Marek Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Marek napisał/a:Raz się przejechałem takim 150 konnym potworkiem ... Od tego czasu wsadzam między bajki opowieści typu (moja fura na prostej idzie jak ścigacz) . Ale i tak na większości torów w tym z Nurburgringiem włącznie rekordowe czasy należą do samochodów Bo jedyna przewaga motorów to to że najszybsze motory są znacznie tańsze od najszybszych samochodów ;-) Jak najbardziej zgadzam się, że na krętym to motor niestety odpada... Poza tym samochodem można się bawić na śniegu, a motor wtedy w garażu. Ale na prostej ścigacz idzie jak pocisk, nie kręci mnie to jakoś strasznie, ale ciężko uwoerzyć, że coś tak się rozpędza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 z tym że motocykl na krętym pozostanie zawsze w tyle to bym polemizował... widziałem kilka filmów gdzie na torze postawiono obok siebie motocykl i autko. rezultaty były różne. za kierownicami obu pojazdów siedzieli doswiadczeni kierowcy. Wg mnie oba pojazdy potrafią byc równie szybkie i wszystko zależy od toru, konkretnego pojazdu i umiejętności kierowcy. jeden z takich filmików jest np tutaj: http://video.google.com/videoplay?docid ... vs+porsche PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 W przypadku pełnego toru takie prównianie motocykl - samochód jest bez sensu, widać wyraźnie na filmie, ze to co prosiak odjechał to stracił czekając aż maruderzy w transitach, BMW i innych slimakach raczą przetoczyć się przez zakręt i zrobić wolną droge, choć wiadać było, że kierowca Mercedes 190 był dosyć walecznie nastawiony (chba za dużo w destruction derby grywał). Moto jest wąski to się zawsze wciśnie. Ja jednak obstawiam, że na pustym torze w tych warunkach prosiak by był pierwszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 po sobie wiem, że są pewne winkle gdzie koniem nie wejde tak jak autem i na odwrót. jest takie rondo (dla zorientowanych w szczecińskiej topografii chodzi mi o rondo Hakena) gdzie nie wyobrażam sobie aby autko poszło szybciej od moto natomiast sa winkle gdzie głównie z racji jakości za diabła nie wiem jak mógłbym koniem przejść szybciej niz autkiem... Na prostych sprawa jest oczywista - 0-100km/h w 3,6 sek dla konia nie pozwala większości aut nawet myśleć o zwycięstwie. W tym filmiku dodatkowo na korzyść dla auta była temperatura. Zimny asfalt strasznie psuje trakcje w moto. PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 po sobie wiem, że są pewne winkle gdzie koniem nie wejde tak jak autem i na odwrót. jest takie rondo (dla zorientowanych w szczecińskiej topografii chodzi mi o rondo Hakena) gdzie nie wyobrażam sobie aby autko poszło szybciej od moto Pokaż mi chociaż jeden taki zakręt. Stawiam sześciopak ;-) Jedyna szansa na wygraną dla moto to proste, dużo prostych i to tylko takie które mają strefę hamownaia totlanie prostą bo jak będize lkki łuk to motor znowu baty dostanie. W tym filmiku dodatkowo na korzyść dla auta była temperatura. Zimny asfalt strasznie psuje trakcje w moto. A w samochodzie to nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Azrael, być może masz racje a to co pisze wynika jedynie z subiektywnego odczucia prędkości. Cały czas jednak piszę, że porównuję winkle pod kątem własnej osoby. Tak naprawdę to o prędkości w winklu mówi siła odśrodkowa. z tego co wiem to dla moto tylko w specyficznych warunkach (slicki i dobrze nagrzana nawierzchnia+ zwariowany kierowca potrafiący połozyć sie ponad 45 stopni ) mozliwe jest osiągnięcie 1,1G na zakręcie dla aut jest to raczej mało skomplikowane więc prawdopodobnie to Ty masz rację że technicznie jest mozliwe szybsze przejście winkla autem. Ja jednak jeszcze raz powtórzę że JA w pewnych winklach za nic nie dam rady pójść szybciej autem niż na moto a w innych sytuacja sie odwraca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 hiszpan25, to że ja czy Ty czegoś nie potrafimy nie dowodzi niczego o technicznych możliwościach aut czy motocykli. Motocykle są tylko szybsze na prostej i to tylko od aut o rozsądnej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Azrael, TRUE! