huzar105 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Jakby to były panewki to problem mógłby pojawić się te parę tysięcy km po remoncie, a nie wystąpić od razu? Posprawdzam wszystko po kolei i zobaczymy co tam jest nie hallo. Może wymienił tylko panewki korbowodowe, a główne są oryginalne. Znam taki przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Trochę mnie tymi panewkami martwicie bo pewnie będą kosztować z 200 zł, a jeszcze parę rzeczy mam do wymienienia przy Justynce. Co mi ogólnie grozi jeśli nie wymienię panewek teraz tylko za miesiąc biorąc pod uwagę że to rzeczywiście ich wina ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Trochę mnie tymi panewkami martwicie bo pewnie będą kosztować z 200 zł, a jeszcze parę rzeczy mam do wymienienia przy Justynce. Co mi ogólnie grozi jeśli nie wymienię panewek teraz tylko za miesiąc biorąc pod uwagę że to rzeczywiście ich wina ? Jeśli to są faktycznie panewki to możesz mieć już wał do wymiany lub na pierwszy szlif. Koszt panewek to jest pryszcz. Dolicz robociznę uszczelki olej... Nie ma co straszyć podjedź, gdzieś na diagnostykę. No chyba, że masz ochotę na wycieczkę do poznania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Do poznania z chęcią bym się przejechał, żeby ktoś dobrze to auto zobaczył. Przy okazji czegoś ciekawego o prowadzeniu tego auta bym się dowiedział, bo jako nowicjusz pewnie nawet 75% zdolności tego auta nie wykorzystuje. Teraz wymieniłem świece i nagrzałem silnik i odpalił bez problemu. Tylko rozgrzewałem silnik na wolnych obrotach więc ta temp. nie była zbyt imponująca. Wcześniej problemy z odpalanie pojawiały się po przejechaniu powyżej 50 kilometrów lub po ostrym ciśnięciu w gaz. Niedługo, gdzieś będę pewnie jechać Justynką to zobaczymy czy świece pomogły. -- Śr lip 28, 2010 3:48 pm -- Orientuje się ktoś czy do subarynki będą pasować opony 175/60 r14. Ktoś może testował ten rozmiar w swoim aucie ? z tego co wiem 165/65/14 niestety się lekko trze i zastanawiam się czy te 5 mm coś da czy będę musiał szukać jakiś opon o profilu 50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Orientuje się ktoś czy do subarynki będą pasować opony 175/60 r14. Ktoś może testował ten rozmiar w swoim aucie ? z tego co wiem 165/65/14 niestety się lekko trze i zastanawiam się czy te 5 mm coś da czy będę musiał szukać jakiś opon o profilu 50. Wszystko zależy od felg i stanu Twojego zawieszenie. Jak masz beton to władujesz nawet 185. Ja mieszczę slicka 185, ale mam bardzo mały skok zawieszenie Zmieściłem też R888 165/50/15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uwak Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Witam Panowie i Panie potrzebna pomoc - chciałem wymienić pasek rozrządu i napinacz, ale za cholerę nie mogę odkręcić koła pasowego ..... nijak i nie bardzo wiem jak je zblokować tak żeby poszło ....... oczywiście klucz wkładam od strony prawego koła na biegu, na hamulcu itd .... silnik sie unosi samochód porusza a śruba puścić nie chce - niestety nie dojadę raczej sam do żadnego mechanika bo padł napinacz - i tak dobrze że dojechałem do domu ale po zajrzeniu pod pokrywę paska starczy atrakcji .... subaru justy 4WD 1.2 91 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Witam Panowie i Panie potrzebna pomoc - chciałem wymienić pasek rozrządu i napinacz, ale za cholerę nie mogę odkręcić koła pasowego ..... nijak i nie bardzo wiem jak je zblokować tak żeby poszło ....... oczywiście klucz wkładam od strony prawego koła na biegu, na hamulcu itd .... silnik sie unosi samochód porusza a śruba puścić nie chce - niestety nie dojadę raczej sam do żadnego mechanika bo padł napinacz - i tak dobrze że dojechałem do domu ale po zajrzeniu pod pokrywę paska starczy atrakcji .... subaru justy 4WD 1.2 91 ... Skąd jesteś? Może pomogę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uwak Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 żoliborz > wawa (niestety w poznaniu juz nie bywam co miesiac po zmianie pracy ... a szkoda koledzy mowia ze tylko klucz pneumatyczny ... i głupie pytanie - rozumiem ze zadne odwrotne gwinty w nie wchodza w gre - ze ktos tam se wymislil aby sruba w druga strone smigala - bo tez juz mi do glowy przyszlo ..... ? -- Pt lip 30, 2010 3:13 pm -- :/ i nikt mi nie pomoże ? -- Pt lip 30, 2010 11:27 pm -- no to lipa ..... okazało sie czemu napinacz puścił - obie śruby regulująca i od osi obrotu klejone na jakis bison metal - ta od osi w ogóle nie trzyma jak sie dokreca syf sie wykruszył (metalBison) i dupa Panowie Kleić nazad (coś mało w to wierze skoro pod moja noga puściło ) - czy walić gwintowanie 10 nowe śruby i powiększać otwory w napinaczu - osi i regulacji ??? please help bo justyna stoi i marnieje ;/ gwintowniki mam - blok silnika chyba zniesie przesiadke z rozjechanej 8 na 10 .... ??? pomocy !