designer Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Pany, dogadałem się ze znajomym, że wyspawa mi wydeszek do mojej Subarynki. Ma chłop doświadczenie, więc postanowiłem "zlecić" mu tę robotę Ale, że siedzi mocno w Hondach to nie wiem czy będzie wiedział na co zwracać uwagę i stąd moje zapytanie do bardziej kumatych, żeby po drodze jakiegoś fakap'u nie popełnić. Więc tak ma być 2,5", przelot (chyba?), przygotowany pod mapę, którą mam zamiar zrobić na wiosnę. Podpowiedzcie na co zwracać uwagę, jak najlepiej zrobić to pod kątem brzmienie vs. moc? Wywalać kat czy nie ( nie będzie CE na zegarach? )? No i wogóle wasze doświadczenia w tym temacie mile widziane :wink: Pomuki się posypią jak nic Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Wal pełen przelot, a na koniec blitz nur spec R i będzie urywał jaja . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Wal pełen przelot, a na koniec blitz nur spec R i będzie urywał jaja . Popieram :wink: i dawaj od razu 3" a co,niech ten ogień z rury leci swobodnie do góry:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 zrób sobie przelocik 2,5", w wrxie nie ma sensu pakować się w większą rurę (będzie tylko głośniej). Downpipe z dużym kołnierzem przechodzący w 2,5" jak reszta układu. Center - może być po prostu rura 2,5" ... dźwięk i tak głownie zależy od ostatniego tłumika ... Końcową puchę zrób jaką chcesz, im będzie większa tym szansa że będziesz miał ciszej. (chyba że nie chcesz cicho - to możesz w ogóle nie robić tłumików ) Zmierz wymiary jakiegoś przykładowego i zrób podobny, może dźwięk też uda Ci się skopiować ;-) Zachowaj standardowe sposoby mocowania, nie będziesz miał w przyszłości kłopotów żeby np. przymierzyć inny tłumik. Warto rozważyć wspawanie w downpipe dodatkowego gniazda na sondę AFR - może się przydać podczas strojenia ;-) przy okazji, warto przed remapem zmienić również uppipe, bo masz w nim prekatalizator. Poszukaj uppipe z sti, albo z nowszego wrxa (chyba tylko bugeye miały prekatalizator) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CEZAR71 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 może warto podjechać do firmy EL-TEC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Zachęcony opiniami zastanawiam się nad catbackiem Blitz Nur Spec R. Rozumiem, że montaż samego catbacka nie wymaga mapowania i będzie bez problemu współpracował z resztą seryjnego układu wydechoowego? Czy trzeba/warto od razu wymieniać front pipe'a? PS Może ktoś w W-wie ma zamontowanego tego Blitza? Chętnie podjechałbym i posłuchał na żywo, bo tak samo często jak opinie zachwalające pojawiają się, że jest mega głośno :shock: Niestety filmiki w necie nie oddają tego... PS1 A może ktoś wie jak brzmi Blitz Nur Spec S w porównaniu do Spec R? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Pisz do bakupno, ma w forku założony i brzmi super . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof_marek Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Kolego zleć zrobienie pełnego przelotu łącznie z końcówką, a dla niepoznaki dla policji wyspawajcie coś w rodzaju bańki, zeby nie było ze niema sie gdzie to wszystko tłumić. U mnie brzmi i chodzi perfekt, a jak trzeba to i ogień pójdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Poszukaj uppipe z sti, albo z nowszego wrxa (chyba tylko bugeye miały prekatalizator) Blobeye tez posiada niestety precata :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Zachęcony opiniami zastanawiam się nad catbackiem Blitz Nur Spec R. Rozumiem, że montaż samego catbacka nie wymaga mapowania i będzie bez problemu współpracował z resztą seryjnego układu wydechoowego? Czy trzeba/warto od razu wymieniać front pipe'a? PS Może ktoś w W-wie ma zamontowanego tego Blitza? Chętnie podjechałbym i posłuchał na żywo, bo tak samo często jak opinie zachwalające pojawiają