Izotom Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Też zauważyłem, że przy zapakowanym bagażniku jest lepiej, a przy załadowanym aucie (dwie osoby i full bagaż) problem całkiem zanika. Stąd moje podejrzenie co do zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Stąd moje podejrzenie co do zawieszenia. Biorąc pod uwagę ile różnych setupów zawieszenia miałem i testowałem to jestem bardzo ciekaw wyników podejrzeń Tym bardziej, że wystarczy nauczyć się ruszać i problem znika a podskakiwanie tyłu to przypadłość lekkich RWD... nawet F1 podskakuje a nie sądzę żeby nie wiedzieli jak ustawić zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Nie mialem okazji sprawdzic, bo asfalt wysechl Wiec narazie staram sie uprawiac ekodrajwing w miescie i sprawdzam do ilu uda mi sie zejsc W zeszlym tygodniu wyszedl nowy Need for Speed, gdzie jednym z glownych samochodow jest wlasnie BRZ. Podobno jest mnostwo mozliwosci tuningu i optyczneych modyfikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 jednym z glownych samochodow Nie grałem w nowego NFS'a, ale czym się różnią główne samochody od nie głównych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Główne dają za free, na niegłówne trzeba się najeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Chodzilo mi tez o to, ze brz byl czesto gesto pokazywany w "promotional material" Tworcy gry czesto wybieraja pare modeli, ktorymi chca przyciagnac szczegolna uwage publicznosci. Jest nawet na okladce, choc za Porschakiem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Ja tam widzę jakąś Toyotę :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Tym bardziej, że wystarczy nauczyć się ruszać i problem znika a podskakiwanie tyłu to przypadłość lekkich RWD... nawet F1 podskakuje a nie sądzę żeby nie wiedzieli jak ustawić zawieszenie Racji Tobie odmówić nie można. I póki tak też właśnie robię tracąc nieco na zabawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 podskakiwanie tyłu to przypadłość lekkich RWD... nawet F1 podskakuje a nie sądzę żeby nie wiedzieli jak ustawić zawieszenie Ja tam F1 nie widzialem, zeby tyl podskakiwal, zawsze piekny uslizg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Ja tam widzę jakąś Toyotę Czy aby na pewno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Tym bardziej, że wystarczy nauczyć się ruszać i problem znika a podskakiwanie tyłu to przypadłość lekkich RWD... nawet F1 podskakuje a nie sądzę żeby nie wiedzieli jak ustawić zawieszenie Racji Tobie odmówić nie można. I póki tak też właśnie robię tracąc nieco na zabawie Możesz laka palić ale szybciej na bank nie będzie Za niedługo ekspediujemy dziewczyny na Sabat więc będziemy mieć sporo czasu aby się pobawić RWD Trzeba tylko jakąś miejscówkę załatwić a mam komplet opon do załatwienia Ja tam F1 nie widzialem, zeby tyl podskakiwal, zawsze piekny uslizg. Ponieważ startują na idealnym balansie pomiędzy poślizgiem a trakcją, koła kręcą się minimalnie szybciej niż jedzie samochód co nadaje najlepszy przyspieszenie. Tył zaczyna podskakiwać kiedy się przedobrzy z gazem i ten delikatny balans się zakłóci. Kiedy kierowca popełni błąd koła zaczynają lekko podskakiwać auto wpada w drgania. Nie oczekujesz chyba tego typu "podskakiwania" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 https://www.youtube.com/watch?time_continue=38&v=Yn89RkvWIVQ GT86 w rękach Patrick'a Snijers'a R3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr_ Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Podobno (ale podobno) Subaru ma jedne z bardziej miękkich lakierów. Nie wiem czy tak jest we wszystkich ale w BRZcie to strach w ogóle dotknąć samochodu. Mój były Citroen (rocznik 2008) po 5 latach bez zbytniej troski o lakier lepiej wyglądał niż BRZ po roku z powłoką ceramiczną, dotykany tylko wybranymi gąbkami i mikrofibrami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 na seryjnych było to samo A powiedz mi jeszcze, czy da się to zaobserwować na VSC Sport? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Ja tam F1 nie widzialem, zeby tyl podskakiwal, zawsze piekny uslizg. Ponieważ startują na idealnym balansie pomiędzy poślizgiem a trakcją, koła kręcą się minimalnie szybciej niż jedzie samochód co nadaje najlepszy przyspieszenie. Tył zaczyna podskakiwać kiedy się przedobrzy z gazem i ten delikatny balans się zakłóci. Kiedy kierowca popełni błąd koła zaczynają lekko podskakiwać auto wpada w drgania. Nie oczekujesz chyba tego typu "podskakiwania" Zrozumialem, ale i w F1 kierowcom bledy sie zdarzaja i to nie takie, jak nie wystartowanie z idealnym balansem pomiedzy poslizgiem a trakcja. Niektorym sie zdarzalo przelaczyc w tryb przejazdu przez pit-stop, ale jakos nigdy nie widzialem nawet najmnejszego podskakiwania. Skoro piszesz, ze nawet f1 ma ten problem, to przynajmniej jakis jeden przyklad