Michcio Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Witam koledzy dziś w trasie wyskoczył mi błąd silnika cylinder 4 misfire detected.Autko zachowuje się normalnie mam się bać i jechać do aso :?: czy błąd skasować :?: .Proszę o pomoc co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zacząć chyba trzeba od najbardziej intuicyjnych rzeczy jak świece/kable... Paliwo zalane 98oct? Misfire to chyba uboga mieszanka, tak? Oczywiście jak masz udziwnienia typu, stożki, przelot, LPG i zadajesz takie pytania, to nie spodziewaj się cudów w odpowiedziach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zerknij w świece, błąd skasuj i zobacz czy Ci się nie pojawi jeszcze raz. Ale zacznij od świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Dzięki nie,nie mam żadnych udziwnień typu blov-of,stożek.Ale przelot mam hehe .Dziwne pierwszy raz mi się to przydarzyło świece mam nówki 2000 km dopiero przejechane.Błąd skasowałem i przegoniłem go teraz i na razie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Tylko pilnuj tego przez jakiś czas, żebyś nie miał później niemiłej niespodzianki na tłoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Misfire to chyba uboga mieszanka, tak? misfire - to błąd zapłonu ... świece, przewody, cewka ... albo duży luz zaworowy. Michcio, duży masz przebieg ? dawno sprawdzałeś zawory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 100 tyś podobno przy 80 tyś były właściciel sprawdzał luzy i robił to w aso.Bynajmniej dał mi na to fakturę. -- Pt gru 30, 2011 3:37 pm -- A tak z ciekawości jaki teraz jest koszt ustawienia luzów zaworowych w aso. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 100 tyś podobno przy 80 tyś były właściciel sprawdzał luzy i robił to w aso.Bynajmniej dał mi na to fakturę. -- Pt gru 30, 2011 3:37 pm -- A tak z ciekawości jaki teraz jest koszt ustawienia luzów zaworowych w aso. coś w granicach 1k z tego co kojarzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ok ale czy ten błąd może być spowodowany zbyt dużym luzem zaworowym.Bo jeśli nie to trochę dużo wydawać 1 k nie potrzebnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 może i nie potrzebnie ale prędzej czy później trzeba to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 No tak ale to mnie nie pociesza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 pierwsza rzecza o ktorej pomyslalem to ubogie paliwo ... przynajmniej jak tak mialem w Lanosie wrx, jezeli do tej pory trzymales sie/trzymał sie poprzedni wlasciciel, wytycznych manuala przy serwisowaniu i nie upalasz to wg mnie nie masz po co sprawdzac luzów, no ale jezeli nie masz pewnosci to nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 No właśnie nie mam pewności bo ten poprzedni właściciel nie tylko na tym mnie wykołował.Ale nie uzyskałem odpowiedzi czy ten błąd może wskazywać że czas już wyregulować zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 U kumpla w wrx-ie ten sam błąd zniknął po wymianie świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Ok tylko że ja mam nówki świece i cewki też.Na świecach przelatane raptem 2000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Michcio, Zacznij od przewodów WN ,bo to prościej wymienić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Kurcze niestety znajomy oglądał, słuchał i podpinał się kompem i stwierdził to samo co graft że zaworki do regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Ok ale czy ten błąd może być spowodowany zbyt dużym luzem zaworowym.Bo jeśli nie to trochę dużo wydawać 1 k nie potrzebnie. sprawdzenie luzu (bez regulacji) kosztuje mniej, (pamiętam kwoty: 200 za sprawdzenie i 1000 z regulacją) warto to chociaż sprawdzić, jeśli nie masz 100% pewności że zawory były regulowane ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Tak zrobię a tak a propo to po czym poznać że zawory są do regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Przy przestawionym pasku rozrządu też pojawia się ten błąd :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 najpopularniejsze przyczyny misfire'a masz juz od kolegow, ja natomiast dodam ze u siebie tez miewam te check'i a z mojej wiedzy wszystko z silnikiem ok. nie wiem jakiego wrx'a masz ale gdzies wyczytalem ze w pierwszych bug'ach (czyli moj) to byl czesty problem software'owy. U mnie zauwazalnie (acz nie definitywnie) pomogla zmiana jakiegos parametru "czulosci" tego bledu w sofcie. Tak czy inaczej mam kabelek vag'owski kkl, jak sie wykrzaczy to kasuje blad kasuje i jade dalej pozdrufki i powodzenia w walce z zarazą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się