się, że jest mega głośno :shock: Niestety filmiki w necie nie oddają tego... PS1 A może ktoś wie jak brzmi Blitz Nur Spec S w porównaniu do Spec R? Chłopie z blitz nur spec s nie da się normalnie na codzień jeździć.A z wywnioskowałem iż codziennie normalnie tym autem się poruszasz. I nie zakładaj RYNIEN 3 cale bo to przerost formy nad treścią. Pytanie po co 3 cale. Chyba po to aby myśli nie móc zebrać. Dostaniesz murowaną eksmisję z domu jak wsadzisz BLITZ NUR SPEC S. Zakładaj H&S (MTS będzie robiło zamówienie i możesz zamówić sobie) lub Prodrive taki jak ja mam i powyżej 3tyś obr jest super. Zwróć uwagę aby DP miał szeroki kołnierz lub oddzielny kanał dla westgate tak jak to prodrive robi. Zadzwoń może to MTS trochę rurek do sprzedania leży. Przynajmniej mój DP Prodrive. Jeśli chodzi o UP to musi nie być na sztywno więc albo tak jak H&S 2 pracujące rurki lub tak jak inne firmy to robią z elastycznym łącznikiem. Jak będzie 1 sztywna rurka NIGDY nie będzie szczelnie . Center całkowity przelot 2.5 i to każdy ci zrobi. Moim zdaniem jeśli chodzi o DP, UP i Backbox nie ma co cudować tylko kupić sprawdzone rozwiązania. Ja mam prawie wszystko H&S i jest cudownie. Do pełni szczęścia brakuje mi backboxa H&S ale to trochę kaprys. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Zachęcony opiniami zastanawiam się nad catbackiem Blitz Nur Spec R. Rozumiem, że montaż samego catbacka nie wymaga mapowania i będzie bez problemu współpracował z resztą seryjnego układu wydechoowego? Czy trzeba/warto od razu wymieniać front pipe'a? PS Może ktoś w W-wie ma zamontowanego tego Blitza? Chętnie podjechałbym i posłuchał na żywo, bo tak samo często jak opinie zachwalające pojawiają się, że jest mega głośno :shock: Niestety filmiki w necie nie oddają tego... PS1 A może ktoś wie jak brzmi Blitz Nur Spec S w porównaniu do Spec R? Chłopie z blitz nur spec s nie da się normalnie na codzień jeździć.A z wywnioskowałem iż codziennie normalnie tym autem się poruszasz. I nie zakładaj RYNIEN 3 cale bo to przerost formy nad treścią. Pytanie po co 3 cale. Chyba po to aby myśli nie móc zebrać. Dostaniesz murowaną eksmisję z domu jak wsadzisz BLITZ NUR SPEC S. Zakładaj H&S (MTS będzie robiło zamówienie i możesz zamówić sobie) lub Prodrive taki jak ja mam i powyżej 3tyś obr jest super. Zwróć uwagę aby DP miał szeroki kołnierz lub oddzielny kanał dla westgate tak jak to prodrive robi. Zadzwoń może to MTS trochę rurek do sprzedania leży. Przynajmniej mój DP Prodrive. Jeśli chodzi o UP to musi nie być na sztywno więc albo tak jak H&S 2 pracujące rurki lub tak jak inne firmy to robią z elastycznym łącznikiem. Jak będzie 1 sztywna rurka NIGDY nie będzie szczelnie . Center całkowity przelot 2.5 i to każdy ci zrobi. Moim zdaniem jeśli chodzi o DP, UP i Backbox nie ma co cudować tylko kupić sprawdzone rozwiązania. Ja mam prawie wszystko H&S i jest cudownie. Do pełni szczęścia brakuje mi backboxa H&S ale to trochę kaprys. Marcin jaki koszt +/- tego H&S :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Zachęcony opiniami zastanawiam się nad catbackiem Blitz Nur Spec R. Rozumiem, że montaż samego catbacka nie wymaga mapowania i będzie bez problemu współpracował z resztą seryjnego układu wydechoowego? Czy trzeba/warto od razu wymieniać front pipe'a? PS Może ktoś w W-wie ma zamontowanego tego Blitza? Chętnie podjechałbym i posłuchał na żywo, bo tak samo często jak opinie zachwalające pojawiają się, że jest mega głośno :shock: Niestety filmiki w necie nie oddają tego... PS1 A może ktoś wie jak brzmi Blitz Nur Spec S w porównaniu do Spec R? Chłopie z blitz nur spec s nie da się normalnie na codzień jeździć.A z wywnioskowałem iż codziennie normalnie tym autem się poruszasz. I nie zakładaj RYNIEN 3 cale bo to przerost formy nad treścią. Pytanie po co 3 cale. Chyba po to aby myśli nie móc zebrać. Dostaniesz