ADK90 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ja wymieniłem wiec czuje sie ze problem mam z glowy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Z tym filtrem to ciągłe problemy i czasami czeski film :roll: Kiedyś były oficjalne info , przynajmniej w foresterze że 120kkm , teraz 90kkm w US jeszcze jakoś inaczej, nie mniej ten filtr jest ceramiczny w zbiorniku, mniej narażony na zmiany temp. jak standartowy papierowy pod maską, znam klientów którzy nie wymienili go przez 240 kkm :shock: i nic im nie dolegało, na pytanie czy kiedykolwiek zmieniali , odpowiedz brzmiała nie , a doskonale znali historię auta, bo kupili nówkę w salonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Z tym filtrem to ciągłe problemy i czasami czeski film :roll: Kiedyś były oficjalne info , przynajmniej w foresterze że 120kkm , teraz 90kkm w US jeszcze jakoś inaczej, nie mniej ten filtr jest ceramiczny w zbiorniku, mniej narażony na zmiany temp. jak standartowy papierowy pod maską, znam klientów którzy nie wymienili go przez 240 kkm :shock: i nic im nie dolegało, na pytanie czy kiedykolwiek zmieniali , odpowiedz brzmiała nie , a doskonale znali historię auta, bo kupili nówkę w salonie Rozumiem, że objawem zużycia filtru paliwa może być na przykład dławienie się przy wkręcaniu na wysokie obroty, gaśnięcie itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Z tym filtrem to ciągłe problemy i czasami czeski film :roll: Kiedyś były oficjalne info , przynajmniej w foresterze że 120kkm , teraz 90kkm w US jeszcze jakoś inaczej, nie mniej ten filtr jest ceramiczny w zbiorniku, mniej narażony na zmiany temp. jak standartowy papierowy pod maską, znam klientów którzy nie wymienili go przez 240 kkm :shock: i nic im nie dolegało, na pytanie czy kiedykolwiek zmieniali , odpowiedz brzmiała nie , a doskonale znali historię auta, bo kupili nówkę w salonie Rozumiem, że objawem zużycia filtru paliwa może być na przykład dławienie się przy wkręcaniu na wysokie obroty, gaśnięcie itp? Takie objawy oczywiscie moga wystepowac, ale te same objawy moga wystepować przy co najmniej kilkudzieśieciu innych usterkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Z powyższego wynika, że dla świętego spokoju, najlepiej wymienić ten filtr przy 105 tys. :wink: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ja wiem? Póki co podsumowując, to nadal mamy rozbieżność pomiędzy 60, a 240 tysięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ja wiem? Póki co podsumowując, to nadal mamy rozbieżność pomiędzy 60, a 240 tysięcy ... i w dodatku wydaje się, że nie ma żadnego zagrożenia, w przypadku jego niewymienienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ja wiem? Póki co podsumowując, to nadal mamy rozbieżność pomiędzy 60, a 240 tysięcy 60, to było dla papierowych pod maską , które skonczyłu żywot na mniej wiecej 2005 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ja wiem? Póki co podsumowując, to nadal mamy rozbieżność pomiędzy 60, a 240 tysięcy 60, to było dla papierowych pod maską , które skonczyłu żywot na mniej wiecej 2005 roku carfit, czyli wymieniać, czy nie wymieniać? I kiedy? Wydaj Pan wyrok. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Wydaj Pan wyrok. :wink: wyrok to tu :arrow: :wink: viewforum.php?f=13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Wydaj Pan wyrok. :wink: wyrok to tu :arrow: :wink: viewforum.php?f=13 Czyli, że 90 tys.- jak każe manual. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Wydaj Pan wyrok. :wink: wyrok to tu :arrow: :wink: viewforum.php?f=13 Czyli, że 90 tys.- jak każe manual. :roll: pokaż mi ten manual, ja mam gdzieś manual mówiący o 120kkm, a w ksiazkach jest 90kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 pokaż mi ten manual, ja mam gdzieś manual mówiący o 120kkm, a w ksiazkach jest 90kkm W mojej instrukcji obsługi w tabeli przeglądów jest napisane, że wymiana po 90 tys. (z wyjątkiem silników 1.6). Kierownik serwisu DAWOJA to samo odczytał mi ze swojego komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 W mojej instrukcji obsługi w tabeli przeglądów jest napisane, że wymiana po 90 tys. ale to nie jest manual, ksiązki są tłumaczone w polsce , czasami bardzo nieudolnie i dużymi błędami, manual to pomoc techniczna i dane FHI dla m.in. serwisów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 W mojej instrukcji obsługi w tabeli przeglądów jest napisane, że wymiana po 90 tys. ale to nie jest manual, ksiązki są tłumaczone w polsce , czasami bardzo nieudolnie i dużymi błędami, manual to pomoc techniczna i dane FHI dla m.in. serwisów Ale kierownik w/w serwisu zaglądał do manuala serwisowego... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 W mojej instrukcji obsługi w tabeli przeglądów jest napisane, że wymiana po 90 tys. ale to nie jest manual, ksiązki są tłumaczone w polsce , czasami bardzo nieudolnie i dużymi błędami, manual to pomoc techniczna i dane FHI dla m.in. serwisów Ale kierownik w/w serwisu zaglądał do manuala serwisowego... :roll: No to w czym masz problem ? bo już nie rozumiem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Żaden problem. Pytałem raczej o zwykłą praktykę tej wymiany, bo sam pisałeś o 120 tys., również w GRAFIX-ie zalecali po 120 tys. Wydawało mi się, że jest to tak samo, jak z pompą wody przy wymianie rozrządu. ASO zaleca po 105 tys., a niektórzy uważają, że to bez sensu... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bierny Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 przydatny link do wymiany filtra w baku :wink: http://www.iwsti.com/forums/how-install ... ement.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Cena filtra paliwa w ASO: 280 PLN + dwie uszczelki, jedna za 40 PLN, druga za 30 PLN, co daje razem urocze 350 PLN. :shock: Nie licząc robocizny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 sebachon, łooo kurde drogi ten filterek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Cena filtra paliwa w ASO: 280 PLN + dwie uszczelki, jedna za 40 PLN, druga za 30 PLN, co daje razem urocze 350 PLN. :shock: Nie licząc robocizny. A filtr Knechta - 71 PLN. :shock: WTF? Czy to aż tak wielka różnica w jakości?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 W jakości nie ale w cenie... Niestety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 W jakości nie ale w cenie... Niestety... Ale wiesz to na pewno? Oba filtry zrobione z takich samych materiałów? :roll: Przebitka tak duża, jakby ten Knecht był chinolem z papieru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Nie wiem tego na pewno Ale kazdy wie ze ASO mają kosmiczne ceny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Ale kazdy wie ze ASO mają kosmiczne ceny... No tak, ale z drugiej strony otrzymujesz gwarancję najwyższej jakości. I pytanie tylko, czy ten Knecht dorównuje OEM. Bo jeżeli jest to jakiś badziew i za chwilę trzeba będzie go znowu wymieniać, to żadna oszczędność. Ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się