shodan Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Zawias w VIII jest jak w taczce, STi to przy nim kanapa, szczegolnie przy przechylach bocznych na szybkich lukach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Dyskusja o Evo została wydzielona do nowego wątka tutaj - > http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=242523#242523 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Wydaje mi się że to była wersja EU z tłumikiem Prodrive a nie US mi też się tak wydaje , zwłaszcza że Adaś tak mówił i nie było widać przełcznika od dyfrów. co nie zmienia sytuacji iż był dłubniety. Czasy które podawał też były z palca wyssane , bo evo VIII w seri ma 4,8-4,9 do 100, sti (EU) podobnie a sti usa spec ok 4,6 . I mówił jakies bzdury że sti ma sztywniejszy zawias od evo , a przecież wiemy że jest dokładnie odwrotnie, chyba że ten sti też miał zawias nieseryjny. O sprzegle nie wspomne bo w sti i evo sprzegło seryjne jest prawie jak w każdym innym dupowozie. Pozdr Nie wiem skąd ty masz takie dane!!! Zobacz katalogi producentów. EVO VIII 0-100 - 6,1 s. Evo IX 5,7 S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 carfit ma racje evo8 mialo drtamatyczne przyspieszenie do 100km/h ale jesli do evo8 zalozy sie pakiet Gt340 to bedzie mial gdzies 4,7 do 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Wydaje mi się że to była wersja EU z tłumikiem Prodrive a nie US mi też się tak wydaje , zwłaszcza że Adaś tak mówił i nie było widać przełcznika od dyfrów. co nie zmienia sytuacji iż był dłubniety. Czasy które podawał też były z palca wyssane , bo evo VIII w seri ma 4,8-4,9 do 100, sti (EU) podobnie a sti usa spec ok 4,6 . I mówił jakies bzdury że sti ma sztywniejszy zawias od evo , a przecież wiemy że jest dokładnie odwrotnie, chyba że ten sti też miał zawias nieseryjny. O sprzegle nie wspomne bo w sti i evo sprzegło seryjne jest prawie jak w każdym innym dupowozie. Pozdr Nie wiem skąd ty masz takie dane!!! Zobacz katalogi producentów. EVO VIII 0-100 - 6,1 s. Evo IX 5,7 S. no własnie podawane przez producenta, evo 6,1 sec przecież to prawie przeyśpieszenie zwykłego Gt-ka, kazde evo począwszy od modelu VI do IX seryjne ma poniżej 5 sec do 100, potwierdzone licznymi testami.Podobnie z mocą VIII która jest podawana 265 km na użytek europejskich norm czystości, a zapytaj GS-a z VTG że żadna hamowana u niego VIII seryjnie nie miała miej niż 280 km. Jakbyś miał ochotę to tu są wiarygodne dane. http://www.theevo.com/ Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 a zapytaj GS-a z VTG że żadna hamowana u niego VIII seryjnie nie miała miej niż 280 km. Patrząc na wyniki niektórych aut u GSa to ja nie wiem czy to jakkolwiek przekonujące ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 tomekg z wyjatkiem seryjnego evo 8 ktore mozna bylo kupic w polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 carfit ma racje evo8 mialo drtamatyczne przyspieszenie do 100km/h ale jesli do evo8 zalozy sie pakiet Gt340 to bedzie mial gdzies 4,7 do 100 nie mogę się z tobą zgodzić odnosnie VIII gdyż ma poniżej 5 sec, zresztą zapytaj uzytkowników, odnosnie IX to przyśpieszenie oscyluje w okolicach 4,4-4,5 powtarzalnie. mozna sie odnieść w tym przypadku do STI usa spec B które ma przyśpieszenie mierzone w oklicach 4,7 , a przecież gt340 ma wiecej mocy lepszy moment i jest sporo lżejsze, więc skąd ci wyszło te 4,7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 jest sporo lżejsze, Serio? Nigdy mi się nie chciało zestawić danych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 a zapytaj GS-a z VTG że żadna hamowana u niego VIII seryjnie nie miała miej niż 280 km. Patrząc na wyniki niektórych aut u GSa to ja nie wiem czy to jakkolwiek przekonujące ;-) Masz trochę racji Kuba, tylko w naszych oklicach nie mamy za duzego wyboru tunerów z hamowniami 4x4, ja weryfikowałem swoje autko u gs i na innej hamowni i róznice były w granicach błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 4,7 napsialem bo nie pamietam ile dokladnie jezdzilem evo9 gt340 i falktycznie przayspieszenia ok ale jak jechalem seryjnym evo 8 to bylo czuc duza roznice i nie ma tkiej ludzkiej sily zeby 8 seryjna miala ponizej 5 do 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 jest sporo lżejsze, Serio? Nigdy mi się nie chciało zestawić danych. ok 70 -80 kg róznicy, wg różnych danych, sam silnik sti jest sporo cięższy nie wspomne o płetwie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 gr1zly, dupohamownia bywa złudna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 dobrze nie bede dyskutowal na ten temat przyjmijmy ze nie mam zielonego pojecia o evo8 bo jechalem nim tylko raz sory za zamieszanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 4,7 napsialem bo nie pamietam ile dokladnie jezdzilem evo9 gt340 i falktycznie przayspieszenia ok ale jak jechalem seryjnym evo 8 to bylo czuc duza roznice i nie ma tkiej ludzkiej sily zeby 8 seryjna miala ponizej 5 do 100 masz rację ludzkiej nie ,ale te stadko kuni w evo schodzi poniżej 5 sec. