Fala Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Wiem o tym, bo też tam jeżdżę, tyle że enduro a ja XC oraz DH Adam12, Luk77 - o gustach trudno rozstrzygać Mi się bardziej obecne OBKi podobają w wersji US, chociażby ze względu na 'grubsze' - relingi, zderzak przód, a szczególnie istnienie plastików na drzwiach (wizualnie wydłużają samochód) - europejska wersja jest dla mnie bardziej łysa - właśnie wizualnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Faktycznie o gustach trudno dyskutować. Każdy ma swoje upodobania. Niemniej "grube" drzwi zamieniłbym na lepsze hamulce i SiDrive. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Wiem o tym, bo też tam jeżdżę, tyle że enduro a ja XC oraz DH Adam12, Luk77 - o gustach trudno rozstrzygać Mi się bardziej obecne OBKi podobają w wersji US, chociażby ze względu na 'grubsze' - relingi, zderzak przód, a szczególnie istnienie plastików na drzwiach (wizualnie wydłużają samochód) - europejska wersja jest dla mnie bardziej łysa - właśnie wizualnie. Tak, mnie też Europejczyk się nie podoba tak jak Amerykaniec. Co do SI - hmm, nie mam z tym doświadczeń, ale z opinii posiadaczy wiem, że ta gałka nie zbawia i przed niczym nie ratuje. Ot gadżet. Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Co do SI - hmm, nie mam z tym doświadczeń, ale z opinii posiadaczy wiem, że ta gałka nie zbawia i przed niczym nie ratuje. Ot gadżet. Tom Dokładne tak, zwykle po pewnym czasie ustawia się jeden tryb pracy i nie już zmienia :-). Może w korkach przełączenie na tryb jest sensowne (łagodniejsze zachowanie samochodu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Co do SI - hmm, nie mam z tym doświadczeń, ale z opinii posiadaczy wiem, że ta gałka nie zbawia i przed niczym nie ratuje. Ot gadżet. Tom Dokładne tak, zwykle po pewnym czasie ustawia się jeden tryb pracy i nie już zmienia :-). Może w korkach przełączenie na tryb jest sensowne (łagodniejsze zachowanie samochodu). lub na autostradzie co podobno znacząco wpływa na spalanie. "Podobno" ponieważ sam nie sprawdzałem ale powielam opinię innych użytkowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 lub na autostradzie co podobno znacząco wpływa na spalanie. "Podobno" ponieważ sam nie sprawdzałem ale powielam opinię innych użytkowników. ...no ale bez sistema na autostradzie tez spala tylko od 7,5 (do 120kmh) do 9,5 (do 150kmh)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 ...lub na autostradzie co podobno znacząco wpływa na spalanie. "Podobno" ponieważ sam nie sprawdzałem ale powielam opinię innych użytkowników. Znacząco (?) Hmm, tzn ile urwie? Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Co do SI - hmm, nie mam z tym doświadczeń, ale z opinii posiadaczy wiem, że ta gałka nie zbawia i przed niczym nie ratuje. Ot gadżet. Tom Może w korkach przełączenie na tryb jest sensowne (łagodniejsze zachowanie samochodu). W zimę w ciężkich warunkach tez się przydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Co do SI - hmm, nie mam z tym doświadczeń, ale z opinii posiadaczy wiem, że ta gałka nie zbawia i przed niczym nie ratuje. Ot gadżet. Tom Może w korkach przełączenie na tryb jest sensowne (łagodniejsze zachowanie samochodu). W zimę w ciężkich warunkach tez się przydaje Tak, tu się mogę zgodzić. Łagodniejsze reagowanie na pedał gazu może mieć znaczenie. No cóż - zawsze zimą można zdjąć dwie świeczki i jeździć zamulonym na 4 garach Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Kario, nie czytalem jeszcze wszystkich odpowiedzi, ale sadze ze to kwestia wyczucia kierowcy czy to zauwazy czy nie. Ja tez to zauwazylem, a jezdzilem co najmniej trzema roznymi egzemplarzami 3.6R ;-) TTTM i to "przesuniecie" nie jest absolutnie tak duze jakby sie moglo wydawac, trzeba sie po prostu do tego przyzwyczaic -- 9 paź 2012, o 10:22 -- Po przeczytaniu wpisu odnosnie wylanego amora, stwierdzam, ze