuba sami zmierzyć taką 8. Albo zrobi albo ją wykończymy, a ile zabawy będzie przy tym :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem przed chwilą na Wale Miedzeszyńskim Pana Redaktora z Rentgena.

Powoził tym STi z programu, tylko teraz już jest na tablicach (WT*****) - w programie był chyba na SGL****.

On napewno nie zagląda na forum ponieważ nie są mu znane obyczaje pozdrawiania - wzrok wbity w horyzont i kamienna twarz :wink: .

 

to chyba nie było to samo sti, bo adam ma swoje sti na mazowieckich blachach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos nie chce mi sie wierzyc zeby roznica w przyspieszeniu 0-100 byla tak ogrooomna w danych producenta z rzeczywistymi EVO. Mam filmik gdzie dwoch malolatow w EVO8 prowokuja M3 e-46, staja na swiatlach i..... M3 ich zjadlo az milo a przypomne, ze buma ma zdaje sie 5.3 do paki i slabo to widze zeby tylno napedowiec z moca 343PS robil setke w 4 sekundy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos nie chce mi sie wierzyc zeby roznica w przyspieszeniu 0-100 byla tak ogrooomna w danych producenta z rzeczywistymi EVO. Mam filmik gdzie dwoch malolatow w EVO8 prowokuja M3 e-46, staja na swiatlach i..... M3 ich zjadlo az milo a przypomne, ze buma ma zdaje sie 5.3 do paki i slabo to widze zeby tylno napedowiec z moca 343PS robil setke w 4 sekundy

 

Ja kilka razy ustawiałem się swoją seryjna(jeszcze) VII z m3 e-46 na ćwiartkę i zawsze do 120-140 wygrywałem dość znacznie, póżniej strasznie nadrabiał i czasami mie dochodził czasami nie, zależy jak wyszedł mu start.To samo działo się miej więcej z evo 8 mojego kolegi, rezultaty były podobne.

Teraz prawie seryjne moje evo klepie jak chce takie m3 na odcinku 800 m, na dłuzszy na razie nie było okazji.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Namój gust ciężko porównywać czteropędne auto, stworzone na kręte drogi z mocnym RWD do szybkiego podróżowania autostradami. To co czyni EVO mocne na zakrętach jest jednocześnie balastem na prostych (szczególnie przy wyższych prędkościach). To coś jak bolid F1, od 0-100 brakuje mu przyczepności, ale od 100-200 rwie już jak rakieta ;) oczywiścnie nie oznacza, to, że do 100 też wolno się rozpędza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...