slesz Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 i naprawde trzeba sie biegle w tym poruszac , aby sie wyruchac :wink: faktycznie.. nie jest to proste zadanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 5 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Czyli rozumiem, że nikt nie zna innych filtrów paliwa do 2.5T, niż OEM?... tak, nie jestem w stanie podac zamieniika bo chyb go zwyczajnie nie ma To tłumaczyłoby tak "atrakcyjną" cenę filtra w ASO... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Czyli rozumiem, że nikt nie zna innych filtrów paliwa do 2.5T, niż OEM?... tak, nie jestem w stanie podac zamieniika bo chyb go zwyczajnie nie ma Zamiennik jest (do 2.5T, ale nie do Lanosa). Robi polska firma na literę F. Czy warta zaufania, każdy musi ocenić sam. Jedno mnie zastanawia - według katalogu do 2.0T i 2.5T jest ten sam produkt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Zamiennik jest (do 2.5T, ale nie do Lanosa). Robi polska firma na literę F podaj numer :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Ano taki: PP 909 Wymiar - A 119 Wymiar - F 8 Wymiar - G 8 Wymiar - H 114 PS Katalog wirtualny. Każdy ma dostęp w razie potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Ano taki: PP 909 Wymiar - A 119 Wymiar - F 8 Wymiar - G 8 Wymiar - H 114 PS Katalog wirtualny. Każdy ma dostęp w razie potrzeby. No to sobie go kup i załóż ............. tylko od razu daj wymówienie w sklepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Ano taki: PP 909 Wymiar - A 119 Wymiar - F 8 Wymiar - G 8 Wymiar - H 114 PS Katalog wirtualny. Każdy ma dostęp w razie potrzeby. No to sobie go kup i załóż ............. tylko od razu daj wymówienie w sklepie Taki wynalazłem z ciekawości. A co z nim nie tak, to nie wiem i wiedział nie będę bo mam 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Witam, podrzuci ktos schemat jak prawidłowo powinny byc zamontowane weze paliwa pod maską? i gdzie znajduje sie ten drugi filtr paliwa w zbiorniku, czy jest do niego jakas rewizja? dzieki, pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 (edytowane) A jak jest z filtrem paliwa przy zastosowanej pompie Walbro ??? PS. Polecam regularną wymianę filtra paliwa bez względu na to jakie paliwo tankujemy.Oczywiście najlepiej jest jak dbamy i o jakość paliwa i o regularną wymianę filtrów. Z tym filtrem od STI mam mało praktyki ale w dupowozach zwykłem wymieniać co 30 tys. km. Polecam po wyjęciu filtra wstrząsnąć nim a zawartość przelać do słoiczka. To zmotywuje do działania jak powyżej. A dodam,że mam hopla na punkcie paliwa i jest to mój konik więc taniego badziewia spod marketu w życiu nie zatankowałem,gwoli ścisłości. Edytowane 27 Grudnia 2013 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 up! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 A jak jest z filtrem paliwa przy zastosowanej pompie Walbro ??? PS. Polecam regularną wymianę filtra paliwa bez względu na to jakie paliwo tankujemy.Oczywiście najlepiej jest jak dbamy i o jakość paliwa i o regularną wymianę filtrów. Z tym filtrem od STI mam mało praktyki ale w dupowozach zwykłem wymieniać co 30 tys. km. Polecam po wyjęciu filtra wstrząsnąć nim a zawartość przelać do słoiczka. To zmotywuje do działania jak powyżej. A dodam,że mam hopla na punkcie paliwa i jest to mój konik więc taniego badziewia spod marketu w życiu nie zatankowałem,gwoli ścisłości. Co do wymiany filtra zawsze na zime wymiana i bedzie ok,natomiast co do badziwiastego paliwa to bywa roznie, moj znajowy wozil to samo paliwo do Carefurra,Shella,Lotosu z tego samego miejsca brane a wozil tam gdzie dostal zlecenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Może ktoś napisać jaki filtr idzie przy pompie Walbro i ile on kosztuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 @@Jacky X co kombinujesz? Jak się wymienia pompę paliwa na Walbro,to zostawiasz oryginalny filtr i tyle.Podmieniasz tylko pompę,pasuje idealnie w miejsce seryjnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Co do wymiany filtra zawsze na zime wymiana i bedzie ok Wymiana w WRX 06 co 90 tys. km.