Jump to content

"Odcinka" paliwa z połową zbiornika


Saval
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Moje auto (sti'05 EU) ma dość irytującą przypadłość.

Przy skęcaniu w prawo (przy dynamicznej jeździe) brakuje paliwa. Innymi słowy muszę dbać aby poziom paliwa nie spadł poniżej 3/4 zbiornika aby bez stresu szybciej pojeździć. Na ostatnich Plejadach rozmawiałem z kilkoma Forumowiczami i nikt nie doświadcza czegoś podobnego (w różnych rocznikach aut), choć kiedyś ktoś mi powiedział, że "ten typ tak ma"

 

Czy jest jakiś sposób na naprawienie tej "błędu konstrukcyjnego"? Może przeszczep zbiornika paliwa od np. sti'06?

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Link to comment
Share on other sites

nie ma bo nie osiąga odp . przeciążeń z ta małą ilością paliwa co Ty , to kwestia budowy każdego zbiornika Subaru nie akurat wersji sti02, 06 ...

 

masz albo wkładkę STI ( pomaga , ale nie do końca ) , albo zew .swirl pota ( jedynie w 100% rozwiązanie eliminujące problem) , można bawić się pompami wew , ale awaryjne i dużo cięższe w naprawie itd

Link to comment
Share on other sites

kwestia braku paliwa jest normalna i wynika z konstrukcji w ekstremalnych warunkach będzie zawsze brakowało w takim układzie , długi prawy szybki łuk na dobrej przyczepnej oponie i masz w większości subaru problem z afr i ciś oleju... w 100% sprawnym autku , nieraz zabraknie tak że przerywa innym razem że detonuje na którymś cylindrze ( czego nie czujesz). Z olejem jest w ogóle problem bo kwestię rozwiązuje dosyć skomplikowany układ suchego olejenia , skomplikowany w ustawieniu i konstrukcji. I takie produkty jak Coswortha sucha miska się w ogóle nie sprawdzają...

 

jak masz mało beny to nawet na wprost przerywa jak ciśniesz na niskach biegach

 

podciśnieniowa pompka odpowiedzialna za transfer z jednej do drugiej pompującej komory post-2458-135184471017_thumb.jpg działa takowo

Link to comment
Share on other sites

Saval, nie Ty jeden miałeś na Plejadach ten problem :) U mnie było to samo.

 

Z tym, że ja w poprzedniej Żabie takich problemów nie miałem, a w tej mam. Na drugi dzień wlałem paliwa do 3/4 i nadal problem był. Podejrzewam, że mam w tej chwili nieoryginalną pompkę, a o ile mnie pamięć nie myli np walbro ma "płycej" sitko niż OEM pompka. A może ktoś coś popsuł przy tych rurkach od przepompowywania paliwa między połówkami zbiornika. Nie wiem - zajrzę i się podzielę :)

Link to comment
Share on other sites

Pablo najczęściej nieszczelność na wężach pali..., lub padnięta pompa lub zapchane siatki czyli syf . W ciągu roku spotykam 1 - 3 egzemplarze mające zasyfiony ssak , bardziej opisowo zaklejony co świadczy naprawdę źle o naszych stacjach ... . Mistrzostwo to była zatankowana 98 w formie 30 % ON , 20 % rozpuszczalnik , 10%woda+ 98 oktan... tłoki tego już nie dały radę wytrzyma

Link to comment
Share on other sites

Mistrzostwo to była zatankowana 98 w formie 30 % ON , 20 % rozpuszczalnik , 10%woda+ 98 oktan... tłoki tego już nie dały radę wytrzyma

 

Extremalna jazda bez trzymanki :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...