murowaną eksmisję z domu jak wsadzisz BLITZ NUR SPEC S. Zakładaj H&S (MTS będzie robiło zamówienie i możesz zamówić sobie) lub Prodrive taki jak ja mam i powyżej 3tyś obr jest super. Zwróć uwagę aby DP miał szeroki kołnierz lub oddzielny kanał dla westgate tak jak to prodrive robi. Zadzwoń może to MTS trochę rurek do sprzedania leży. Przynajmniej mój DP Prodrive. Jeśli chodzi o UP to musi nie być na sztywno więc albo tak jak H&S 2 pracujące rurki lub tak jak inne firmy to robią z elastycznym łącznikiem. Jak będzie 1 sztywna rurka NIGDY nie będzie szczelnie . Center całkowity przelot 2.5 i to każdy ci zrobi. Moim zdaniem jeśli chodzi o DP, UP i Backbox nie ma co cudować tylko kupić sprawdzone rozwiązania. Ja mam prawie wszystko H&S i jest cudownie. Do pełni szczęścia brakuje mi backboxa H&S ale to trochę kaprys. Marcin jaki koszt +/- tego H&S :?: Zamówiłem w ciemno więc nie wiem. Bierz mój DP Prodrive puki gorący. Dzwoń jutro powołaj się na mnie i pytaj o rurki puki są!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 popieram przedmowcow - pitera i Marcina Kierkusa mialem cat-back Blitz Nur SpecR w GT i wytrzymalem z nim tylko ok. miesiaca... do "ulicznego" auta imho ten wydech zupelnie sie nie nadaje H&S jest troszke przereklamowany, nic nadzwyczajnego w nim nie ma... polecam ten cat-back :arrow: viewtopic.php?f=16&t=151514&p=1548134&hilit=MILLTEK#p1548134 dokupisz sobie jakis dobry down-pipe i up-pipe i bedzie git :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 popieram przedmowcow - pitera i Marcina Kierkusa mialem cat-back Blitz Nur SpecR w GT i wytrzymalem z nim tylko ok. miesiaca... do "ulicznego" auta imho ten wydech zupelnie sie nie nadaje H&S jest troszke przereklamowany, nic nadzwyczajnego w nim nie ma... polecam ten cat-back :arrow: viewtopic.php?f=16&t=151514&p=1548134&hilit=MILLTEK#p1548134 dokupisz sobie jakis dobry down-pipe i up-pipe i bedzie git :wink: W tym momencie mam seryjny wydech z back boxem Ulter'a. Brzmi w mojej ocenie dość fajnie. I dlatego chciałbym zmienić na coś przy czym bedzie słychać różnice. Czy Milltek z linku mi to zagwarantuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 W tym momencie mam seryjny wydech z back boxem Ulter'a. Brzmi w mojej ocenie dość fajnie. I dlatego chciałbym zmienić na coś przy czym bedzie słychać różnice. Czy Milltek z linku mi to zagwarantuje? nie wiem, nie mialem Ulter'a, ale Milltek'a i byl przekozacki... moim zdaniem Blitz Nur SpecR to nie jest wydech do codziennego auta, te wszystkie filmiki w sieci nie oddaja diabelskiego brzmienia tego wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 W tym momencie mam seryjny wydech z back boxem Ulter'a. Brzmi w mojej ocenie dość fajnie. I dlatego chciałbym zmienić na coś przy czym bedzie słychać różnice. Czy Milltek z linku mi to zagwarantuje? nie wiem, nie mialem Ulter'a, ale Milltek'a i byl przekozacki... moim zdaniem Blitz Nur SpecR to nie jest wydech do codziennego auta, te wszystkie filmiki w sieci nie oddaja diabelskiego brzmienia tego wydechu Nie masz gdzieś nagranego soundu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 zrob sobie downpipe 3>2,5 cala, center zosta serie w WRXie mocy wiele nie osiagniesz wiec nie bedzie przeszkadzac, a koncowy kup sobie markowa uzywke ja polecam H&S 3 calowa kible rura jest polecana dla przygluchych i tych co lubia halasowac pod knajpa/dyskoteka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flash Gordon Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Mam 3 cale rurę dla przygłuchych jak ją złośliwcy nazwali i pozwolę sobie kompletnie się z nimi nie zgodzić. Owszem jest głośno ale nie przesadzajmy Subaru to nie samochod dla bojaźliwych cnotek i nie rozumiem kastrowania Go cichym wydechem. Przelot ma kilka plusów min o 3/4 redukuje liczbę lunatyków wchodzących przed machę bez patrzenia.Dzwięk piękny, soczysty a jednocześnie przy 150 rodzinka smiało kima nawet w dłuższej trasie. A jak jest za głośno to zawsze możesz pokombinować i założyć silencer (u mnie redukuje głośność do 60db). Odpowiedz sobie dlaczego kupiłeś Subaru a nie Evo? Bo dzwięk subaru zamazuje wszystkie jego wady...więc nie kastruj go.A sąsadów należy tresować-przez pierwszy miesiąc fikają a potem jest spokuj o ile nie za często wracasz po 22... