luksp Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Jeśli ktos zakladal wydech w swoim N/A zakupiony na allegro proex- prosze o recenzje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subirak Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 mam i złego słowa powiedzieć na te wyroby nie dam rewelacja wg mnie za normalne siano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiti Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Cześć. Chętnie odwołam Cię do pliku dźwiękowego użytkownika gathorus: http://w359.wrzuta.pl/audio/1MZwqvFSysY/subaru_forester_2.5_xt_wydech_proex Odpowaida sam za siebie Zobacz również temat, gdzie przewinęła się sprawa tego produktu: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=22&t=114129&start=450 Jesteśmy w stanie wyprodukować taki sam tłumik jak ten, którego pracę słyszysz w pliku dźwiękowym, wszelkie info zapraszam na PW Pozdrawiam, Mariusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas. Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Cześć. Chętnie odwołam Cię do pliku dźwiękowego użytkownika gathorus:http://w359.wrzuta.pl/audio/1MZwqvFSysY ... dech_proex Odpowaida sam za siebie Zobacz również temat, gdzie przewinęła się sprawa tego produktu: viewtopic.php?f=22&t=114129&start=450 Jesteśmy w stanie wyprodukować taki sam tłumik jak ten, którego pracę słyszysz w pliku dźwiękowym, wszelkie info zapraszam na PW Pozdrawiam, Mariusz. W turbo wydech zrobić to nie taki problem,ale w wolnym ssaku z równym kolektorem żeby wyszedł boxer to trzeba być pewnym swojej roboty. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subirak Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 masz rację ale opinie na różnych forach mówią same za siebie. Jak się kontaktowałem z nimi to widać było że wiedzą o czym mówią i są świadomi co można a co nie można zrobić. Poza tym chętnie doradzają i to mi się najbardziej podobało. I bądźmy realistami nikt nie zrobi bulgotu bez różnoodległościowego kolektora - jego zadaniem jest "rozpieprzenie" przepływu co właśnie daje ten bulgot, a zrobić bulgot jak jest ten kolek to żadna filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Witam, mam od tygodnia zamontowany końcowy tłumik przelotowy PROEX, zrobiony na zamówienie wg moich wytycznych. Powiem tyle: dostałem to co chciałem Oczywiście nie ma się co łudzić w kwestii bulgotu w stylu uturbionych Imprezek i starych Legasiów, bo do tego jeszcze długa droga, w którą miałem brnąć, ale zrezygnowałem. Zbyt często śmigam w długą trasę z żoną i dzieckiem żeby ich męczyć moim kochanym bulgotem. Krótko: tłumik zdecydowanie podkreślił dźwięk bokserka, dodał dolnego pasma basu i teraz bryka brzmi potężniej - tak jak chciałem. Dla mnie głównym atutem jest to, że przy dodawaniu gazu i ogólnie wysokich obrotach tłumik nie zaczyna nagle prykać jak w skuterze...... Ładnie tłumi niemiły hałas przy wys. obrotach i wciąż zostawia grube brzmienie. Brzmi po prostu ELEGANCKO. Koszta śmieszne.... a efekt taki jaki sobie wyobrażałem po ewentualnym zainwestowaniu prawie 2 tys. w końcowy H&S... już byłem blisko.... Myślę, że po usunięciu katów i środkowego tłumika z taką końcówką można być prawie w domu. A jak się chce być totalnie w "domu" w tym temacie (BULGOT 8) ) to zmieniać furę na turbo i się nie łudzić na siłę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 temat sie rozkreca:) co mnie cieszy slepson - PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas. Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Witam, mam od tygodnia zamontowany końcowy tłumik przelotowy PROEX, zrobiony na zamówienie wg moich wytycznych. Powiem tyle: dostałem to co chciałem Oczywiście nie ma się co łudzić w kwestii bulgotu w stylu uturbionych Imprezek i starych Legasiów, bo do tego jeszcze długa droga, w którą miałem brnąć, ale zrezygnowałem. Zbyt często śmigam w długą trasę z żoną i dzieckiem żeby ich męczyć moim kochanym bulgotem. Krótko: tłumik zdecydowanie podkreślił dźwięk bokserka, dodał dolnego pasma basu i teraz bryka brzmi potężniej - tak jak chciałem. Dla mnie głównym atutem jest to, że przy dodawaniu gazu i ogólnie wysokich obrotach tłumik nie zaczyna nagle prykać jak w skuterze...... Ładnie tłumi niemiły hałas przy wys. obrotach i wciąż zostawia grube brzmienie. Brzmi po prostu ELEGANCKO. Koszta śmieszne.... a efekt taki jaki sobie wyobrażałem po ewentualnym zainwestowaniu prawie 2 tys. w końcowy H&S... już byłem blisko.... Myślę, że po usunięciu katów i środkowego tłumika z taką końcówką można być prawie w domu. A jak się chce być totalnie w "domu" w tym temacie (BULGOT 8) ) to zmieniać furę na turbo i się nie łudzić na siłę. Może wrzucisz na YT jak to bangla?? Właśnie chodzi mi raczej o cichszy ale basowy "bulgot" niż o rezonansowe ryczenie jak to niektórym (niestety) wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiti Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 W turbo wydech zrobić to nie taki problem,ale w wolnym ssaku z równym kolektorem żeby wyszedł boxer to trzeba być pewnym swojej roboty. :wink: Oj, najmocniej przepraszam, miałem w głowie turbo, a przed oczami Naturally Aspirated Mój błąd, to już tylko/AŻ możemy budować rasowość dźwięku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Poniżej nagranie z nowym tłumikiem końcowym PROEX. Żadnych modyfikacji w reszcie układu, kolektor standardowy - równo odległościowy. Nie udało się załatwić na teraz kamerki PRO, więc nagranie zrobione telefonem, odsłuch wskazany: słuchawki, lub większe głośniki... generalnie odsłuchiwanie wydechów z bzyczków daje g.... a nie pogląd. http://www.youtube.com/watch?v=XbdzPJ-Ms1A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 gada dobrze ale myslalem ze troche bedzie jeszcze bardziej bulgotalo-dzieki za umieszczenie nagrania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subirak Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 fajnie chodzi ale trzeba w słuchawkach najlepiej słuchać ciekawe tylko jak ta ich nierdzewka na pełnym przelocie chodzi http://allegro.pl/tlumik-proex-koncowy- ... 