Izotom Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Juz pytałem: żadna cześć z akcesoriów STI dla BRZeta nie ma homologacji na UE. Kupujesz i montujesz na własne konto tracąc gwarancje fabryczna. Ale można wykupić gwarancje ubezpieczeniowa tylko, ze ona swoje kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) @@Than_Junior, oraz rozporke kielichow STI Czy to może ta "STI flexible tower bar"? https://www.japanparts.com/parts/detail/40969 Napisz jak się spisuje i o co w tym chodzi bo określenie "flexible" nie pasuje mi do rozpórki. Seb Edytowane 16 Października 2015 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Tak, te mam. Flexible znaczy ze ma w srodku zawias/przegub, ktory pozwala na prace rozporki w PIONIE czyli wiekszy komfort jazdy. W POZIOMIE jest sztywna i spelnia swoja role. To jest patent STI, wedlug mnie swietny. Mialem juz w Legacy Spec.B i robilo rewelacyjna robote. w BRZ uwazam, ze nie ma sensu montowac. Jest juz wystarczajaco sztywny i roznica jest praktycznie nieodczuwalna. Jesli mimo to bardzo chcesz, moge Ci sprzedac, dogadamy sie z cena Juz pytałem: żadna cześć z akcesoriów STI dla BRZeta nie ma homologacji na UE. Kupujesz i montujesz na własne konto tracąc gwarancje fabryczna. nie popadajmy ze skrajnosc w skrajnosc Takie rzeczy na pewno nie spowoduja utraty gwarancji i homologacji tez nie potrzebuja: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 A zawias? Z chęcią taki zestawik STI ... O i klocki hamulcowe, yhy. Niestety, ponoć to co nie jest oferowane oficjalnie w UE, nie ma homologacji więc, teoretycznie, ma wpływ na gwarancje. Pewnie o elementy wnętrza nie chodzi ale o zewnętrzne elementy moze juz tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Można też pójść inną drogą nie narażając się na utratę gwarancji. Zamiast wydawać kasę na pierdoły, odkładać przez trzy lata, wykorzystać to co daje samochód w serii (a daje sporo), nauczyć się go (a podobno im więcej się nim jeździ tym więcej daje z siebie) a jak minie gwarancja to ... http://www.tomson.com.pl/product-pol-1600-Zestaw-Kompresora-Sprintex-stage-1-do-Subaru-BRZ-Toyota-GT-86.html plus mapa i mamy prawdziwe sti Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 No właśnie. Taki jest plan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 W dalszym ciagu nie rozwiazuje to kwestii braku homologacji. Czyli policja moze odebrac papierek. Ubezpieczalnia w razie wypadku moze odmowic wyplaty odszkodowania itd. itd Chyba ze wszystkie modyfikacje beda wbite do dowodu rejestracyjnego, ale nie mam pojecia jak to dziala w Polsce...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Jak masz klatkę i odpowiednio zbudowane auto to rejestrujesz jako samochód specjalny/sportowy i mogą fiknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Teoria od praktyki jest daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid7 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Cześć.Jeśli można się zapytać,to ile płacicie za OC/AC ? Zastanawiam się np,jeśli kupie nowe auto u niemieckiego brokera,to mogę liczyć na jakiś pakiet ubezpieczenia w salonie subaru w Polsce ,czy musi to być auto kupione w polskim salonie,żeby liczyć na jakieś zniżki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Cześć.Jeśli można się zapytać,to ile płacicie za OC/AC ? Zastanawiam się np,jeśli kupie nowe auto u niemieckiego brokera,to mogę liczyć na jakiś pakiet ubezpieczenia w salonie subaru w Polsce ,czy musi to być auto kupione w polskim salonie,żeby liczyć na jakieś zniżki ? ubezpieczenia dealerskie dotyczą raczej tylko aut z sieci SIP'u - przynajmniej jeżeli chodzi o nowe auta, co do używanych to nie wiem, ale pewnie też coś dealer może zaoferować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Nie liczyłbym na pomoc ze strony aso jak przejdziesz z autem kupionym u brokera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid7 Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 W Niemczech nowe auto mogę kupić już za 26-27 tyś euro ,więc cena dużo niższa,ale musimy jeszcze pomyśleć,czy nie lepiej kupić jakieś używane z przebiegiem około 15-20 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) Cena u dealerów w Niemczech jest taka sama jak u nas. Zwróć