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Przelot ma kilka plusów min o 3/4 redukuje liczbę lunatyków wchodzących przed machę bez patrzenia Mistrz ale rzeczywiście jak ja troszkę uwolniłem (a nie jest to pełny przelot) to od razu jakoś tak ludzie bardziej czujni się zrobili ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Przelot ma kilka plusów min o 3/4 redukuje liczbę lunatyków wchodzących przed machę bez patrzenia Mistrz ale rzeczywiście jak ja troszkę uwolniłem (a nie jest to pełny przelot) to od razu jakoś tak ludzie bardziej czujni się zrobili ... Co konkretnie zrobiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flash Gordon Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Przelot ma kilka plusów min o 3/4 redukuje liczbę lunatyków wchodzących przed machę bez patrzenia Mistrz ale rzeczywiście jak ja troszkę uwolniłem (a nie jest to pełny przelot) to od razu jakoś tak ludzie bardziej czujni się zrobili ... Do tego poza kompletnymi debilami większość Policjantów rozumie i podziela tą argumentację w przypadku kontroli drogowej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 o konkretnie zrobiłeś? Środkowy tłumik wyleciał i wyleciał też rezonator. Na koniec back box Magnex (wcześniej prodrive - było mi nieco za cicho). Efekt jest fajny bo nie jest za głośno (może nawet odrobinęza cicho ) i słuchać ciche "strzały" - takie pykanie - z wydechu powstałe na skutek zawirowania powietrza w końcowycm, albo czegoś podobnego a w każdym razie nie są to marchewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 o konkretnie zrobiłeś? Środkowy tłumik wyleciał i wyleciał też rezonator. Na koniec back box Magnex (wcześniej prodrive - było mi nieco za cicho). Efekt jest fajny bo nie jest za głośno (może nawet odrobinęza cicho ) i słuchać ciche "strzały" - takie pykanie - z wydechu powstałe na skutek zawirowania powietrza w końcowycm, albo czegoś podobnego a w każdym razie nie są to marchewki. gratuluję wywalenia rezonatora. No chyba że jeździsz tylko w suche dni i omijasz kałuże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 o konkretnie zrobiłeś? Środkowy tłumik wyleciał i wyleciał też rezonator. Na koniec back box Magnex (wcześniej prodrive - było mi nieco za cicho). Efekt jest fajny bo nie jest za głośno (może nawet odrobinęza cicho ) i słuchać ciche "strzały" - takie pykanie - z wydechu powstałe na skutek zawirowania powietrza w końcowycm, albo czegoś podobnego a w każdym razie nie są to marchewki. gratuluję wywalenia rezonatora. No chyba że jeździsz tylko w suche dni i omijasz kałuże Co ma rezonator do kałuż i deszczu? Chyba pomyliłeś troszkę rzeczy z tłumikiem szmerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 o konkretnie zrobiłeś? Środkowy tłumik wyleciał i wyleciał też rezonator. Na koniec back box Magnex (wcześniej prodrive - było mi nieco za cicho). Efekt jest fajny bo nie jest za głośno (może nawet odrobinęza cicho ) i słuchać ciche "strzały" - takie pykanie - z wydechu powstałe na skutek zawirowania powietrza w końcowycm, albo czegoś podobnego a w każdym razie nie są to marchewki. gratuluję wywalenia rezonatora. No chyba że jeździsz tylko w suche dni i omijasz kałuże Co ma rezonator do kałuż i deszczu? Chyba pomyliłeś troszkę rzeczy z tłumikiem szmerów Rezonator jest w dolocie i wydechu. Kolega nie doczytał i się zapędził ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się