Skocz do zawartości

filtr paliwa impreza WRX 06


sebachon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
Czyli rozumiem, że nikt nie zna innych filtrów paliwa do 2.5T, niż OEM?... :(

tak, nie jestem w stanie podac zamieniika bo chyb go zwyczajnie nie ma

 

Zamiennik jest (do 2.5T, ale nie do Lanosa). Robi polska firma na literę F. Czy warta zaufania, każdy musi ocenić sam.

 

Jedno mnie zastanawia - według katalogu do 2.0T i 2.5T jest ten sam produkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano taki: PP 909

 

Wymiar - A 119

Wymiar - F 8

Wymiar - G 8

Wymiar - H 114

 

PS Katalog wirtualny. Każdy ma dostęp w razie potrzeby.

 

No to sobie go kup i załóż ............. :mrgreen: tylko od razu daj wymówienie w sklepie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano taki: PP 909

 

Wymiar - A 119

Wymiar - F 8

Wymiar - G 8

Wymiar - H 114

 

PS Katalog wirtualny. Każdy ma dostęp w razie potrzeby.

 

No to sobie go kup i załóż ............. :mrgreen: tylko od razu daj wymówienie w sklepie :twisted:

 

Taki wynalazłem z ciekawości. A co z nim nie tak, to nie wiem i wiedział nie będę bo mam 2.0 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

A jak jest z filtrem paliwa przy zastosowanej pompie Walbro ???

 

PS. Polecam regularną wymianę filtra paliwa bez względu na to jakie paliwo tankujemy.Oczywiście najlepiej jest jak dbamy i o jakość paliwa i o regularną wymianę filtrów. Z tym filtrem od STI mam mało praktyki ale w dupowozach zwykłem wymieniać co 30 tys. km. Polecam po wyjęciu filtra wstrząsnąć nim a zawartość przelać do słoiczka. To zmotywuje do działania jak powyżej.

A dodam,że mam hopla na punkcie paliwa i jest to mój konik więc taniego badziewia spod marketu w życiu nie zatankowałem,gwoli ścisłości.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z filtrem paliwa przy zastosowanej pompie Walbro ???

 

PS. Polecam regularną wymianę filtra paliwa bez względu na to jakie paliwo tankujemy.Oczywiście najlepiej jest jak dbamy i o jakość paliwa i o regularną wymianę filtrów. Z tym filtrem od STI mam mało praktyki ale w dupowozach zwykłem wymieniać co 30 tys. km. Polecam po wyjęciu filtra wstrząsnąć nim a zawartość przelać do słoiczka. To zmotywuje do działania jak powyżej.

A dodam,że mam hopla na punkcie paliwa i jest to mój konik więc taniego badziewia spod marketu w życiu nie zatankowałem,gwoli ścisłości.

Co do wymiany filtra zawsze na zime wymiana i bedzie ok,natomiast co do badziwiastego paliwa to bywa roznie, moj znajowy wozil to samo paliwo do Carefurra,Shella,Lotosu z tego samego miejsca brane a wozil tam gdzie dostal zlecenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wymiany filtra zawsze na zime wymiana i bedzie ok
Wymiana w WRX 06 co 90 tys. km.... :P

Ale ja zawsze wymieniam na zime ,aby miec spoko :P

Wolnoć Tomku w swoim domku, ale to spora nadwrażliwość, jeżeli nie robisz w ciągu roku 60 tys km (co tyle chyba sie wymienia ten filtr pod maską).;) U mnie po 90 tys. Km filtr był jeszcze w miarę czysty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wymiany filtra zawsze na zime wymiana i bedzie ok
Wymiana w WRX 06 co 90 tys. km.... :P

Ale ja zawsze wymieniam na zime ,aby miec spoko :P

Wolnoć Tomku w swoim domku, ale to spora nadwrażliwość, jeżeli nie robisz w ciągu roku 60 tys km (co tyle chyba sie wymienia ten filtr pod maską). ;) U mnie po 90 tys. Km filtr był jeszcze w miarę czysty.

