Skocz do zawartości

Czy się kończy sprzęgło???


skiba STI

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pawel_krk, być może u ciebie do wymiany poduchy pod silnik

 

Dzięki jak będę u mechaników, to sprawdzę :) ale z innej beczki zupełnie, dziś zalałem V-power Racing i problem zmalał tak o 80% :shock: Do tej pory tankowałem 98 ze statoila (z jednej stacji), sprawdzę jeszcze jak będzie po wymianie filtru paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...możliwe, że płyn wytrzymuje rok :?:
RBF'a z tego co kojarze należy wymieniać conajmniej raz do roku, a w warunkach wytężonej eksploatacji częściej.

Tak jak napisał Carlos. W przypadku RBFa - jego skuteczność okupiona jest skróceniem trwałości.

To istotnie świetny płyn, jednak ze względu na bardzo wysoki punkt wrzenia ma tendencję do wysokiej higroskopijności (choć to specyficzny DOT 4).

 

Na podstawie tego co napisałeś, zrozumiałem że zalałeś RBF 660 do układu sterowania sprzęgła (?). Oczywiście, z technicznego punktu widzenia nie ma ku temu przeciwwskazań, jednak zastanawia mnie, z jakiego powodu akurat taki wybór?

660' to produkt hardcorowy, biorąc pod uwagę specyfikę płynu i stosuje się go głównie w mocno obciążonych ukł. hamulcowych, przede wszystkim w sporcie. O ile rozumiem sens stosowania go w przypadkach agresywnego korzystania z hamulca, to wg mojej skromnej opinii, wlewanie go do sprzęgła, pomijając już absolutnie aspekt ekonomiczny, jest przykładem "przedobrzenia" :wink:

 

Na Twoim miejscu, zastąpił bym RBF'a tradycyjnym płynem DOT 4 przy okazji najbliższego przeglądu. Trwałość wróci do normy, a nie sądzę abyś doprowadzał płyn w wysprzęgliku do wrzenia :wink:

 

Jeśli chodzi o meritum, to Twoim problemem istotnie może być rodzaj / stan płynu. Koszt wymiany niewielki, sama praca mało kłopotliwa, a przy okazji będziesz miał możliwość zbadać, przynajmniej optycznie stan ogólny sterowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W burczydle przy okazji UPD (40kkm)wymiana sprzegla razem z kolem zamachowym i mechanizmem docisku. Robocizna mechanizm i dwumasa na gwarancji tarcza i docisk na moj koszt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
bukers80, dociera sie . pewnie kupiles jakies tanie sprzeglo i stad ten zapach.

 

W nowej imprezie lub po wymianie nawet OEM sprzęgła - takie objawy mogą występować (chociaż u mnie zdarzało się to raczej przy większym obciążeniu, np przy ruszaniu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie kupiles jakies tanie sprzeglo i stad ten zapach.

 

tanie sprzęgło powiadasz... .Kupiłem w ASO, zapłaciłem 1500zł a czy to tanio(?)nie wiem,innego nie mieli choć patrząc np.na wymianę sprzęgła w porsche GT 70tys.zł(siedemdziesiąt tysięcy złotych) no to moje było tanie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

70 koła za sprzęgło, to z czego ono jest zrobione?

 

 

Jest ze zlota i ma diamenty wokół tarczy 8)

 

:shock: Aż z ciekawości zadzwonię jutro do Porsche i zapytam, bo nie chce mi się wierzyć... To byłby mega absurd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: Aż z ciekawości zadzwonię jutro do Porsche i zapytam, bo nie chce mi się wierzyć... To byłby mega absurd.

 

zanim wykręcisz numer w telefonie przygotuj się do tej rozmowy,zapamiętaj chociaż nazwę CGT żeby wstydu nie było :mrgreen:

Proponuję zadzwonić do Katowic tam nawet serwisują takie 3sztuki ze wszystkich 1111 które wyprodukowano.

może zapytaj jeszcze o karbonowy dyfuzor koszt-90000 zł + tytanowy tłumik - za 120 000 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrząc np.na wymianę sprzęgła w porsche GT 70tys.zł(siedemdziesiąt tysięcy złotych

Cooooooooo? Popraw się :roll:

 

info z pierwszej ręki.Dla ciekawostki dodam że wymienia się je średnio co 20tys.km

Podrzuć mi dane auta. Aż jutro zadzwonię do serwisu z zapytaniem o cenę- nie wierzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...