Jump to content

Kupiłem Turbo-lodówkę My00


hercooles
 Share

Recommended Posts

Czy 99 Forester S-turbo ma samopoziomujące zawieszenie z tyłu??

 

Czy tłumik końcowy z imprezy pasuje P&P jeżeli tak to z klasyka czy new age?

 

Czy kierownica z WRX new age pasuje P&P do leśnika??

 

Czy to normalne że w forku tak szumi (słabo wyciszony) w szczególności z tyłu??

 

Z góry dzięki za pomoc:)

Link to comment
Share on other sites

O Hejka :)

 

1. tak ma

2. Pasuje ale jeden wieszak chyba trzeba przespawać

3. z New Age nie wiem z GT momo na pewno pasuje

4. Czy szumi trudno powiedzieć jest to jednak wielkie pudło rezonansowe wszystko zależy od rodzaju bieżnika na oponie ew może sypie ci się łożysko w kole chociaż bardziej huczy aniżeli szumi

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Wsadź pasażera ,który osłucha nieszczelności w drzwiach,szybach,moga być zwyczajnie zamki drzwi lekko luźne (do regulacji).Spróbuj mocno dopychać zamknięte drzwi,czy nie ma luzu.A forek coś tam zawsze szumi,Jesli nie ma groźnych słuchów z mechaniki to spoko.Opony mogą nieźle dawać i trzebaby na próbę inne koła założyć.

pozdr.

Link to comment
Share on other sites

4. Szumi, szczególnie z tyłu gdzie wygłuszeń nie ma lub prawie nie ma, ja kiedyś w swojej wannie jadąc w trakcie deszczu dwa razy wychodziłem sprawdzić czy mam klapę z tyłu zamkniętą, bo tak szumiało jakbym jechał z otwartą :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Od poniedziałku się za niego wezmę i będę dochodził co i jak bo tak naprawdę to zrobiłem nim 150 km do domu i teraz stoi w firmie.

 

-- 15 cze 2012, o 17:35 --

 

2. Pasuje ale jeden wieszak chyba trzeba przespawać

 

Mam back boxa szukać z new age czy klasyka??.

Link to comment
Share on other sites

1. Ma, ale forki po 2000 roku (a na pewno S - Turbo) nie miały problemów z tymi amorami więc się bać nie ma co ;)

 

4. Cudów od budki z aerodynamiką kiosku ruchu nie ma co wymagać ;). Można podregulować trochę szyby i pobawić się tymi uszczelkami przy drzwiach. Zawsze może coś tam pomóc ;).

 

Pozdrawiam

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

hercooles, już widzę że jest jak najbardziej ok ;).

 

Poszukam zaraz i postaram się pokazać zdjęcie gdzie amory już nie są ok ;)

 

Pozdrawiam

 

-- 16 cze 2012, o 14:59 --

 

$(KGrHqJHJDIE-R-BF6,7BPkqfm37jw~~_19.JPG

 

Na tym zdjęciu widać zdecydowanie że tył siedzi.

Link to comment
Share on other sites

Ze zdjęcia nie wygląda na to, żeby amortyzatory siadły. Jakby coś, to mogę poszukać foto mojego forka przed wymianą i zobaczysz jak potrafi kucnąć (choć widziałem gorsze :))

Planujesz jakieś upgrady?

Link to comment
Share on other sites

Ze zdjęcia nie wygląda na to, żeby amortyzatory siadły. Jakby coś, to mogę poszukać foto mojego forka przed wymianą i zobaczysz jak potrafi kucnąć (choć widziałem gorsze :))

Planujesz jakieś upgrady?

Na razie tylko wydech póżniej się zobaczy..Może remap i turbo i hamulce i zawias ....nieee i jak by nie kombinować znowu taczka mi wyjdzie:)

Link to comment
Share on other sites

Ma, ale forki po 2000 roku (a na pewno S - Turbo) nie miały problemów z tymi amorami więc się bać nie ma co ;)

 

pierwsze słyszę :shock: :roll:

Nie napisałem że się w ogóle nie psują, tylko że nie są one już tak awaryjne jak w poprzedniku ;)

Link to comment
Share on other sites

Zanim remap i turbo to słyszałem że bezpieczniej zacząć od chłodnicy oleju.

Chłodnicę oleju?? nie będę robił 350 koni zdecydowanie 250 wystarczy :)

 

też jestem zdziwiony rewelacjami z tego wątku.

nie dość, że piszą herezje o SLS-ach (że niby się "mniej psują") , to jeszcze o chłodnicy oleju.

 

po pierwsze a) SLS-y sprawne działają fajnie, ale za długo w 10-letnim Forku sprawne nie pozostają,

po drugie B) mam 250KM w swoim forku i nic mi nie wiadomo o chłodnicy oleju, ani też potrzeby takiej nie odczuwam.

Link to comment
Share on other sites

To skoro się tak super znacie to co powiecie ciekawego o dyfrach w forkach od 97 do 02 w wolnych ssakach i turbo? ;]

 

Moje info jest potwierdzone przez serwis subaru w Niemczech. SLS-y te (teraz już nie pamiętam który to kolor) chyba czerwone są już mniej awaryjne.

 

Arek_W, jak rozumiem Ty wymieniałeś i na nowe oryginalne a nie te pasujące niby od 97 - do nie wiadomo którego roku?

Link to comment
Share on other sites

po pierwsze a) SLS-y sprawne działają fajnie, ale za długo w 10-letnim Forku sprawne nie pozostają,

po drugie B) mam 250KM w swoim forku i nic mi nie wiadomo o chłodnicy oleju, ani też potrzeby takiej nie odczuwam.

 

Yyy chłodnicę oleju to zapewne masz - oryginalną ->

583494803301.png

 

A co do SLSów - ja nie mam 8) I dobrze mi z tym.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...