Skocz do zawartości

Kupiłem Turbo-lodówkę My00


hercooles

Rekomendowane odpowiedzi

pablonas, toż to szok, podobno mam też chłodnicę oleju w skrzyni biegów, normalnie cudo ten mój forek :)

 

ale może właśnie dlatego nie odczuwam potrzeby jej posiadania, bo już ją mam :twisted:

 

co do dyfrów - to tylny dyfer w manualu turbo ma jakąś tam szperę, podobno, chociaż na szperach to się za bardzo nie znam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim remap i turbo to słyszałem że bezpieczniej zacząć od chłodnicy oleju.

Chłodnicę oleju?? nie będę robił 350 koni zdecydowanie 250 wystarczy :)

 

Zanim zrobisz 250km pogadaj z AdamSolberg ma nieco ponad 240km i panewka poszła w dal co do REMAPu tylko niestety ecutec za ponad 3000zł :)

Zrób mu max 210 i nie będziesz miał problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie neguję problemów AdamaS.

 

Po prostu nie demonizuj 250KM w Forku z 2.0T.

 

Bądź tu mądry, jemu padła panewka, mi nie, i co, kto ma rację :lol::lol::lol:

takie gadki, bo komuś jednemu padła panewka... to nie musi mieć akurat bezpośredniego związku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak się zdecyduję na ramap to u Nas tylko Predator Motorsport to robi.Generalnie chłopaki mega ogarniają Subaru.Mają super demo zbudowane na budzie WRC 22B.Coś ponad 600 kucy tam siedzi:)

 

Jutro wymieniam hamulce bo tarcze są mega żyletki może przy okazji wydech uda mi się wyrwać w Predatorze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No być może przypadek ale na dragracing forum nick WOJTEK GTX już przerabiał temat remapu 2.0T w forku Przejechał od 280KM-250KM panewki poległy, przy 210KM dopiero problemy ustały.

Potencjalnych powodów na padniętą panewkę można znaleźć bez liku. Niemniej oczywistością jest, że im bardziej wysilony motor, tym większe prawdopodobieństwo defektu. Biorąc jednak pod uwagę identyczność silników w s-T i dla przykładu w GT, nie widzę powodu aby mówić, że: "250 KM w GT będzie git, a 250 KM w s-T będzie nie-git".

A gdzie jakość poskładania silnika? A gdzie jakość użytych komponentów? A gdzie wszelkie aspekty eksploatacyjne? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hercooles, Tak szumi 8)

Trzeba kupić troszę mat wygłuszających i spędzić weekend w garażu. Pomaga :wink:

Mógł byś podrzucić więcej info? Gdzie i co wygłuszyć? ;)

 

 

viewtopic.php?f=26&t=127893&view=unread#unread

:wink:

 

Jak coś to pisz PW 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek_W, jak rozumiem Ty wymieniałeś i na nowe oryginalne a nie te pasujące niby od 97 - do nie wiadomo którego roku?

 

Jeden na ASO bo był totalnie padnięty, a cieknący poszedł do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...