bukers80 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 pawel_krk, być może u ciebie do wymiany poduchy pod silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_krk Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 pawel_krk, być może u ciebie do wymiany poduchy pod silnik Dzięki jak będę u mechaników, to sprawdzę ale z innej beczki zupełnie, dziś zalałem V-power Racing i problem zmalał tak o 80% :shock: Do tej pory tankowałem 98 ze statoila (z jednej stacji), sprawdzę jeszcze jak będzie po wymianie filtru paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpeedR Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 ...możliwe, że płyn wytrzymuje rok :?: RBF'a z tego co kojarze należy wymieniać conajmniej raz do roku, a w warunkach wytężonej eksploatacji częściej. Tak jak napisał Carlos. W przypadku RBFa - jego skuteczność okupiona jest skróceniem trwałości. To istotnie świetny płyn, jednak ze względu na bardzo wysoki punkt wrzenia ma tendencję do wysokiej higroskopijności (choć to specyficzny DOT 4). Na podstawie tego co napisałeś, zrozumiałem że zalałeś RBF 660 do układu sterowania sprzęgła (?). Oczywiście, z technicznego punktu widzenia nie ma ku temu przeciwwskazań, jednak zastanawia mnie, z jakiego powodu akurat taki wybór? 660' to produkt hardcorowy, biorąc pod uwagę specyfikę płynu i stosuje się go głównie w mocno obciążonych ukł. hamulcowych, przede wszystkim w sporcie. O ile rozumiem sens stosowania go w przypadkach agresywnego korzystania z hamulca, to wg mojej skromnej opinii, wlewanie go do sprzęgła, pomijając już absolutnie aspekt ekonomiczny, jest przykładem "przedobrzenia" :wink: Na Twoim miejscu, zastąpił bym RBF'a tradycyjnym płynem DOT 4 przy okazji najbliższego przeglądu. Trwałość wróci do normy, a nie sądzę abyś doprowadzał płyn w wysprzęgliku do wrzenia :wink: Jeśli chodzi o meritum, to Twoim problemem istotnie może być rodzaj / stan płynu. Koszt wymiany niewielki, sama praca mało kłopotliwa, a przy okazji będziesz miał możliwość zbadać, przynajmniej optycznie stan ogólny sterowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 W burczydle przy okazji UPD (40kkm)wymiana sprzegla razem z kolem zamachowym i mechanizmem docisku. Robocizna mechanizm i dwumasa na gwarancji tarcza i docisk na moj koszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukers80 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Trochę z innej beczki Wymieniłem sprzęgło w aso i teraz nawet przy delikatnej zmianie biegów śmierdzi sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 bukers80, dociera sie . pewnie kupiles jakies tanie sprzeglo i stad ten zapach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 bukers80, dociera sie . pewnie kupiles jakies tanie sprzeglo i stad ten zapach. W nowej imprezie lub po wymianie nawet OEM sprzęgła - takie objawy mogą występować (chociaż u mnie zdarzało się to raczej przy większym obciążeniu, np przy ruszaniu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukers80 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 pewnie kupiles jakies tanie sprzeglo i stad ten zapach. tanie sprzęgło powiadasz... .Kupiłem w ASO, zapłaciłem 1500zł a czy to tanio(?)nie wiem,innego nie mieli choć patrząc np.na wymianę sprzęgła w porsche GT 70tys.zł(siedemdziesiąt tysięcy złotych) no to moje było tanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Narazie pojezdzij i zobaczysz co pozniej. Moze z poprzedniego sprzegla zostal osad i teraz ise unosi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukers80 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 dzięki Panowie,bałem się że na ostatnim sprzęgle zrobiłem 80tys a na tym zrobię max 5tys. ale pośmigam i zobaczymy może faktycznie to tylko serwisowy brak profesjonalizmu i niedoczyszczenia pozostałości po starym sprzęgle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 patrząc np.na wymianę sprzęgła w porsche GT 70tys.zł(siedemdziesiąt tysięcy złotych Cooooooooo? Popraw się :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukers80 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 patrząc np.na wymianę sprzęgła w porsche GT 70tys.zł(siedemdziesiąt tysięcy złotych Cooooooooo? Popraw się :roll: info z pierwszej ręki.Dla ciekawostki dodam że wymienia się je średnio co 20tys.km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 info z pierwszej ręki.Dla ciekawostki dodam że wymienia się je średnio co 20tys.km Jedno slowo mi sie cisnie na usta japierrrd.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 pojezdzij Co to jest "jezdzijenie"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 AMI, zgadój a jat niefierz to maż bloplem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 70 koła za sprzęgło, to z czego ono jest zrobione? Z platyny :shock: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Aaa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 70 koła za sprzęgło, to z czego ono jest zrobione? Jest ze zlota i ma diamenty wokół tarczy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 70 koła za sprzęgło, to z czego ono jest zrobione? Jest ze zlota i ma diamenty wokół tarczy 8) :shock: Aż z ciekawości zadzwonię jutro do Porsche i zapytam, bo nie chce mi się wierzyć... To byłby mega absurd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 sebachon, no mi tez sie nie chce wierzyc wiec biore ta info na miękko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukers80 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 :shock: Aż z ciekawości zadzwonię jutro do Porsche i zapytam, bo nie chce mi się wierzyć... To byłby mega absurd. zanim wykręcisz numer w telefonie przygotuj się do tej rozmowy,zapamiętaj chociaż nazwę CGT żeby wstydu nie było Proponuję zadzwonić do Katowic tam nawet serwisują takie 3sztuki ze wszystkich 1111 które wyprodukowano. może zapytaj jeszcze o karbonowy dyfuzor koszt-90000 zł + tytanowy tłumik - za 120 000 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 bukers80, a skad masz takie info o tych cenach? Troche przerazaja te cyferki :shock: :shock: kto tym jezdzi? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukers80 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Kolega się przymierza mały przegląd 7-8 tys PLN, duży przegląd - ok.25 tys PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 patrząc np.na wymianę sprzęgła w porsche GT 70tys.zł(siedemdziesiąt tysięcy złotych Cooooooooo? Popraw się :roll: info z pierwszej ręki.Dla ciekawostki dodam że wymienia się je średnio co 20tys.km Podrzuć mi dane auta. Aż jutro zadzwonię do serwisu z zapytaniem o cenę- nie wierzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukers80 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 ale jakie dane?Przecież napisałem że carrera GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się