stannn Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Witajcie jestem na etapie montowania wskaźnika autogauge który dostałem do auta (podstawowy model). i mam pare pytań W który dokładnie przewód od cisnienia turbiny wie wpiąć jakie powinno byc ciśnienie na danym biegu w który przewód sie wpiąć z plusem i w który z pomarańczowym kablem (chyba od podświetlenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 stannn, Możesz się wpiąć w każdy podciśnieniowy wężyk połączony z kolektorem ssącym. Dla przykładu w ten --> http://imageshack.us/photo/my-images/12/dsc07124d.jpg/ Jeżeli ładowanie masz w granicach 1 - 1.15 bara to chyba jest to seryjne ładowanie STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stannn Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 okej thenx ale co z prawidłowymi pomiarami ? jak powinna podawać turbina na każdym biegu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Powiedział bym że tak samo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 okej thenx ale co z prawidłowymi pomiarami ? jak powinna podawać turbina na każdym biegu ? Jeżeli tylko na 1 i 2 biegu zdąży Ci naładować max ciśnienie (a powinna) to na każdym biegu musisz mieć to samo ciśnienie. AG masz SM peak czy te tańsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 okej thenx ale co z prawidłowymi pomiarami ? jak powinna podawać turbina na każdym biegu ? Na biegu jałowym powinno być podciśnienie, coś ok.-07bar, potem im wyższy bieg, tym większe ciśnienie. Na jedynce pewnie nie przekroczy 06bar, na dwójce ok.08, max doładowanie mierzy się zazwyczaj na IV,V biegu i z butem w podłodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stannn Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 no własnie takiego cos mam. 1 koło 06 - 07 , 2 ok 08 , 3 ok 1 , 4 1.2 - 1.3 5 i 6 tak jak 4 -- So lip 21, 2012 7:48 am -- na jałowym mam - 0,7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 stannn, to masz wszystko w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stannn Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 to elegancko a powiedzcie mi jeszcze kiedy wam ciagnie auto moje tak naprawde budzi sie kolo 4 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 to elegancko a powiedzcie mi jeszcze kiedy wam ciagnie auto moje tak naprawde budzi sie kolo 4 tys To raczej normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stannn Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 lepiej zapytac i wiedziec napewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Wnioski sa takie ze mozesz jezdzic spokojnie i bez nerwów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 to moje jest chyba na koksie bo na każdym biegu ciągnie do 1.20-1.25. A leci ogniem od 3 k ale to już kwestia mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 No u mnie seryjnie 0.9 1.0 bara daje na kazdym biegu. Ale skoro kilka osob napisalo ze na nizszych biegach ma sie nizsze wartosci doladowania to tak musi byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Ale skoro kilka osob napisalo ze na nizszych biegach ma sie nizsze wartosci doladowania to tak musi byc. Tym bym się nie kierował bo w Fordach Focusach (2.0 zetec) bardzo częstą przypadłością są rosnące obroty po wysprzęgleniu przy zmienia biegu i utrzymujące się wyższe obroty po zatrzymaniu i ktoś by mógł powiedzieć że ten typ tak ma ale jest to uszkodzenie czujnika położenia przepustnicy i niby jeździ się z tym dość normalnie ale 100% sprawnością to nie jest. A wracając do naszych turbin to nie mamy takich wielkości wiadra, żeby nie zdążyły się napędzić do max ciśnienia na każdym biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 A wracając do naszych turbin to nie mamy takich wielkości wiadra, żeby nie zdążyły się napędzić do max ciśnienia na każdym biegu bo niby dlaczemu miało by nie pompować na każdym biegu - zmniejszenie momentu obrotowego na niskich biegach ? w jakim celu? przy 6MT? W amerykańskich Evelinach miało być coś takiego w celu ochrony układu napędowego... jak dla mnie dziwne zjawisko ale człowiek uczy się całe życie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 A wracając do naszych turbin to nie mamy takich wielkości wiadra, żeby nie zdążyły się napędzić do max ciśnienia na każdym biegu bo niby dlaczemu miało by nie pompować na każdym biegu - zmniejszenie momentu obrotowego na niskich biegach ? w jakim celu? przy 6MT? W amerykańskich Evelinach miało być coś takiego w celu ochrony układu napędowego... jak dla mnie dziwne zjawisko ale człowiek uczy się całe życie... X69, a widziałeś, który to twój post. :wink: Gratulacje, piękna liczba. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 WOW!!! faktycznie!! Ale jestem asior normalnie :!: Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 bo niby dlaczemu miało by nie pompować na każdym biegu - zmniejszenie momentu obrotowego na niskich biegach ? Celu nie znam, być może jest taki, jak sugerowany przez Ciebie. Fakt faktem, że przynajmniej w WRXie na I i II target boost jest obniżony. Nie sądzę, żeby w innych imprezach było jakoś znacząco inaczej to rozwiązane. Coś nie mogę się teraz dobrać RomRaiderem do mojej zgranej mapy, żeby wrzucić screena, ale mocno mi się zdaje, że chodzi o tabelę 'Target boost compensation (per gear)(MT)'. OIDP na I target boost był obniżony o jakieś 15%, na II o 8% chyba. Dopiero od III ECU pozwalał na pełny ogień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 mzy, poszukaj proszę! zajebisty temat i trzeba to ogarnąć rozumem! jak ECU wie na którym biegu dajesz? poprzez kalkulacje z sygnałem z czujnika prędkości? hmmmm... :roll: chyba nie ma czujników biegów w szkrzyni? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 jak ECU wie na którym biegu dajesz? poprzez kalkulacje z sygnałem z czujnika prędkości? hmmmm... :roll:chyba nie ma czujników biegów w szkrzyni? :shock: Mozesz np. powiazac obroty z predkoscia samochodu i zdefinowac w ecu. Ale czy w ktorymkolwiek roczniku, w seryjnym ecu tak sie to odbywa - nie wiem. W GC8 raczej nie ma takich bajerow w serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 AMI, Fiat Coupe Turbo miał ograniczany boost przy 1. biegu (nie pamiętam czy przy 2. też) Mazda 3 MPS też ale Impreza pierwsze słyszę ale ja tam się nie znam... u mnie w każdym bądź razie na każdym biegu po chwili jest ok. 1.25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 To jak to wkońcu jest, na każdym biegu ma pompować max czy nie? u mnie również im wyższy bieg tym większe doładowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 To jak to wkońcu jest, na każdym biegu ma pompować max czy nie? u mnie również im wyższy bieg tym większe doładowanie. z tego co pamiętam, to GT po 99, oraz newage, mają różne max doładowanie na poszczególnych biegach (max jest na 3 i 4 biegu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 mapa (w tym doładowanie) jest uzależniona m.in. od takich parametrów jak obciążenie, obroty... czy od biegu to nie wiem. ale na pewno w GT99, Forkach Turbo i WRX-ach na różnych biegach osiąga się różne doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się