by sie przydal W FWD tez to wystepuje i mialem auta ktore podskakiwaly na mokrym, niektore bardzo mocno i trzeba bylo gaz odpuscic, ale byly tez takie co nie podkakiwaly w ogole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 na seryjnych było to samo A powiedz mi jeszcze, czy da się to zaobserwować na VSC Sport? Nie wiem, nie używam. Przypuszczam, ze nie: kontrola rodzicielska działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) Nie wiem, nie używam. Pytam, bo chyba udało mi się zreprodukować problem, właśnie na VSC Sport (nie wyłączam kontroli trakcji i raczej nie planuję w ruchu miejskim). Takie szarpanie z podskakiwaniem - jeżeli mam być szczegółowy to wg mnie bardziej czuć szarpnięcia niż podskoki - i tylko przy ruszaniu, na wprost (bo po chwili napędzania, na 2. biegu pupcia mi płynnie odjechała na bok ). Raczej nie była to ingerencja VSC/TC, bo ani nie zdusiło gazu, ani nie poczułem pracy hamulców (akurat z tym w BRZ, przy seryjnych oponach jestem obyty). Wcześniej miałem kilka razy problem z ruszeniem, ale wydaje mi się, że wtedy było dużo bardziej ślisko (gorszy asfalt, stojąca woda) i po prostu to nie występowało. PS. I trochę mi to przypomina pracę zawieszenia w Imprezie, jak mnie czasem wypluło przodem , kiedy opony na przedniej osi próbowały złapać trakcję. Edytowane 10 Listopada 2015 przez citan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Ja tam F1 nie widzialem, zeby tyl podskakiwal, zawsze piekny uslizg. Ponieważ startują na idealnym balansie pomiędzy poślizgiem a trakcją, koła kręcą się minimalnie szybciej niż jedzie samochód co nadaje najlepszy przyspieszenie. Tył zaczyna podskakiwać kiedy się przedobrzy z gazem i ten delikatny balans się zakłóci. Kiedy kierowca popełni błąd koła zaczynają lekko podskakiwać auto wpada w drgania. Nie oczekujesz chyba tego typu "podskakiwania" Zrozumialem, ale i w F1 kierowcom bledy sie zdarzaja i to nie takie, jak nie wystartowanie z idealnym balansem pomiedzy poslizgiem a trakcja. Niektorym sie zdarzalo przelaczyc w tryb przejazdu przez pit-stop, ale jakos nigdy nie widzialem nawet najmnejszego podskakiwania. Skoro piszesz, ze nawet f1 ma ten problem, to przynajmniej jakis jeden przyklad by sie przydal W FWD tez to wystepuje i mialem auta ktore podskakiwaly na mokrym, niektore bardzo mocno i trzeba bylo gaz odpuscic, ale byly tez takie co nie podkakiwaly w ogole. Widziałem w relacji najazd kamery na tylne koło... nie bardzo wiem jak mam ten przykład zobrazować prócz napisania, że widziałem jak tylne koło podskakiwało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Raczej nie była to ingerencja VSC/TC, bo ani nie zdusiło gazu, ani nie poczułem pracy hamulców Juz kiedys w tym watku o tym pisalem, ze odnosze wrazenie, ze VSC w BRZ jest "yntelygentne": jak wdepniesz gaz odpowiednio mocno, to poznaje, ze chcesz dynamicznie ruszyc i nie bedzie dlawilo gazu, a jedynie przyhamuje tylne kola, co wlasnie daje efekt takiego ... skrobania. Ale moze sie myle ps no mozna puscic wodze fantazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) Dla mnie VSC Sport jest mało przewidywalny i chyba zbyt inteligentny. Lubię jednak bardziej prowadzić auto i wiedzieć, że mogę zautomatyzować ruchy niż dać się prowadzić przez pojazd. Generalnie jeżdżę albo z wyłączonymi systemami albo z włączonymi - ale nie używam VSC Sport. A propos fantazji: słyszałem o projekcie BRZeta, który od 100 km/h do 200 km/h przyspiesza w 7 sekund. Do setki ma około 4 sekund. Lokalizacja: gdzieś w Niemczech, za siedmioma górami, ... Jak dostanę jakiś filmik to wrzucę jako ciekawostkę. Edytowane 10 Listopada 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Lokalizacja: gdzieś w Niemczech Cholera, juz ktos sie wygadal?? A miala byc tajemnica... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) co wlasnie daje efekt takiego ... skrobania To muszę kiedyś spróbować bez, ale to po szkoleniu. ale nie używam VSC Sport. Ja po prostu nie ruszam kontroli trakcji, akurat do testu w celach naukowych przełączyłem na VSC Sport. Edytowane 10 Listopada 2015 przez citan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Lokalizacja: gdzieś w Niemczech Cholera, juz ktos sie wygadal?? A miala byc tajemnica... Nie zdziwiłbym się A właściwie na co czekasz? Dałbyś dobry przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Może VSC jest inteligentny, ale przy typowo kjs-owej próbie jego inteligencja trochę się pogubiła Raz spróbowałem z ciekawości i już więcej tego nie włączę ale na dojazdy do pracy po śliskim może być 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Tak mię się rzuciło na oczy. http://jalopnik.com/the-subaru-brz-sti-performance-concept-nears-perfection-1694976533?trending_test_a&utm_expid=66866090-62.YkETBcIMTk2uX1oytHipyg.1&utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się