burzum Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 no wlasnie. ale po co oni gonia, ja sie pytam ? moim zdaniem to wszystko przez to, ze im w salonach naopowiadaja, jakie to d5/t5/tdci sa szybkie. tylko dlaczego to ma od razu agresje budzic ? u mnie bylo jedno kopanko i spokoj, odstep 20 metrow :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 burzum, też się czasami nad tym zastanawiam i nie mogę nic sensownego wymyśleć ludzie się nasłuchali że diesle (a właściwie turbodiesle) są teraz szybsze od benzyn wolnossących ale po co to testują każdego dnia? Na szczęście są jeszcze benzyny turbo które kopią wszystkie diesle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolll Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Skopanego bezlitosnie, dokumentnie i z kretesem przez wisniowa, cichutka lodowke. P. Ta, a moja del solka ma S-AWD :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volt Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 no wlasnie. ale po co oni gonia, ja sie pytam ? moim zdaniem to wszystko przez to, ze im w salonach naopowiadaja, jakie to d5/t5/tdci sa szybkie. tylko dlaczego to ma od razu agresje budzic ?u mnie bylo jedno kopanko i spokoj, odstep 20 metrow :> Mimo wszystko nad T5 mógłbyś sie zdzwic - szczegolnie gdy kierownik daje rade :roll: Szczegolnie że w seri dośc ładnie wypluwa w zaleznosci od wersji 225 bądz 211 km.... a nie jest to najnowszy Turbobenzyniak.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 tylko dlaczego to ma od razu agresje budzic ? No właśnie dlatego, że jak im w salonach naopowiadaja, jakie to d5/t5/tdci sa szybkie że moment obrotowy to ma jak STi, moc jak BMW 330, zawieszenie jak w najwyższych modelach AUDI, no to każdy potencjalny nabywca sobie już sam wywnioskuje, że to musi być lepsze od tych wszystkich aut razem wziętych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 no wlasnie. ale po co oni gonia, ja sie pytam ? ... Sometimes you eat the bear, sometimes the bear eats you. Jestem niemalże pewien, że taką T5tką bym cię wciągnął, ale nie o to chodzi w tym wątku... ,a może gonią bo lubią, nie brońcie im tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Mimo wszystko nad T5 mógłbyś sie zdzwic - szczegolnie gdy kierownik daje rade :roll:Szczegolnie że w seri dośc ładnie wypluwa w zaleznosci od wersji 225 bądz 211 km.... a nie jest to najnowszy Turbobenzyniak.... Tak jak piszesz, nie inaczej. To zdecydowanie nie są auta do ćwiczenia kopania leżącego, bo to się może szybko zamienić w normalny wyścig uliczny, których zwolennikiem nie jestem. To tak naprawdę dawniej były "silent killery" jak foryś czy legac w starych budach. Podobnie jak 3.0 TDI VAG w autach typu A4 albo A5 z napędem quattro. Tam są chyba ze trzy wersje, z których najmocniejsza ma chyba ze 240 czy 250 koni, o momencie nie wspominając. Plus dobry automat i spod świateł nie pogadasz... Taka prawda, taka kolej rzeczy. Na prostej łeb w łeb z moim WRXem (A5). A6 to już klocek jest i idzie objechać, poza tym chyba w A6 nie ma tej najmocniejszej wersji 3.0TDI takiej jak w A5. Także podsumowując, jeżeli ktoś coś takiego zobaczy obok, a radość sprawia mu faktycznie kopanie leżącego, a nie street racing, to proponuję odpuścić - na tym się nigdy nie traci :wink: Cienkoli, BMW "M" pałer, oraz caliberków chętnych do złojenia tyłka jest ciągle sporo. PEACE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 dokładnie o to mi chodziło, ale ty wolałeś się rozpisać i przy okazji zrehabilitować za to tylko dlaczego to ma od razu agresje budzic ? No właśnie dlatego, że jak im w salonach naopowiadaja, jakie to d5/t5/tdci sa szybkie że moment obrotowy to ma jak STi, moc jak BMW 330, zawieszenie jak w najwyższych modelach AUDI, no to każdy potencjalny nabywca sobie już sam wywnioskuje, że to musi być lepsze od tych wszystkich aut razem wziętych , spoko kontynuując :wink: Jadę sobie spokojnie i nagle dochodzi mnie VTS. Fajny, czarny, niski... zwalnia i luka co to za paździerza dogonił. Wyprzedza, ale na zakręcie w lewo już zostaje. Dochodzi znów na światłach i dalej się przygląda. Ja pogwizduję i udaję, że nie wiem o co chodzi, jednocześnie trzymając rękę na ręcznym, bez gazu, z lekko puszczonym sprzęgłem i spiętymi dyframi. The Paździerz startuje jak rakieta, ale zawsze robię to ze zwłoką, bo może się okazać, że przeciwnik robi to jak pocisk, więc muszę sobie dać szansę na ściemę, że akurat tym razem nie dałem się sprowokować. VTSowi jednak szybki start ewidentnie nie wyszedł. Nie wiem, może się pokapowa, że trafił na niezłego sleepera, ale niech się jeszcze przekona... sruuu i tyle mnie widział. :cool: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 zgadzam sie co do T5, to byla mala