Skocz do zawartości

Jaki BLOW OFF do WRX'a ?


asior88

Rekomendowane odpowiedzi

Od 2007 za wiele w tej materii się nie zmieniło....

 

Generalnie odpuść, bo i po co ci on :?: Miałem w WRX'ie markowego Forge'a, wywalał check'a, po wymianie na seryjny DV problem ustąpił. Teraz w EVO miałem jakiegoś polskiego BOV'a i generalnie po ostrzejszej jeździe auto się dławiło, jakby chciało zgasnąć, musiałem przygazować żeby weszło spowrotem na obroty. Po zmianie na seryjny zawór problem ustapił :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 2007 za wiele w tej materii się nie zmieniło....

 

Generalnie odpuść, bo i po co ci on :?: Miałem w WRX'ie markowego Forge'a, wywalał check'a, po wymianie na seryjny DV problem ustąpił. Teraz w EVO miałem jakiegoś polskiego BOV'a i generalnie po ostrzejszej jeździe auto się dławiło, jakby chciało zgasnąć, musiałem przygazować żeby weszło spowrotem na obroty. Po zmianie na seryjny zawór problem ustapił :wink:

 

Kup Hksa i nie będziesz miał tego problemu :) Ja po jeździe z Bovem hksa poczułem, że auto lepiej reaguje na gaz przy wysokich obrotach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy pisze że nie warto a co druga impreza lata z zaworem...

 

 

nie każda impreza ma świadomego własciciela - dlatego tak trudno kupić coś używanego , nawet nie w dobrym, ale jako takim stanie...

 

pytałeś - odpowiedzieli

 

 

zaworem FORGE, żadnych błędów, żadnych zastrzeżeń tylko frajda :) ale 780zł..

 

jedne z bardziej bezproduktywnie wydanych pieniędzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa... co tam - w sumie jak musisz, to Ci moge sprzedac zawor, ktorego juz nie uzywam - za jakies 250zl, w weekend moge Ci wyslac fotki.

Znudzi Ci sie, to wrocisz do serii :)

 

Aczkolwiek mysle, ze w seryjnym aucie jest to modyfikacja bez sensu. Ale jak tam kto lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wszyscy mają takie negatywne zdanie to pewnie się nie zdecyduje... a szkoda bo fajnie syczy :) Mam pytanie odnośnie remapu, mam mały nieodsyt i rozważam podłubanie lekko tak aby wynik był między 250KM a 270KM wystarczy remap czy również jakiś układ wydechowy ? Aktualnie mam bez kata wydech, moc seryjna oczywiście. Ewentualnie gdzie polecacie takie przeprogramowanie itp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup używanego Fofge'a lub Proprefekt'a (polski klon - właśnie ten z tej aukcji). Na tej aukcji za nówkę dobra cena. Plus properfekta jest taki, że jak Ci padnie sprężynka to wysyłasz im tą pękniętą i dostajesz nową. W Forge jest z tym trochę kłopotu.

 

Nie sprzedawaj tylko oryginalnego zaworu bo przyda Ci się jeszcze;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrrrrrr psssstttt.... u mnie błędów nie powoduje, ale fakt faktem nudzi się to parskanie. Spalanie do 16 miasto i ok 10 trasa (100-140km/h).

Jeśli ma to sprawić przyjemność to czemu nie.... Raz się żyje, choć sensu faktycznie nie można się w tym dopatrywać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdańsk

 

-- Pt lip 06, 2012 5:31 pm --

 

Wrrrrrr psssstttt.... u mnie błędów nie powoduje, ale fakt faktem nudzi się to parskanie. Spalanie do 16 miasto i ok 10 trasa (100-140km/h).

Jeśli ma to sprawić przyjemność to czemu nie.... Raz się żyje, choć sensu faktycznie nie można się w tym dopatrywać :D

 

 

 

 

Obawiam się tylko awarii o których tak głośno....a tak to czemu nie :) dlatego już sam nie wiem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się tylko awarii o których tak głośno....a tak to czemu nie dlatego już sam nie wiem ...

 

 

Tym ProPerfektem autu krzywdy nie zrobisz. Będzie palił minimalnie więcej i tyle. Założysz posłuchasz i zdecydujesz czy się podoba czy nie. Mi się już znudził, bo miałem zamontowanego przez poprzedniego właściciela i wrócił do serii. BOV wpada tylko okazjonalnie na jakiś spot, wesele itp;) Nie jestem Kubicą, żeby odczuć tak subtelne różnice w osiągach silnika na minus przy BOVie. Z Bovem nie czuje żadnych zmian na gorsze. Dochodzi tylko soczyste pssss.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI ja bym lyknol ten zawor jesli nie uzywasz?

 

-- Pt lip 06, 2012 5:42 pm --

 

Aaa... co tam - w sumie jak musisz, to Ci moge sprzedac zawor, ktorego juz nie uzywam - za jakies 250zl, w weekend moge Ci wyslac fotki.

Znudzi Ci sie, to wrocisz do serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadam z braciakiem, zeby go z garazu wyciagnal, to Ci podesle fotki, dasz znac, czy jestes zainteresowany, czy nie - bo mnie juz w Dublinie nie ma.

A gdzie sie podziewasz ? jak za takie pieniadze to go wezme ale fotki mozesz wyslac, wysli mi jakis numer kontaktowy na pw pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

witam,zakupilem niedawno wrx 2003 ,na aukcji nie mial blowa a na probie parskal jak z hksa ,okazalo sie ze dolny wezuk ten gruby jest sciagniety z orginalnrgo upustu i zaslepiony,czy to ku....a bezpieczne czy zakladac odrazu weza spowrotem,chyba ze cos grzebane jeszcze w orginalnym zaworze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...