Skocz do zawartości

Wydech Proex w N/A ----kto posiada?


luksp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Poczytałem, popytałem, kupiłem i kicha. Owszem Bulgot przepiękny na proex z przerobionym kolektorem. Ale jak dla mnie stanowczo za głośno po 5 min. jazy pod góre łeb pęka, a do tego jakiś nieproszony dzwięk poloneza zaczyna się mieszać z bulgotem nawet na postoju przy ostrym dodaniu gazu, już nie mówiąc co się dzieje pod obciążeniem - przy otwartej szybie fso sport słychać, przy zamkniętej subaru wrx a z tyłu jak by jechał subaru a obok niego jakiś dwusów i teraz mam pytanie koledzy jak wyciszyć ten wydech o jakieś 60 % ? i pozbyć się tego poloneza. Zdjąłem proex i przejechałem się bez tłumika, owszem głos beznadziejny ale nie było wiele głośniej. Doradźcie jak wyciszyć ten proex a żebu bulgocik pozostał. Katy wycięte, strumiennica wstawiona, orginalny środkowy przelot i końcowy proex. Dodam, że bez strumiennicy jest jeszcze głośniejszy i bardziej słychać poloneza.

 

Forester 2.0 N/A 122km

 

Wywal po 1. tą strumienicę to pozbędziesz się poloneza a jej miejsce wstaw normalny tłumik przelotowy. Jeżeli nie masz środkowego tłumika to też wstaw tam przelot ale jakiś w miarę jak największy który powinien sporo wytłumić wydech ale nie zdusić go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krysztal już tą strumiennice wycinałem i robiłem próbe bez niej- Dzwięk poloneza się nasilił dwukrotnie a do tego ogólnie głośniej było. Przelot oryginalny mam ale chyba za mały jest, będę myślał coś wstawić na środku pod końcowego proex-a, z tym że środkowy też musi być odpowiednio dobrany, a kto to zrobi najlepiej to wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ja mam proexa w galancie 2.5 V6 - jestem niezadowolony, efekt słaby a referencje jakie dostał były jasne. Zmodyfikował tylko tłumik z polmostrów do Carismy, niby na komorowy i to miałoby działać pod V6.

Natomiast mój szwagier zamówił sobie od A8, był bardzo zadowolony (teraz, dołożył i kupił FOXa)

 

link do audi -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co dokładnie zmodyfikował? bo wątpię żeby wziął seryjny tłumik i go sprzedał dalej jako swój

 

-- Pt mar 30, 2012 5:38 pm --

 

ja mam proexa w galancie 2.5 V6 - jestem niezadowolony, efekt słaby a referencje jakie dostał były jasne. Zmodyfikował tylko tłumik z polmostrów do Carismy, niby na komorowy i to miałoby działać pod V6.

Natomiast mój szwagier zamówił sobie od A8, był bardzo zadowolony (teraz, dołożył i kupił FOXa)

 

link do audi -

 

wejść o 2 w nocy, napisać coś oczerniającego z konta z 4 postami i potem się nie odzywać - cóż czarny PR doszedł nawet na nasze forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=onc4jr5ltyo&feature=youtu.be

nowe nagranie Proex z kolektorem od Legacy :)

 

Brzmi świetnie. Nie wiem jak w rzeczywistości ale tutaj wydaje się, że nie jest też za głośno i że nie wydaje jakiś dziwnych pierdzących odgłosów i nie brzęczy jakby w wydechu siedziało stado komarów. Także jest gitarka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie i tak jak ryśki lubią najbardziej czyli przyjemnie , wyraźnie i nie za głośno

 

aha tak na marginesie proex wprowadził nierdzewne środkowe do oferty, końcowe już mieli dawno nawet ktoś filmik zamieścił na youtube, który jest u nich na stronie http://allegro.pl/proex-srodkowy-przelo ... 60515.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

również się pochwalę - już ponad 2 lata, kilka dni temu oderwała się perforowana rurka we wnętrzu i grzechocze. Zafiksowanie nie powinno być problemem. Wydech wykonany wg pliku dźwiękowego i taki się udał. Było trochę rzeźby z montażem, ale z pewną pomocą sprzedawcy udało się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...

Wiem, że w sumie wygrzebuję trochę trupa z ziemi, ale po co zakładać nowe wątki skoro ten pasuje do mojej prośby jak ulał ;)

 

W najbliższym czasie (perspektywa roku, tak mi powiedział gość co mi rure spawał ostatnio) czeka mnie wymiana końcowego tłumika. No i teraz się waham czy kupić serię lub coś zbliżonego do serii czy może jakiś PROEX albo coś podobnego. Podoba mi się basowy pomruk przy wydechu Proex ale z drugiej strony cenię sobie "ciszę" (wiem że w Foresterze SG to trochę kiepskie określenie) seryjnego tłumika. Tak czy tak będę się musiał na coś zdecydować i tutaj prośba - czy ktoś kto posiada przelotowy tłumik końcowy PROEX byłby w stanie wrzucić filmik z trasy (tak przy 90-100 km/h)? Myślę że dla potomności się przyda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Markus, mam go założonego od lutego 2013 i mogę powiedzieć, że rura perforowana w środku jest już na wykończeniu - praktycznie sito sita :) Także w tej kwestii to lipa na maxa. Z zewnątrz na razie nie widać żadnej skazy ale należy tu dodać, że uchwyty (wieszaki) nie są wspawywane jak to masa osób robi tylko zamocowane na opasce. W tej sytuacji firma powinna rurę perforowaną robić z nierdzewki wówczas efekt ogólny jest spoko.

Jeżeli chodzi o głośność, to może zażyczyć sobie jaką chcesz  - pod tym względem nie widzę zastrzeżeń do Proexa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...