Saval Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Witam, Moje auto (sti'05 EU) ma dość irytującą przypadłość. Przy skęcaniu w prawo (przy dynamicznej jeździe) brakuje paliwa. Innymi słowy muszę dbać aby poziom paliwa nie spadł poniżej 3/4 zbiornika aby bez stresu szybciej pojeździć. Na ostatnich Plejadach rozmawiałem z kilkoma Forumowiczami i nikt nie doświadcza czegoś podobnego (w różnych rocznikach aut), choć kiedyś ktoś mi powiedział, że "ten typ tak ma" Czy jest jakiś sposób na naprawienie tej "błędu konstrukcyjnego"? Może przeszczep zbiornika paliwa od np. sti'06? Z góry dzięki za wszelką pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 http://imageshack.us/photo/my-images/560/pump.jpg/sr=1 albo jakies aftermarketowe rozwiazanie (nie pamietam - hyperflow kiedys cos takiego robil? - ale slono kosztowalo chyba) - ew. samorobka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 nie ma bo nie osiąga odp . przeciążeń z ta małą ilością paliwa co Ty , to kwestia budowy każdego zbiornika Subaru nie akurat wersji sti02, 06 ... masz albo wkładkę STI ( pomaga , ale nie do końca ) , albo zew .swirl pota ( jedynie w 100% rozwiązanie eliminujące problem) , można bawić się pompami wew , ale awaryjne i dużo cięższe w naprawie itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 zapewne jet pump w baku nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 kwestia braku paliwa jest normalna i wynika z konstrukcji w ekstremalnych warunkach będzie zawsze brakowało w takim układzie , długi prawy szybki łuk na dobrej przyczepnej oponie i masz w większości subaru problem z afr i ciś oleju... w 100% sprawnym autku , nieraz zabraknie tak że przerywa innym razem że detonuje na którymś cylindrze ( czego nie czujesz). Z olejem jest w ogóle problem bo kwestię rozwiązuje dosyć skomplikowany układ suchego olejenia , skomplikowany w ustawieniu i konstrukcji. I takie produkty jak Coswortha sucha miska się w ogóle nie sprawdzają... jak masz mało beny to nawet na wprost przerywa jak ciśniesz na niskach biegach podciśnieniowa pompka odpowiedzialna za transfer z jednej do drugiej pompującej komory działa takowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Saval, nie Ty jeden miałeś na Plejadach ten problem U mnie było to samo. Z tym, że ja w poprzedniej Żabie takich problemów nie miałem, a w tej mam. Na drugi dzień wlałem paliwa do 3/4 i nadal problem był. Podejrzewam, że mam w tej chwili nieoryginalną pompkę, a o ile mnie pamięć nie myli np walbro ma "płycej" sitko niż OEM pompka. A może ktoś coś popsuł przy tych rurkach od przepompowywania paliwa między połówkami zbiornika. Nie wiem - zajrzę i się podzielę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Pablo najczęściej nieszczelność na wężach pali..., lub padnięta pompa lub zapchane siatki czyli syf . W ciągu roku spotykam 1 - 3 egzemplarze mające zasyfiony ssak , bardziej opisowo zaklejony co świadczy naprawdę źle o naszych stacjach ... . Mistrzostwo to była zatankowana 98 w formie 30 % ON , 20 % rozpuszczalnik , 10%woda+ 98 oktan... tłoki tego już nie dały radę wytrzyma ać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Mistrzostwo to była zatankowana 98 w formie 30 % ON , 20 % rozpuszczalnik , 10%woda+ 98 oktan... tłoki tego już nie dały radę wytrzymaać Extremalna jazda bez trzymanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się