ja chyba jednak jestem zbyt wyczulony na te detale w prowadzeniu A juz myslalem, ze znalazlem pokrewna dusze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeMaDeS Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Starego kotleta odgrzeję bo nic nowszego w temacie szukajka nie chce mi pokazać. Jako że jestem po 3 krotnej geometrii zawieszenia w 3 różnych zakładach (włącznie z ASO subaru), wymianie amortyzatorów na nowe, wilokrotnym sprawdzeniu zawieszenia, zaczynam wątpić, że da się coś zrobić z odskakiwanie tyłu po głebszych nierównościach (mam na myśli wgłębienia w jezdni które przy 90km/h powodują prace zawieszenia powyżej 5cm skoku, nie dotyczy pojedynczych wyrw w asfalcie). Nikt nie ma pomysłu co z tym zrobić. Może jednak pojawiło się jakieś rozwiązanie, którego nie mogę na forum odnaleźć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Starego kotleta odgrzeję bo nic nowszego w temacie szukajka nie chce mi pokazać. Jako że jestem po 3 krotnej geometrii zawieszenia w 3 różnych zakładach (włącznie z ASO subaru), wymianie amortyzatorów na nowe, wilokrotnym sprawdzeniu zawieszenia, zaczynam wątpić, że da się coś zrobić z odskakiwanie tyłu po głebszych nierównościach (mam na myśli wgłębienia w jezdni które przy 90km/h powodują prace zawieszenia powyżej 5cm skoku, nie dotyczy pojedynczych wyrw w asfalcie). Nikt nie ma pomysłu co z tym zrobić. Może jednak pojawiło się jakieś rozwiązanie, którego nie mogę na forum odnaleźć? Może się mylę albo nie rozumiem - nie wiem też, ile skoku mają amory z tyłu - ale przy 90kmh ugięcie 5cm to już całkiem sporo chyba, więc może za szybki najazd na przeszkodę? I naturalne, że odskakuje.W końcu jeep czy patrol to to zupełnie nie jest. Edytowane 8 Stycznia 2016 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 , A innymi autami próbowałeś jechać po tej drodze? -sprawdź ,czy dobrze dobrane amory do auta. -sprawdź zbieżność z tyłu ( i całą geometrię). niektórzy nie wiedzą ,że z tyłu się zbieżność reguluje. Wszyskim życzę ,żeby choinka długo pachniała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeMaDeS Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Tak, drogą tą uczęszczam od 5 lat i to mój 8 samochód w tym okresie, a były małe, duże, sztywne, miekkie, minivany i terenowe... i w żadnym nie miałem wrażenia że tył po po przejechaniu przez szczyt wzniesienia żył własnym życiem. 3 razy robiona geometra całościowa, na 3 różnych maszynach w 3 różnych firmach wyszło że wszystko jest w normach producenta. Jest wszystko fajnie puki nie trafi się dłuższe wgłębienie/wybrzuszenie w jezdni, niezależnie czy idealnie takie samo po lewej i prawej stronie czy tylko po prawej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 może te amory żle dobrane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeMaDeS Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Kayaby. Jedyne dostepne po 2010r. Test amorow-ideal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Test może być ok, nawet jakbydob dać takie od malucha -byle sprawne, Ale mogą calkiem źle pracować, jeśli nie dobrane odpowiednio. Na pewno do tego modelu pasują?. Sprawdź jeszcze po numerach. Katalog KYB dostępny w necie . Albo sprężyny ktoś wymieniał na nieseryjne, albo zatarte wahacze -choć to raczej małe szanse . Innych opcji tu raczej nie ma, gdy zawieszenie bez luzów. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Cześć, Miałem podobny problem w poprzednim samochodzie Volvo S60, po jednym z serwisów tylnego zawieszenia po którym wymagana była geometria wracałem do serwisu dwukrotnie i dopiero na stacji diagnostycznej poprawnie ustawiono zawieszenie i problem zniknął. Efekt był podobny do tego opisywanego powyżej, po przejechaniu nierówności (hopa lub dołek) powodujący przysiad zawieszenia auto bujało tyłem w lewo i prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się