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Co do wymiany filtra zawsze na zime wymiana i bedzie ok Wymiana w WRX 06 co 90 tys. km.... Ale ja zawsze wymieniam na zime ,aby miec spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Co do wymiany filtra zawsze na zime wymiana i bedzie ok Wymiana w WRX 06 co 90 tys. km.... Ale ja zawsze wymieniam na zime ,aby miec spoko Wolnoć Tomku w swoim domku, ale to spora nadwrażliwość, jeżeli nie robisz w ciągu roku 60 tys km (co tyle chyba sie wymienia ten filtr pod maską). U mnie po 90 tys. Km filtr był jeszcze w miarę czysty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Co do wymiany filtra zawsze na zime wymiana i bedzie ok Wymiana w WRX 06 co 90 tys. km.... Ale ja zawsze wymieniam na zime ,aby miec spoko Wolnoć Tomku w swoim domku, ale to spora nadwrażliwość, jeżeli nie robisz w ciągu roku 60 tys km (co tyle chyba sie wymienia ten filtr pod maską). U mnie po 90 tys. Km filtr był jeszcze w miarę czysty. Wymieniam dlatego ,ze czystosc naszego npaliwa daleko odbiega od tej jaka powinna byc i jaka jest w normalnych krajach ,a robie to przed zima aby miec spoko w trakcie mrozu,subarka robie rocznie teraz tylko ok 30tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 ze czystosc naszego npaliwa daleko odbiega od tej jaka powinna byc i Czystość mojego filtra paliwa po 90 tys. km (ten w baku) zapewne wynika też z tego, że od nowości auto jest jeżdżone na benzynie 98 z dodatkami typu Verva, Ultimate. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ja wymieniam ale nie ten w baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) @@Jacky X co kombinujesz? Jak się wymienia pompę paliwa na Walbro,to zostawiasz oryginalny filtr i tyle.Podmieniasz tylko pompę,pasuje idealnie w miejsce seryjnej. No właśnie ktoś pisał,że jak się wymienia na Walbro to razem z filtrem. A nie chciałem grzebać tylko po to aby to zobaczyć. Dzięki zatem za pomoc. A może ktoś wstawić zdjęcie tego filtra i typy zamienników. 300zł za filtr to całkiem okrągła sumka.A wymieniać warto. @Sebachon Tak jak pisałem wcześniej.Żebyś jeździł na niewiem czym to zmieniać trzeba. Pył, drobiny rdzy z agresywnego działania benzyny na metal, drobiny wody z wilgoci itd,itp.ZMIENIAĆ. Według mnie najrzadziej co 50tys.Niebawem zmienię to powiem co z niego wyleciało. Poniżej manual: http://www.iwsti.com...eplacement.html Tylko subaru mogło tak filtr paliwa umieść i skomplikować wymianę Edytowane 29 Grudnia 2013 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) Tak jak pisałem wcześniej.Żebyś jeździł na niewiem czym to zmieniać trzeba. Pył, drobiny rdzy z agresywnego działania benzyny na metal, drobiny wody z wilgoci itd,itp.ZMIENIAĆ. Według mnie najrzadziej co 50tys Oczywiście, że zmieniłem, ale przy "książkowych" 90 tys. i wcale nie było to (podkreślam - w moim przypadku) za późno, gdyż filtr był nadal dość czysty. Dlatego te 50 tys. zdają się mocno przesadzone. (też wydaje mi się masz ten w baku...). Chyba że jeździsz na 95 i z dziwnych źródeł... Edytowane 29 Grudnia 2013 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 No właśnie ktoś pisał,że jak się wymienia na Walbro to razem z filtrem. Chyba pisał o filtrze siatkowym,tym najniżej położonym,przez który pompa zasysa paliwo.Tylko to akurat błąd,sitko zostawia się oryginalne,ponoć najlepsze,zdaniem carfita. drobiny rdzy z agresywnego działania benzyny na metal, A tu to mocno przegiąłeś.Jest wręcz przeciwnie. Jak się jeździ na oparach i rzadko tankuje do pełna,zbiorniki korodują i ulegają zanieczyszczeniu.Tankowanie do pełna wręcz zabezpiecza zbiornik przed korozją i wodą osadzającą się na ściankach zbiornika przy zmianach temperatur,konserwuje również od wewnątrz ścianki zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Jak się jeździ na oparach i rzadko tankuje do pełna,zbiorniki korodują i ulegają zanieczyszczeniu.Tankowanie do pełna wręcz zabezpiecza zbiornik przed korozją No proszę, ja robię spore przebiegi, więc często tankuję do pełna i to zaraz po zapaleniu się lampki rezerwy. Stąd czyściutki filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) A ja się będę dalej upierał,że filtry są od filtrowania i trzeba je w związku z tym zmieniać. Paliwo tankuję 98 i bardzo pewne.Zazwyczaj z tych samych stacji. Mnie nie chodzi tylko o rolę filtra jako sitka,choć i tę pewnie rolę spełnia ale także odstojnika wilgoci oraz bardzo bardzo małych drobinek brudu coś jak mułek/błotko. Edytowane 29 Grudnia 2013 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 A ja się będę dalej upierał,że filtry są od filtrowania i trzeba je w związku z tym zmieniać. Jak sobie Pan Szanowny życzy... Skąd tylko wziąłeś to kryterium wymiany - "na zimę"? A dlaczego nie co 10 tys.? Albo 20 tys.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się