elias Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 witam, wygląda na to że moja zaczyna się przymierzać by"szczać" jak to ładnie niektórzy zwą. Popuszcza jak na razie. Lekkie nietrzymanie:) Auto to STI GC8 JDM 97 bez klimy - i zastanawiam się czy kupować ori czy też na przykład coś takiego jak poniżej. Auto jest użytkowane mało ale zgodnie z przeznaczeniem - dlatego zastanawiam się nad tym by się pozbyć plastików w chłodnicy i mieć święty spokój. Dotychczasowa jest z plastikiem góra i dół. Ktoś wie gdzie warto uderzyć, co warto użyć, lub może polecić sensowne rozwiązania, marki? czy to poniżej to gówno czy warte zainteresowania? http://allegro.pl/wyczynowa-chlodnica-s ... 75158.html pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 osoba ktora sprzedaje ten produkt jest na forum , uzytkownik Buri gdyby chodzilo o motor 2,5 - powiedziałbym Ci że im wydajniejsza chłodnica np. Koyorad tym lepiej. nie wiem czy jest sens pakowac sie w tak duze chłodnice w przypadku 2.0 , tym bardziej że przeplyw i tak jest wiekszy ze względu na brak chłodnicy klimy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elias Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Carlos-wrx - na gorąco dzieki za namiar na Buri. Poczytam! Jakieś opinie o jego produktach? nie upieram się na monster chłodnicę, dla mnie może być chudsza. Ale jak patrzę np na nissens z plastikami a na tą - to pełne Alu bardziej do mnie przemawia i jest tańsza. To też nie bez znaczenia. chciałbym kupić coś sensownego .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Na pewno nie kupuj taniej chińszczyzny, Ja tak zrobiłem i zaczęła przeciekać bardzo szybko, to samo się dotyczy używek. Kup zwykły zamiennik dobrej firmy i "będzie pan zadowolony" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elias Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 chinszczyzne jadam zwykły zamiennik dobrej firmy coś ciut konkretniej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Zamiennik zamówiony w Intercarsie wytrzymał jedną zimę i zaczął korodować. Nie pamiętam jakiej firmy był, ale na pewno cały aluminiowy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 ja mam chłodnicę daje radę i jest bardzo wydajna , ponad dwukrotnie grubsza od OEM.... koszt ok 1,5k pln - jeżeli moge polecić to polecam bo ciepłe dni już nie straszne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elias Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Zamiennik zamówiony w Intercarsie wytrzymał jedną zimę i zaczął korodować. Nie pamiętam jakiej firmy był, ale na pewno cały aluminiowy. hmm, to nieładnie... trzeba uważać! ja mam chłodnicę ... oooo ta mi się podoba.... Aczkolwiek moje uzytkowanie zgodnie z przeznaczeniem to chyba by była jazda po bułki na podcisnieniu w porównaniu do Huragana Z tego co wiem to mam ciut więcej niż seria (podobno) więc w Koyo chyba jeszcze nie wejdę. Po dodatkowych rozmowach skłaniam się ku firmie Nissens. - ponoć dla mnie ma być w sam raz. ktoś zna i coś może dobrego / złego o ich produktach powiedzieć ? Dzięki za info chłopaki - sprawdze z domu jak moge rozdać muki. ------------------------------- muki rozdane. troche lipa jest bo ostatni Nissens wyszedł 3mce temu i ni ma i nie będzie. Polcar który jest dystrybutorem KOYO- mniej więcej to samo. Pytałe o zwyklejszą a nie racing wersję KOYO. jeśli ktoś zna namiar gdzie mogę dorwać chłodniczkę do STI JDM 96/97 to uprzejmie proszę się podzielić informacją. Jutro obdzwonię forumowe tuzy subarakowe (Pan Carfit, Elek). gdzieś jeszcze powinienem zadzwonić ? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 elias, chłodnica Nissens to byłoby bardzo dobre rozwiązanie. Kilka miesięcy temu oglądalem droższe modele chłodnic tej firmy w pewnym dobrym serwisie blacharsko-lakierniczym, gdzie montują tylko chłodnice Nissens i podpytywałem o nie. W zeszłym roku za cenę niewiele ponad 1000PLN można było dostać miedzianą do GT. Kupowanie taniego badziewia typu Koyorad za około 400-500PLN nie ma sensu. Co dwa lata trzeba będzie zmieniać i sprawdzac poziom płynu chłodniczego przy każdym tankowaniu Lepiej zapłacic raz, ale mieć spokój. Zwłaszcza w krainach, gdzie przez pół roku leży śnieg i sól. BTW Koyo tez chyba robi miedziane radiatory do GC8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURi_ Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Witam widze , że pytanie do mnie o chłodnicę więc już wyjaśniam. Możemy zrobić tak: - Założyć chłodnice KOYO za 369zł brutto do Twojego wozu ( mam takie od ręki ) - Możemy założyć wyczynową made in Taiwan czy tam China ale naprawdę przyzwoicie się sprawują za cenę powiedzmy 800zł brutto + taki , że ma większy przekrój i krućce z aluminium więc bardzo wytrzymałe na ewentualne przegżania itd. - Lub pójść na całość i założyc KOYORAD za koło 2100zł brutto W razie czego proszę pytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elias Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 BURi_ -> pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Wracam do tematu. BURi_! czy chłodnice Koyo o których piszesz powyżej to są Koyo Radiator Company Ltd. made in Japan czy cos innego? Jak z jakością tych produktów? Od razu czy posiadasz taką do Forka 2,5 XT MY05 211PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niepow Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Przypadkiem wszedłem forum i oto kilka wniosków: a) nie wiem czy jest jasne, że do tak wysilonych silników można stosować wyłącznie chłodnice lutowane a nie łączone mechanicznie. Większość dystrybutorów chłodnic nie rozumie nawet co sprzedaje... Zatem pytanie o technologię wykonania powinno być pierwszym pytaniem do każdego sprzedawcy/dostawcy porównywanie japońskich produktów Koyorad z jakimikolwiek innymi nie ma sensu, bo jest to najlepszy jakościowo produkt na rynku (tak w zakresie chłodnic jak i skraplaczy klimatyzacji. c) wyróżnic należy dwa zasadnicze (różniące się diametralnie wydajnością cieplną i ceną) rodzaje ich lutowanych chłodnic: >zwykłe (cywilne) z plastikowymi zbiornikami >sportowe (wykonane w całości z aluminium) - nadające się do jazdy wyczynowej w każdych warunkach. Oto przydatne linki: http://www.koyorad.co.jp/english/ (lutowane ze zbiornikami plastikowymi) http://www.koyoradracing.com/about/the_difference.asp (z pełnego aluminium) http://www.polcar.com/Ofertahandlowa/Wybranidostawcy.aspx Szerokiej drogi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 odświeżam... czy do GC8 STI pasuje jakakolwiek chłodnica do "GC8 Turbo" np od GTka? czy rocznik ma znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
non Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 A ja mam pytanie: czy montując Koyorad trzeba zrezygnować z klimatyzacji? Będzie dalej miejsce na chłodnicę od klimy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 A ja mam pytanie: czy montując Koyorad trzeba zrezygnować z klimatyzacji? Będzie dalej miejsce na chłodnicę od klimy? Jesli pytasz o sportowa cała z Alu , i dwa razy grubsza , to nie trzeba rezygnować z klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się