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 hiszpan25, to że ja czy Ty czegoś nie potrafimy nie dowodzi niczego o technicznych możliwościach aut czy motocykli. Motocykle są tylko szybsze na prostej i to tylko od aut o rozsądnej cenie. Powiedzmy że Motocykle wszystkie są szybsze od aut w takich cenach jak one Za młodu poganiałem marzenie większość wiejski kaskaderów, czyli myślą konstruktorów państwa które juz nie istnieje Simson ! Prędkości jak dal szczeniaka tak za duże osiągało to cudo. Zabawa w tym kraju była tylko przez 4 miesiące, jazda w deszczu i na mrozie na zawsze wyleczyła mnie z dwóch kółek.... . Dach to dach :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Intakwrx, Zabawa w tym kraju była tylko przez 4 miesiące, jazda w deszczu i na mrozie na zawsze wyleczyła mnie z dwóch kółek.... . Dach to dach! Z tego też powodu mam w swoim posiadaniu 2 pojazdy letni 2 kołowy i zimowo-paskudnopogodowy 4 kołowy Jedni zmieniaja opony z letnich na zimowe a ja zmieniam całe pojazdy PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 hiszpan25, to że ja czy Ty czegoś nie potrafimy nie dowodzi niczego o technicznych możliwościach aut czy motocykli. Motocykle są tylko szybsze na prostej i to tylko od aut o rozsądnej cenie. Amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Samochód - dowolny, nawet Logan - ma jedną kapitalną przewagę nad motorem (dowolnym). Dach. W deszczu. I tego się będę trzymał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Jest motor szybszy jednak, na specyficznym torze...cross i trial:) o ile na torze corssowym auta terenowki moga jechac, to w trialu odpadaja:), ale rozumiem ze "normalnych" drogach rozmawiamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Korton, to ja też mogę z rajdem przeprawowym wyjechać i motocykl nie przejedzie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Jak "motocykl" to tylko taki Jedyne "AA" do którego chciałbym wstąpić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 9 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Jak "motocykl" to tylko taki Jedyne "AA" do którego chciałbym wstąpić Tylko, że Atom ma wg mnie same wady zarówno motocykla (brak dachu, brak bagaznika, brak stref zgniotu) jak i samochodu (brak możliwości wyprzedzania "miedzy tramwajami"). Taki wybór jest dla mnie zupełnie bez sensu. A silnik ma od moto wiec lepiej pozostac przy GSX1300R , R1, ZX12R itp itd. Albo jesli koniecznie "safety first" to STi lub inny "misiek" PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 A silnik ma od moto wiec lepiej pozostac przy GSX1300R... Nunu, silnik ma z Hondy Civic Type-R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 hiszpan25, problem polega na tym że Atom jest szybszy od moto na torze :-) I jest samochodem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 9 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Atom jest szybszy od moto na torze wstyd dla moto... I jest samochodem a to niby zaleta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Jak "motocykl" to tylko taki Jedyne "AA" do którego chciałbym wstąpić Tylko, że Atom ma wg mnie same wady zarówno motocykla (brak dachu, brak bagaznika, brak stref zgniotu) jak i samochodu (brak możliwości wyprzedzania "miedzy tramwajami"). Taki wybór jest dla mnie zupełnie bez sensu. A silnik ma od moto wiec lepiej pozostac przy GSX1300R , R1, ZX12R itp itd. Albo jesli koniecznie "safety first" to STi lub inny "misiek" PZDR! A mnie się tam marzy czymś takim przejechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Ja lubię motocyklistów. Stając na światłach patrząc na moje auto wiedzą że jest nieźle. Ja także podziwiam ich maszyny. Potem wymiana pozdrowień i jazda. Wielu ludzi źle ich ocenia,a moim zdaniem o wiele więcej znajdziemy beznadziejnych kierowców niż motocyklistów na drodze. Ja nie mam styczności z motorami i mimo to twierdze że Ci ludzie mają fantazję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Najbardziej mnie wkurza jak ktoś perfidnie zbliża się do krawędzi pasa tak żeby motocykl nie mógł przejechać! Albo rowerzystą jak najbliżej krawężnika :x Idiot.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 o wiele więcej znajdziemy beznadziejnych kierowców niż motocyklistów na drodze. A może dlatego, że jest ich mniej..? Tych motocyklistów. To jak z Subaru - nie ma ich w rankingu kradzionych aut . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 10 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Jazda motocyklem wymaga nauczenia się przewidywania reakcji i zachowań innych na drodze oraz szybkiego reagowania. Poprostu jako, że motocykl nie posiada pasów, poduszek, ABS, TCS, i innych przeszkadzajek typowych dla aut więc ci motocykliści którzy nauczą się przewidywać, szybko reagować i symulować ABS, TCS itp mają szanse dłużej przeżyć na drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się