tzd Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 pablonas, toż to szok, podobno mam też chłodnicę oleju w skrzyni biegów, normalnie cudo ten mój forek ale może właśnie dlatego nie odczuwam potrzeby jej posiadania, bo już ją mam co do dyfrów - to tylny dyfer w manualu turbo ma jakąś tam szperę, podobno, chociaż na szperach to się za bardzo nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 No ja też się dowiedziałem że mam chłodnicę oleju przy okazji remontu skrzyni niestety z mojej winy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zanim remap i turbo to słyszałem że bezpieczniej zacząć od chłodnicy oleju. Chłodnicę oleju?? nie będę robił 350 koni zdecydowanie 250 wystarczy Zanim zrobisz 250km pogadaj z AdamSolberg ma nieco ponad 240km i panewka poszła w dal co do REMAPu tylko niestety ecutec za ponad 3000zł Zrób mu max 210 i nie będziesz miał problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 kubabb, błagam, nie opowiadaj bzdur. mój ma od jakichś 40tys.km 230-250+KM (zmieniało się w trakcie) i silnik (obecnie 215 tys.km na liczniku) ma się bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 TZD no to nie są bzdury tylko fakty rozmawiałem jakiś czas temu z Adasiemi niestety panewka poległa Pewnie że fajnie mieć tyle kucy i sam bym chciał mieć tyle w swoim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Nie neguję problemów AdamaS. Po prostu nie demonizuj 250KM w Forku z 2.0T. Bądź tu mądry, jemu padła panewka, mi nie, i co, kto ma rację takie gadki, bo komuś jednemu padła panewka... to nie musi mieć akurat bezpośredniego związku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 No być może przypadek ale na dragracing forum nick WOJTEK GTX już przerabiał temat remapu 2.0T w forku Przejechał od 280KM-250KM panewki poległy, przy 210KM dopiero problemy ustały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 cóż, liczę się z tym ryzykiem. aczkolwiek póki co jest ok. może za słabo cisnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 no oby nic nie było Kurde mnie szlak trafia z ta cena reamapu ale chętnie bym tak lekko powyżej 200 podciągnął w Czechach podobno jest cena około 2300zł Ecutek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Ja jak się zdecyduję na ramap to u Nas tylko Predator Motorsport to robi.Generalnie chłopaki mega ogarniają Subaru.Mają super demo zbudowane na budzie WRC 22B.Coś ponad 600 kucy tam siedzi:) Jutro wymieniam hamulce bo tarcze są mega żyletki może przy okazji wydech uda mi się wyrwać w Predatorze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 a tak z ciekawości jaka cena remapu w predator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Dziś u nich będę to zapytam co i jak:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 No być może przypadek ale na dragracing forum nick WOJTEK GTX już przerabiał temat remapu 2.0T w forku Przejechał od 280KM-250KM panewki poległy, przy 210KM dopiero problemy ustały. Potencjalnych powodów na padniętą panewkę można znaleźć bez liku. Niemniej oczywistością jest, że im bardziej wysilony motor, tym większe prawdopodobieństwo defektu. Biorąc jednak pod uwagę identyczność silników w s-T i dla przykładu w GT, nie widzę powodu aby mówić, że: "250 KM w GT będzie git, a 250 KM w s-T będzie nie-git". A gdzie jakość poskładania silnika? A gdzie jakość użytych komponentów? A gdzie wszelkie aspekty eksploatacyjne? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 hercooles, Tak szumi 8) Trzeba kupić troszę mat wygłuszających i spędzić weekend w garażu. Pomaga :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 hercooles, Tak szumi 8) Trzeba kupić troszę mat wygłuszających i spędzić weekend w garażu. Pomaga :wink: Mógł byś podrzucić więcej info? Gdzie i co wygłuszyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Świniacze na lusterkach obecne, tarcze z przodu i klocki wymienione jutro jeszcze mocowania stabilizatora.Już wiem że muszę szukać amora bo tył lewy zaczyna ciec.W piątek back box prodrive:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 hercooles, Tak szumi 8) Trzeba kupić troszę mat wygłuszających i spędzić weekend w garażu. Pomaga :wink: Mógł byś podrzucić więcej info? Gdzie i co wygłuszyć? viewtopic.php?f=26&t=127893&view=unread#unread :wink: Jak coś to pisz PW 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litschauer67 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 No bo to jest SUBARU - dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 hehe znakomite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 kupiłem tylnego amora używkę na jakiś czas może wystarczy jak siądzie to chyba będę wkładał zawias z STI:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Arek_W, jak rozumiem Ty wymieniałeś i na nowe oryginalne a nie te pasujące niby od 97 - do nie wiadomo którego roku? Jeden na ASO bo był totalnie padnięty, a cieknący poszedł do regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się