Skocz do zawartości

Znowu nietypowo - Skyline GT-R


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja na ceny innych aut nie narzekam, natomisat narzekam ze auto co kosztuje $20k wszedzie indziej, kosztuje $50-60 tutaj, a dotego ciezko je ubezpieczyc etc.

Za takie pieniadze to ja wole kupic uzywana vette z06/viper i wsadzic tam male co nieco...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shodan, ale GT-R czy zwykłego? Bo zwykły jest R-35 i jest nieciekawy póki co, zbliżony do 350Z wyglądem i parametrami. Ostatni GT-R to R-34, ostatnie produkowane wersje to były różne tam okolicznościowe limited edition. Bodajże Nismo 500 czy coś takiego było ostatnie.

 

Generalnie wszystkie GT-Ry sa podobne na papierze ok. 280KM, 6 biegów, jeden lub dwa aktywne dyfry (w wersja V-spec) i dość wyrafinowany zawias. Najdziwnie jest z moca bo to kompletna fikcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, ok dzieki za info, czyli juz ich nie produkuja? Szkoda.

 

Nie, od dość dawna.

 

 

A taki GT-R R-34 jak sie ma np. do Evo 9, czy STi - szybszy, lepiej skreca?

 

Zupełnie seryjny R-34 GT-R dostanie baty od Evo IX na torze, lekkie ale dostanie (masa). Im szybszy tor tym lepiej wypadnie, no i jak się wyciągnie magiczną zworke i uzyska właściwa moc to jest też inaczej ;-) Mam parę filmów na kórych Nismo 400 młóci absolutnie wszystko w okolicy ;-) Ale Evo IX to już nowocześniejsza technologia i to widać, przynajmniej w BMI

 

Szkoda, ze te samochody sa takie rzadkie w Europie..

W koncu to tylko Nissan

 

W ogóle szkoda że JDM's są takie rzeadkie.

 

Nie rozumiem ostatniego.... :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem powiedziec, ze Nissan jest generalnie latwo dostepna marka w Europie, a Europa jest niemalym rynkiem zbytu, wiec dziwi mnie, ze nie bylo w sprzedazy flagowego modelu.

 

 

Rynek Europejski nigdy nie by poważnie traktowany przez Japończyków. W ogóle na pewno zauważyłeś że te firmy motoryzacyjne prowadzą specyficzną politykę. Ale z GT-R sprawa jest prosta - w zasadzie nie da się na skalę produkcyjna zrobic z niego LHD. Wymagało by to modyfikacji zespołu napędowego, budy i tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...