uwagę jaka wersje ma broker: czy jest np. Torsen. Pamietam, ze w tak niskiej cenie były wersje tzw Active, bez torsena. Poza tym u Kopera stoi demo za 122 900 zł więc około 29 tys euro. Moze cos jeszcze by dorzucili albo juz cos jest dorzucone. Ale niebieski ... Używany? Czemu nie ale nie licz na przebieg 15 tys km, bo raczej auto jeszcze sie nie znudzi sie użytkownikowi prz takim przebiegu Wiem, bo akurat mój BRZet ma tyle najechane - a to dopiero pól roku od zakupu Edytowane 18 Października 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Nie liczyłbym na pomoc ze strony aso jak przejdziesz z autem kupionym u brokera Oj tam, przegląd zrobią, jak coś padnie to naprawią, ale na "gest handlowy" to raczej bym nie liczył. Ale silnik BRZ'ta jest chyba dość bezawaryjny, w każdym razie nie słyszałem o jakiejś padace - właśnie, każdy by chciał 2.0 DIT w OBK i Levorgu, a mi by spokojnie wystarczył ten z BRZ'ta, ciekawe, czy FHI gdzieś go jeszcze zamontuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Mahu, szczerze mówiąc - choć bardzo lubię ten silnik - to nie sadze żeby pasował do OBK czy Levorga, za wysoko go trzeba kręcić żeby jechał Wysłane z teleskopu Hubble'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 @@Than_Junior, cóż, w końcu to wolnossak ehhh, może jak już opadnie wrzawa z aferą VW to ludziska zmądrzeją i zmienią normy emisji spalin i będzie git, znaczy DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Cześć, czy BRZ manual powinien dać radę Foresterowi XT CVT na autostradzie. Chodzi o V max i przyspieszenie 0-100, 0-200 km/h. Dane techniczne wskazują, że była by to wyrównana walka ale ciekaw jestem jak to jest w rzeczywistości. Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Cześć, czy BRZ manual powinien dać radę Foresterowi XT CVT na autostradzie. Chodzi o V max i przyspieszenie 0-100, 0-200 km/h. Dane techniczne wskazują, że była by to wyrównana walka ale ciekaw jestem jak to jest w rzeczywistości. Sebastian Chyba na wprost wygra XT, na wymagającym torze z zakretami BRZ. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Mierzylem jeden i drugi samochód ale nie pamietam. Do setki lepszy sprint ma Forek ale jak dasz ful trotyl w BRZecie to nie powinien ustąpić pola Forkowi. Myśle, ze 200 km/h dłużej i spokojniej utrzyma BRZet niz Forek Rzeklbym wręcz, ze BRZet stworzony jest do jazdy z większymi prędkościami niz Forek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Na wymagającym torze zwykle więcej zależeć będzie od umiejętności kierowcy. Chodzi bardziej o ustawkę na prostym. Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Hm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Spotkałem dzisiaj znajomego. Ma Forka XT. Generalnie kompletny dyletant motoryzacyjny. Nie wie jaka moc, moment, ile biegów. Nic. Powiedział, że fajny, szybki tylko głośny. I że się szyby nie domykają z kluczyka. Ja mu na to, że BRZ mi się podoba. Nawet nie wiedział, że takie auto jest i jak wygląda. Pomyślałem więc, że gdyby mi ktoś taki złoił skórę na drodze to bym musiał na drugi dzień kompresor zamawiać. Sebastian 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Sebastian, jeżeli przejmujesz się takimi sprawami to celuj od razu w STI Każda prosta kończy się zakrętem, a wtedy no sam wiesz... Forek gibie się jak ...... rezus 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Spotkałem dzisiaj znajomego. Ma Forka XT. Generalnie kompletny dyletant motoryzacyjny. Nie wie jaka moc, moment, ile biegów. Nic. Powiedział, że fajny, szybki tylko głośny. I że się szyby nie domykają z kluczyka. Ja mu na to, że BRZ mi się podoba. Nawet nie wiedział, że takie auto jest i jak wygląda. Pomyślałem więc, że gdyby mi ktoś taki złoił skórę na drodze to bym musiał na drugi dzień kompresor zamawiać. Sebastian I myślisz, że tylko kompresor załatwi sprawę? Myślę, że oprócz tego jeszcze parę rzeczy bo inaczej stoisz w miejscu. Jeździłem GT86 która miała 206 KM i 230 Nm i stała na 18'' kołach. Wiesz mi, każde dociśnięcie gazu na czwórce włącznie i dupa lata. Ja wycisnąłem z BRZeta 6,9 do setki - pisałem o tym w tym wątku i wrzuciłem zdjęcie. Więc można ale trzeba się tego nauczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się