12748.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichaczu Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 No coraz bardziej mnie ta pucha przekonuje. Jakie modyfikacje robiłeś. Bo w nowym roku obowiązkowo już Proex musi być P.S. Fajnie gada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 gada dobrze ale myslalem ze troche bedzie jeszcze bardziej bulgotalo-dzieki za umieszczenie nagrania Nie nie, do bulgotu to jeszcze daleko. Ale sama końcowa pucha tego nie załatwi. Od tego jest wątek z FAQ. To w pierwszej kolejności ma być słyszalne z/spod silnika a tu się zaczyna zabawa z kolektorami na którą ja sobie nie mogę pozwolić, bo jakieś :belki spod silnika uniemożliwiają przeprowadzenia kolektora "starej generacji legacy". Ponoć jak w Outbacku. Jakoś nie widziałem nigdy bulgoczącego Outbacka.. Jeśli chodzi o PODKREŚLENIE, na grubo, brzmienia takiego jakie się seryjnie ma - to jest wystarczające żeby usłyszeć w że to jednak BOXER w ładnie ocieplonym brzmieniu A jakby ktoś chciał głośniej, to niech tak zamówi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subirak Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 No coraz bardziej mnie ta pucha przekonuje. Jakie modyfikacje robiłeś. Bo w nowym roku obowiązkowo już Proex musi być P.S. Fajnie gada Cichaczu, Ty masz pewnie silnik idento jak w moim forku EJ20 N/A 158PS. Jak zamontujesz puchę to daj znać, chętnie posłucham i może sobie też taki zamontuje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subirak Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 ciekawe czy już z nierdzewki robią pod forka bo pod impreze i legacy już jest http://allegro.pl/tlumik-proex-koncowy- ... 01904.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Srebrny Bug N/A na Proex-ie. Szkoda, że sprzedałem, ale tłumik polecam. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Też jeżdżę na PROEX'ie i bardzo sobie chwalę. Dosyć cicho w środku i nie męczy, na zewnątrz łba nie urywa ale słychać z daleka co to jedzie 8) Dodatkowo mam kolektor różnoodległościowy, dzięki czemu bulgot jest wyraźny i najładniejszy dźwięk ma przy redukcjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGregor Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Też jeżdżę na PROEX'ie i bardzo sobie chwalę. Dosyć cicho w środku i nie męczy, na zewnątrz łba nie urywa ale słychać z daleka co to jedzie 8) Dodatkowo mam kolektor różnoodległościowy, dzięki czemu bulgot jest wyraźny i najładniejszy dźwięk ma przy redukcjach Czy możesz nagrać filmik i zapodać tutaj, z miłą chęcią usłyszę jak pracuje ten PROEX z różnoodległościowym kolektorem. Bardzo proszę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Tu jest link: http://www.youtube.com/watch?v=BhqENwXb ... e=youtu.be jakość dźwięku nie powala ponieważ nagrywane kamerką sportową ZX3, dźwięk w rzeczywistości jest trochę "grubszy" aaa, nic nie widać ponieważ nagrywane po ciemku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subirak Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 masakra http://www.wiocha.pl/427949,Nowa_jakosc ... ce#comform Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 tu masz kolego roznoległościowy kolektor ze starego legacy i tlumnik Proex. Tlumnik byl "zaprojektowany" tak zeby miescil sie w granicy legalnej glosnosci zakladajac ze nie bedzie kolektora ktory jednak jest:D ale rozmawiac w srodku mozna wiec chyba jest legal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek_k9 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Witam. Poczytałem, popytałem, kupiłem i kicha. Owszem Bulgot przepiękny na proex z przerobionym kolektorem. Ale jak dla mnie stanowczo za głośno po 5 min. jazy pod góre łeb pęka, a do tego jakiś nieproszony dzwięk poloneza zaczyna się mieszać z bulgotem nawet na postoju przy ostrym dodaniu gazu, już nie mówiąc co się dzieje pod obciążeniem - przy otwartej szybie fso sport słychać, przy zamkniętej subaru wrx a z tyłu jak by jechał subaru a obok niego jakiś dwusów i teraz mam pytanie koledzy jak wyciszyć ten wydech o jakieś 60 % ? i pozbyć się tego poloneza. Zdjąłem proex i przejechałem się bez tłumika, owszem głos beznadziejny ale nie było wiele głośniej. Doradźcie jak wyciszyć ten proex a żebu bulgocik pozostał. Katy wycięte, strumiennica wstawiona, orginalny środkowy przelot i końcowy proex. Dodam, że bez strumiennicy jest jeszcze głośniejszy i bardziej słychać poloneza. Forester 2.0 N/A 122km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Ja mam katalizator mały + wydech środkowy i chyba jest za cicho :? zresztą próbkę mojego dźwięku masz wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się