Wymieniam dlatego ,ze czystosc naszego npaliwa daleko odbiega od tej jaka powinna byc i jaka jest w normalnych krajach ,a robie to przed zima aby miec spoko w trakcie mrozu,subarka robie rocznie teraz tylko ok 30tys :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze czystosc naszego npaliwa daleko odbiega od tej jaka powinna byc i
Czystość mojego filtra paliwa po 90 tys. km (ten w baku) zapewne wynika też z tego, że od nowości auto jest jeżdżone na benzynie 98 z dodatkami typu Verva, Ultimate. Polecam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Jacky X co kombinujesz?

Jak się wymienia pompę paliwa na Walbro,to zostawiasz oryginalny filtr i tyle.Podmieniasz tylko pompę,pasuje idealnie w miejsce seryjnej.

 

No właśnie ktoś pisał,że jak się wymienia na Walbro to razem z filtrem. A nie chciałem grzebać tylko po to aby to zobaczyć. Dzięki zatem za pomoc.

 

A może ktoś wstawić zdjęcie tego filtra i typy zamienników. 300zł za filtr to całkiem okrągła sumka.A wymieniać warto.

 

@Sebachon

 

Tak jak pisałem wcześniej.Żebyś jeździł na niewiem czym to zmieniać trzeba. Pył, drobiny rdzy z agresywnego działania benzyny na metal, drobiny wody z wilgoci itd,itp.ZMIENIAĆ.

Według mnie najrzadziej co 50tys.Niebawem zmienię to powiem co z niego wyleciało.

Poniżej manual:

http://www.iwsti.com...eplacement.html

 

Tylko subaru mogło tak filtr paliwa umieść i skomplikować wymianę :angry:

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wcześniej.Żebyś jeździł na niewiem czym to zmieniać trzeba. Pył, drobiny rdzy z agresywnego działania benzyny na metal, drobiny wody z wilgoci itd,itp.ZMIENIAĆ. Według mnie najrzadziej co 50tys
Oczywiście, że zmieniłem, ale przy "książkowych" 90 tys. i wcale nie było to (podkreślam - w moim przypadku) za późno, gdyż filtr był nadal dość czysty. Dlatego te 50 tys. zdają się mocno przesadzone. (też wydaje mi się masz ten w baku...). Chyba że jeździsz na 95 i z dziwnych źródeł... ;) Edytowane przez sebachon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ktoś pisał,że jak się wymienia na Walbro to razem z filtrem.

Chyba pisał o filtrze siatkowym,tym najniżej położonym,przez który pompa zasysa paliwo.Tylko to akurat błąd,sitko zostawia się oryginalne,ponoć najlepsze,zdaniem carfita. ;)

drobiny rdzy z agresywnego działania benzyny na metal,

A tu to mocno przegiąłeś.Jest wręcz przeciwnie. :P

Jak się jeździ na oparach i rzadko tankuje do pełna,zbiorniki korodują i ulegają zanieczyszczeniu.Tankowanie do pełna wręcz zabezpiecza zbiornik przed korozją i wodą osadzającą się na ściankach zbiornika przy zmianach temperatur,konserwuje również od wewnątrz ścianki zbiornika. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się jeździ na oparach i rzadko tankuje do pełna,zbiorniki korodują i ulegają zanieczyszczeniu.Tankowanie do pełna wręcz zabezpiecza zbiornik przed korozją
No proszę, ja robię spore przebiegi, więc często tankuję do pełna i to zaraz po zapaleniu się lampki rezerwy. Stąd czyściutki filtr. ;):D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się będę dalej upierał,że filtry są od filtrowania i trzeba je w związku z tym zmieniać. Paliwo tankuję 98 i bardzo pewne.Zazwyczaj z tych samych stacji.

 

Mnie nie chodzi tylko o rolę filtra jako sitka,choć i tę pewnie rolę spełnia ale także odstojnika wilgoci oraz bardzo bardzo małych drobinek brudu coś jak mułek/błotko.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się będę dalej upierał,że filtry są od filtrowania i trzeba je w związku z tym zmieniać.
Jak sobie Pan Szanowny życzy... ;) Skąd tylko wziąłeś to kryterium wymiany - "na zimę"? :rolleyes: A dlaczego nie co 10 tys.? Albo 20 tys.? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...