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 tomekg, ja myślę że jak auto jeźdiz jak powinno to nie ma większego znaczenia czy ma 270,071239582759KM czy 271,09187935825KM ;-) Przy całym moim szacunku dla niesamowitych postępów w zaawansowaniu tego co robi VTG to niestety niektóre wyniki z hamowni potrafią być takie jak akurat było wygodnie. Seryjne GTeki po 100kkm któe mają 240KM, albo auta które robią fabryczne osiągi ale mają tylko 3/4 fabrycznej mocy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 dobrze nie bede dyskutowal na ten temat przyjmijmy ze nie mam zielonego pojecia o evo8 bo jechalem nim tylko raz sory za zamieszanie Ja tam się nie znam ale mi też się wydaje średnio możliwe żeby przyspieszały poniżej 5 sek. Chociaż jeżeli skrzynia jest zestopniowana specjalnie pod to to może i czemu nie, nie wiem. Na pewno jeżeli Tomek ma jakiś powód tak pisac to coś w tym jest. Ja tam wolę oglądać testy na torze niż palenie sprzęgła przy ruszaniu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotor Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Spotkałem przed chwilą na Wale Miedzeszyńskim Pana Redaktora z Rentgena. Powoził tym STi z programu, tylko teraz już jest na tablicach (WT*****) - w programie był chyba na SGL****. On napewno nie zagląda na forum ponieważ nie są mu znane obyczaje pozdrawiania - wzrok wbity w horyzont i kamienna twarz :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 moze jakby zagladal to moze by sie czegos nauczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 dobrze nie bede dyskutowal na ten temat przyjmijmy ze nie mam zielonego pojecia o evo8 bo jechalem nim tylko raz sory za zamieszanie Ja tam się nie znam ale mi też się wydaje średnio możliwe żeby przyspieszały poniżej 5 sek. Chociaż jeżeli skrzynia jest zestopniowana specjalnie pod to to może i czemu nie, nie wiem. Na pewno jeżeli Tomek ma jakiś powód tak pisac to coś w tym jest. Ja tam wolę oglądać testy na torze niż palenie sprzęgła przy ruszaniu ;-) no wyglada mi na to że musimy Kuba sami zmierzyć taką 8. Albo zrobi albo ją wykończymy, a ile zabawy będzie przy tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Spotkałem przed chwilą na Wale Miedzeszyńskim Pana Redaktora z Rentgena.Powoził tym STi z programu, tylko teraz już jest na tablicach (WT*****) - w programie był chyba na SGL****. On napewno nie zagląda na forum ponieważ nie są mu znane obyczaje pozdrawiania - wzrok wbity w horyzont i kamienna twarz :wink: . to chyba nie było to samo sti, bo adam ma swoje sti na mazowieckich blachach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 tomekg, LOL... Wolę mierzyć czas przejazdu od Hochenreichen do mostku na Hochenrein ;-) Ale nawet 0-100 nie odmówię ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 jakos nie chce mi sie wierzyc zeby roznica w przyspieszeniu 0-100 byla tak ogrooomna w danych producenta z rzeczywistymi EVO. Mam filmik gdzie dwoch malolatow w EVO8 prowokuja M3 e-46, staja na swiatlach i..... M3 ich zjadlo az milo a przypomne, ze buma ma zdaje sie 5.3 do paki i slabo to widze zeby tylno napedowiec z moca 343PS robil setke w 4 sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 jakos nie chce mi sie wierzyc zeby roznica w przyspieszeniu 0-100 byla tak ogrooomna w danych producenta z rzeczywistymi EVO. Mam filmik gdzie dwoch malolatow w EVO8 prowokuja M3 e-46, staja na swiatlach i..... M3 ich zjadlo az milo a przypomne, ze buma ma zdaje sie 5.3 do paki i slabo to widze zeby tylno napedowiec z moca 343PS robil setke w 4 sekundy Ja kilka razy ustawiałem się swoją seryjna(jeszcze) VII z m3 e-46 na ćwiartkę i zawsze do 120-140 wygrywałem dość znacznie, póżniej strasznie nadrabiał i czasami mie dochodził czasami nie, zależy jak wyszedł mu start.To samo działo się miej więcej z evo 8 mojego kolegi, rezultaty były podobne. Teraz prawie seryjne moje evo klepie jak chce takie m3 na odcinku 800 m, na dłuzszy na razie nie było okazji. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Namój gust ciężko porównywać czteropędne auto, stworzone na kręte drogi z mocnym RWD do szybkiego podróżowania autostradami. To co czyni EVO mocne na zakrętach jest jednocześnie balastem na prostych (szczególnie przy wyższych prędkościach). To coś jak bolid F1, od 0-100 brakuje mu przyczepności, ale od 100-200 rwie już jak rakieta oczywiścnie nie oznacza, to, że do 100 też wolno się rozpędza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się