podpucha, ale i moj forester nie wypadl sroce spod ogona, WRXy wciaga (speszyl senks to jacek & pkocial). a z bardziej ogarniajacym kierownikiem niz ja, to pewnie nawet antolla delsolke wciagnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolll Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 a z bardziej ogarniajacym kierownikiem niz ja, to pewnie nawet antolla delsolke wciagnie E. Mojej delsolki żadne subaru nie wciągnie, nie ma bata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Tam są chyba ze trzy wersje, z których najmocniejsza ma chyba ze 240 czy 250 koni, o momencie nie wspominając. Plus dobry automat i spod świateł nie pogadasz.. Zależy czym jedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Zależy czym jedziesz No ja miałem na myśli mojego niebieskiego "down'a" Paweł_P, Auto: Evo VIII GT340 A idź Ty!!! Całą zabawę zawsze popsujesz!!! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 dzibi, sorki Ja bardzo rzadko udzielam się w "Konfesjonale" bo mało mam sytuacji do kopania (nie chce mi się i jakoś mało kto mnie prowokuje) a streetracingu nigdy nie uprawiałem i nie będę uprawiać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 dzibi napisał/a: Tam są chyba ze trzy wersje, z których najmocniejsza ma chyba ze 240 czy 250 koni, o momencie nie wspominając. Plus dobry automat i spod świateł nie pogadasz.. Zależy czym jedziesz Paweł_P,Auto: Evo VIII GT340 A idź Ty!!! Całą zabawę zawsze popsujesz!!! Nie tak do końca. Takie Audi ma 5.9s do setki i dzięki automatowi i quattro jest to wynik mocno powtarzalny, a w takim 2.0T w EVO jak się nie wystartuje z 4-5k rpm to dopadnie nas lag i po zawodach. To byłby raczej wyrównany pojedynek ze wskazaniem na EVO czy inne STi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Śmiem wątpić w te 5,9s do 100, zwłaszcza że BMW 335d (w/g danych technicznych) ma 6,2s. A tam koniów jest bodajże 286 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 5,9 ma manual, a tiptronic 6,1 Dane ze strony audi.pl Lag jest dużo mniejszy niż w benzynie więc łatwiej o powtórzenie tego wyniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Takie Audi ma 5.9s do setki i dzięki automatowi i quattro jest to wynik mocno powtarzalny 5,9 ma manual, a tiptronic 6,1 Czyli ile w końcu? 6,1 z automatem? Czyli szału nie ma :razz: A ile ważą takie Audice? Bo fajnie się tu gada o sprincie spod świateł tymczasem takie ciężkie krowy nie mają szans z Evo czy STI w zakręcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 2.0T w EVO jak się nie wystartuje z 4-5k rpm to dopadnie nas lag i po zawodach Rozumiem, że mowa o serii, tak? Zasadniczo dobrze zmapowane Evcie ponoć całkiem zdrowo ciągną z dołu. No tak... ale takie audi też można zmapować jak już tak sprawę stawiamy. Chyba, że mowa o serii EVO typu GT360 czy coś takiego... Nie znam się (jeszcze ) na tych wersjach limitowanych EVO. No bo dieselkiem nawet jakimś wypasionym to już poniżej 5s 0-100 to raczej chyba nierealne... Ale fakt faktem, że tak, jak takie autka od zwykłych pożeraczy kilometrów dzieli przepaść, to tak samo pomiędzy nimi samymi już nie ma mowy o jakiejś przepaści i faktycznie próba dokonania "kopania" może się szybko zamienić w street race. A to uznaję tylko w grach komputerowych :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Czyli ile w końcu? 6,1 z automatem? Czyli szału nie ma :razz: 6,1 - fakt szału nie ma, ale powtarzalność niemal 100%. Więc tak jak napisałem To byłby raczej wyrównany pojedynek ze wskazaniem na EVO czy inne STi :wink: Jeśli chodzi o zakręty to pewnie trochę gorzej bo masa jakieś 150-200 kg więcej, ale z drugiej strony A5 to zupełnie inny typ auta niż STi/EVO. Chyba, że mowa o serii EVO typu GT360 czy coś takiego... Nie znam się (jeszcze ) na tych wersjach limitowanych EVO. Była opinia że temapy w EVO GT 340/360 itp. to ogólnie też bez szału :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Kilka dni temu skopalem Turbo-Dziadkiem... Impreze. Zeby bylo radosniej... Ivi Jak liczymy samoboje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Jak liczymy samobuje? A co to jest? :shock: To samo co samobóje? :wink: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Trafiony - zatopiony!!! [edycja moderatora] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Eee tam! Na upartego mozna uznac, bo -uje sie nie kreskuje . A za [edycja moderatora] mozna dostac paskiem to moze lepiej [edycja moderatora] Za cytowanie też można dostać paska :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Eee tam! Na upartego mozna uznac, bo -uje sie nie kreskuje W sumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 -uje Zadnych takich, kulturalnie ma byc. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się