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Ja bym gwintował. Lubie czasem coś porzeźbić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Ja mam następny problem z autkiem. Świece jak się okazało niestety nic nie dały i na ciepłym i tak autko nie chce zapalać, a jeśli już zapali to kopci strasznie. Spod kolektora wydechowego wylatywał lekki dymek po takim odpaleniu ;/ Najgorsze jest jednak to, że autko totalnie padło. Na początku zapaliła się lampka od akumulatora, później nie kręcił powyżej 3000 nawet na wciśniętym sprzęgle, a na koniec zgasnął i już nie odpala:( Wiecie co to może być ? Jutro autko sprowadzam do domu i jeszcze spróbuję spróbuję je odpalić bo na początku jak próbowałem to był ciepły sinik a później akumulator siadł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uwak Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 nagwintowane skrecone jezdzi -- Pn sie 02, 2010 2:43 am -- - dziadkowe gwintowniki zalatwily sprawe imadlo i frez i wiertara sasiada - uchwyt napinacza a katowka i plniki nowe sruby 10 z lbem 17 .... nie wiem czy dobrze zrobilem - z racji soboty ciezko mialem ze srubami na oś obrotu dalem 5.8 na docisk 8.8 - czyli twardsza ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Ja mam następny problem z autkiem. Świece jak się okazało niestety nic nie dały i na ciepłym i tak autko nie chce zapalać, a jeśli już zapali to kopci strasznie. Spod kolektora wydechowego wylatywał lekki dymek po takim odpaleniu ;/ Najgorsze jest jednak to, że autko totalnie padło. Na początku zapaliła się lampka od akumulatora, później nie kręcił powyżej 3000 nawet na wciśniętym sprzęgle, a na koniec zgasnął i już nie odpala:( Wiecie co to może być ? Jutro autko sprowadzam do domu i jeszcze spróbuję spróbuję je odpalić bo na początku jak próbowałem to był ciepły sinik a później akumulator siadł. Sprawdź filtr paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Filtr już zamówiony, jutro się okaże czy to on był przyczyną tych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Nie mogłeś na stacji za 5zł kupić filtra do malucha i sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Nie mogłeś na stacji za 5zł kupić filtra do malucha i sprawdzić? No co Ty przecież to rzeźba :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Tobie na drugie to rzeźba :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Tobie na drugie to rzeźba :!: A kto zderzaki na drut łączył z karoserią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Twój pomysł Nie będę wypominał ci całego auta na trytyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Twój pomysł Nie będę wypominał ci całego auta na trytyty. Chyba Twojego u mnie nie ma teraz ani grama plastiku o. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 okazało się że alternator padł i nie było ładowania. Najprawdopodobniej prąd do świec już nie dochodził i dlatego były takie efekty. Filtr również wymienię bo już czas. Po czym poznać silnik 68 konny od 75 konnego ? Macie może jakieś fotki obu silników ? Dzięki za sugestię i szybką odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Po czym poznać silnik 68 konny od 75 konnego ? Macie może jakieś fotki obu silników ? jeden jest na wtrysku, a drugi na gaźniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uwak Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 ha fajnie mam gaźnik ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 hafajnie mam gaźnik ... To raczej nie fajnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 hafajnie mam gaźnik ... To raczej nie fajnie :wink: Dlaczego? Na gaźniku można uzyskać tańszym kosztem więcej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 hafajnie mam gaźnik ... To raczej nie fajnie :wink: Dlaczego? Na gaźniku można uzyskać tańszym kosztem więcej mocy. Bo na gaźniku już trzeba nadrabiać 7km straty, a poza tym japońskie gaźniki z milionem podciśnień to nie sa zbyt przyjazne i tanie konstrukcje do regulacji i naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się