Skocz do zawartości

filtr paliwa impreza WRX 06


sebachon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Z tym filtrem to ciągłe problemy i czasami czeski film :roll:

Kiedyś były oficjalne info , przynajmniej w foresterze że 120kkm , teraz 90kkm w US jeszcze jakoś inaczej, nie mniej ten filtr jest ceramiczny w zbiorniku, mniej narażony na zmiany temp. jak standartowy papierowy pod maską, znam klientów którzy nie wymienili go przez 240 kkm :shock: i nic im nie dolegało, na pytanie czy kiedykolwiek zmieniali , odpowiedz brzmiała nie :twisted: , a doskonale znali historię auta, bo kupili nówkę w salonie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym filtrem to ciągłe problemy i czasami czeski film :roll:

Kiedyś były oficjalne info , przynajmniej w foresterze że 120kkm , teraz 90kkm w US jeszcze jakoś inaczej, nie mniej ten filtr jest ceramiczny w zbiorniku, mniej narażony na zmiany temp. jak standartowy papierowy pod maską, znam klientów którzy nie wymienili go przez 240 kkm :shock: i nic im nie dolegało, na pytanie czy kiedykolwiek zmieniali , odpowiedz brzmiała nie :twisted: , a doskonale znali historię auta, bo kupili nówkę w salonie :D

 

Rozumiem, że objawem zużycia filtru paliwa może być na przykład dławienie się przy wkręcaniu na wysokie obroty, gaśnięcie itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym filtrem to ciągłe problemy i czasami czeski film :roll:

Kiedyś były oficjalne info , przynajmniej w foresterze że 120kkm , teraz 90kkm w US jeszcze jakoś inaczej, nie mniej ten filtr jest ceramiczny w zbiorniku, mniej narażony na zmiany temp. jak standartowy papierowy pod maską, znam klientów którzy nie wymienili go przez 240 kkm :shock: i nic im nie dolegało, na pytanie czy kiedykolwiek zmieniali , odpowiedz brzmiała nie :twisted: , a doskonale znali historię auta, bo kupili nówkę w salonie :D

 

Rozumiem, że objawem zużycia filtru paliwa może być na przykład dławienie się przy wkręcaniu na wysokie obroty, gaśnięcie itp?

 

Takie objawy oczywiscie moga wystepowac, ale te same objawy moga wystepować przy co najmniej kilkudzieśieciu innych usterkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem? Póki co podsumowując, to nadal mamy rozbieżność pomiędzy 60, a 240 tysięcy :D

 

60, to było dla papierowych pod maską , które skonczyłu żywot na mniej wiecej 2005 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem? Póki co podsumowując, to nadal mamy rozbieżność pomiędzy 60, a 240 tysięcy :D

 

60, to było dla papierowych pod maską , które skonczyłu żywot na mniej wiecej 2005 roku

 

carfit, czyli wymieniać, czy nie wymieniać? I kiedy? Wydaj Pan wyrok. :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaj Pan wyrok. :wink: :mrgreen:

 

 

wyrok to tu :arrow: :wink: viewforum.php?f=13

 

Czyli, że 90 tys.- jak każe manual. :roll:

pokaż mi ten manual, ja mam gdzieś manual mówiący o 120kkm, a w ksiazkach jest 90kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż mi ten manual, ja mam gdzieś manual mówiący o 120kkm, a w ksiazkach jest 90kkm

 

W mojej instrukcji obsługi w tabeli przeglądów jest napisane, że wymiana po 90 tys. (z wyjątkiem silników 1.6). Kierownik serwisu DAWOJA to samo odczytał mi ze swojego komputera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej instrukcji obsługi w tabeli przeglądów jest napisane, że wymiana po 90 tys.

ale to nie jest manual, ksiązki są tłumaczone w polsce , czasami bardzo nieudolnie :oops: i dużymi błędami, manual to pomoc techniczna i dane FHI dla m.in. serwisów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej instrukcji obsługi w tabeli przeglądów jest napisane, że wymiana po 90 tys.

ale to nie jest manual, ksiązki są tłumaczone w polsce , czasami bardzo nieudolnie :oops: i dużymi błędami, manual to pomoc techniczna i dane FHI dla m.in. serwisów

 

Ale kierownik w/w serwisu zaglądał do manuala serwisowego... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej instrukcji obsługi w tabeli przeglądów jest napisane, że wymiana po 90 tys.

ale to nie jest manual, ksiązki są tłumaczone w polsce , czasami bardzo nieudolnie :oops: i dużymi błędami, manual to pomoc techniczna i dane FHI dla m.in. serwisów

 

Ale kierownik w/w serwisu zaglądał do manuala serwisowego... :roll:

No to w czym masz problem ? bo już nie rozumiem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden problem. Pytałem raczej o zwykłą praktykę tej wymiany, bo sam pisałeś o 120 tys., również w GRAFIX-ie zalecali po 120 tys. Wydawało mi się, że jest to tak samo, jak z pompą wody przy wymianie rozrządu. ASO zaleca po 105 tys., a niektórzy uważają, że to bez sensu... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Cena filtra paliwa w ASO: 280 PLN + dwie uszczelki, jedna za 40 PLN, druga za 30 PLN, co daje razem urocze 350 PLN. :shock: Nie licząc robocizny.

 

A filtr Knechta - 71 PLN. :shock: WTF? Czy to aż tak wielka różnica w jakości?...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kazdy wie ze ASO mają kosmiczne ceny...

 

No tak, ale z drugiej strony otrzymujesz gwarancję najwyższej jakości. I pytanie tylko, czy ten Knecht dorównuje OEM. Bo jeżeli jest to jakiś badziew i za chwilę trzeba będzie go znowu wymieniać, to żadna oszczędność. Ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...