TRIST Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 MAm mały problem. To chyba przez nasze szerokie i gładkie jak stół drogi. Jadąc na wprost kierownicę mam lekko przekrzywioną o jakieś 1,5-2cm. Czy to gałka kierownicza wybita czy poprostu kwestia ustawienia geometrii którą miesiąc temu ustawiałem??? Napiszcie jakie macie doświadczenia i kto na śląsku dobrze ustawia zbieżość. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Ustawienie geometrii to raz, a dwa to mozesz meic wybity ktorys z elementow.Geometrie dobrze ustawi ci p.Duda z Katowic-Piotrowic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 23 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 No super dzięki za info.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Zasuwaj na ustawienie geometrii a problem zniknie. Znam z autopsji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Zasuwaj na ustawienie geometrii a problem zniknie. Znam z autopsji. a jak nie zniknie to odkręcamy poduchę, potem odkręcamy śrubę mocującą kierownik i mocujemy o ząbek w lewo albo w prawo i też jest git . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Zasuwaj na ustawienie geometrii a problem zniknie. Znam z autopsji. a jak nie zniknie to odkręcamy poduchę, potem odkręcamy śrubę mocującą kierownik i mocujemy o ząbek w lewo albo w prawo i też jest git . to wielki blad! Tak nie powinno sie robic.Fachowo kierownica powinna byc blokowana na wprost przy ustawianiu geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 jeden zabek to baardzo duzo. nie ma zmiluj, tylko geometria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Muszę się wybrać w końcu na ustawienie bo mnie to dżaźni, kierownicy nie będę odkręcał,bo wcześniej było dobrze wiec i teraz musi, a poduszka lepiej niech zostanie na swoim miejscu jeszcze długo długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gc Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Geometrie dobrze ustawi ci p.Duda z Katowic-Piotrowic. Widzę, że poleca sie najlepszych. Tylko trzeba dodać że Pan Jerzy Duda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 musisz wymienic gumy listwy kierowniczej ,wiele osob ma ten problem ja tez to mialem po wymianie wszystko wrocilo do normy .najlepiej zalozyc utwardzane ja zalozylem firmy WHITELINE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 musisz wymienic gumy listwy kierowniczej ,wiele osob ma ten problem ja tez to mialem po wymianie wszystko wrocilo do normy .najlepiej zalozyc utwardzane ja zalozylem firmy WHITELINE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 krawwwcu, skad taki wniosek? Bo dla mnie nic w opisie nie dowodzi luzów na mocownaiach maglownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 ja mialem podobny broblem moja kierownica raz byla lekko w prawo raz w lekko w lewo po czesto po zakretach nie chciala wracacdo pozycji na wprost , ustawialem zbieznosc i problem wracal ,zaczolem o tym czytac na nasioc.com i tam chlopaki tez mieli takie problemyoni to oni ten problem nazywaja "memory steering" skozystalem z ich rady i wymienilem gumy listwy kierowniczej i problem momentalnie zniknol.poprostu orginalne gumy z czasem robia sie miekie i listwa zaczyna minimalnie sie ruszac pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 sory za bledy spieszylem sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 krawwwcu, ale tu nie jest mowa o zmieniających się kierunkach tylko o stałym skrzywieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi