maverick03 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Cześć wszystkim, przeszukałem forum ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi, mianowicie poszukuję schematu kinematycznego skrzyni biegów(albo całego układu napędowego) do Justy I 4wd, schemat jest mi potrzebny do obliczeń trakcyjnych pojazdu który zbudowałem w oparciu o Justynkę. Jeśli któryś z forumowiczów wie jak wygląda taki schemat albo go posiada to może mógłby go udostępnić? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Może huzar105 udostępni bo ma alldate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Hey Modzi ktoś coś ciekawego teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 http://subarujusty.proboards.com/index.cgi?action=display&board=talk&thread=2684&page=3 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kufel89 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Witam, mam pytanie jak wymontować z przodu przegub zewn. z półosi w justy I :roll: bo mam z tym problem, nie wiem jak on jest tam zabezpieczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Witam, mam pytanie jak wymontować z przodu przegub zewn. z półosi w justy I :roll: bo mam z tym problem, nie wiem jak on jest tam zabezpieczony A wymontowałeś już półoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kufel89 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Witam, mam pytanie jak wymontować z przodu przegub zewn. z półosi w justy I :roll: bo mam z tym problem, nie wiem jak on jest tam zabezpieczony A wymontowałeś już półoś? juz autko naprawione, doszedłem do tego mam jeszcze jeden problem jak jade powyżej 70 km/h to szarpie mi kierownicą :?: co to moze być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 "Shamowane" opony, koła niewyważone, przegub, łożysko. A jak podczas hamowania to tarcze krzywe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jakie jest ET i otwór centrujący w felgach do Justy I ? Próbował ktoś założyć 14 o wymiarach np. 175/50 ? Da się dostać np. OZ Racingi do tego Justy? Macie może jakieś propozycje innych wytrzymałych i lekkich felg z przeznaczeniem do KJS-ów? Z góry dzięki za odpowiedz Jakie opony stosujecie w Kajtkach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Huzar na białej wmontował 15" z et (na 99%) 20 (lub 15) i r888. Jak to kleiło... Właściwie najlepsza opcja w stosunku do klejenia opony i cen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Felgi 14' spokojnie wchodzą i są bardzo dobrym rozwiązaniem na asfaltowe KJSy. Tylko nie można przesadzić z oponą, żeby zbytnio nie zamulić. Co do opon to się nie wypowiem, bo dawno nie śledziłem tematu. Pewne jest to, że jest raczej mały wybór "fajnych" opon w 13-14' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A co powiecie o Yokohamach A539 i osobiście dałbym rozmiar 175/50/14 gdyby weszło. Jakie proponujecie ET dobrać do czegoś takiego i jaki jest otwór centrujący? Jakie oponki polecacie na szuter albo Tor Słomczyn? Orientujecie się jakie sprężyny można jeszcze dostać do Justy? Szukałem H&R ale nigdzie nie mogę znaleźć a obcięte seryjne nie są genialne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 15 byly z et okolo 35. oryginalnie jest ok 50. ET dobierałbym do opon jakie chcesz zalozyc. najwazniejszy jest tyl. jak z tylu beda pasowac to z przodu tez. Felga o szerokosci 6 cali z ET 35 o srednicy 15 cali miesci sie z opona 165/50r15. Ja na 13 cali zmiescilem slicka 185 ale z ET ok 20. Przy tym slick jest bardzo niski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Mamy zamówione Yokohamy 185/50/14 i felgi z ET 39, dorobi się dystanse i powinno śmigać. Dam znać jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Jakie pieniądze trzeba wydać na te opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Ja kupuję po 290 zł/szt ale już nie są produkowane także trzeba się śpieszyć i cena niestety rośnie dość szybko ;/ Pamiętam jak po 220 dało radę dorwać, tyle że wtedy kasy nie miał człowiek. W ogóle słyszałem że z silnika Justy da się wycisnąć 130 kucy. Takie silniki miał podobno Pan Poletyło. Orientujecie się ile kosztuje zrobienie takiego silnika i gdzie trzeba by było uderzyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 290 zł to duzo. bardziej sie oplaca kupic r888 jest w podobnej cenie teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 W ogóle słyszałem że z silnika Justy da się wycisnąć 130 kucy Da się i 200, tylko na jak długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 W ogóle słyszałem że z silnika Justy da się wycisnąć 130 kucy Da się i 200, tylko na jak długo Coś jak w maluchach 50 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Jeździłem na jednych i na drugich i do mam wrażenie że Toyo do póki się nie rozgrzeje trzyma gorzej niż Yokohama, a na torze w amatorce jeździ się raczej na zimnych oponach, rozgrzewają się dopiero na końcu przejazdu. Jemu silnik starczał spokojnie na pół sezonu także w miarę długo. Z malucha słyszałem nawet o 100 koniach, ale żywotność 20 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 To krótkie te próby macie jak dopiero na koniec rundy zagrzejesz opony. Ew. jesteś mięczak i hamujesz biegami przed szykaną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Jeździłem na jednych i na drugich i do mam wrażenie że Toyo do póki się nie rozgrzeje trzyma gorzej niż Yokohama, a na torze w amatorce jeździ się raczej na zimnych oponach, rozgrzewają się dopiero na końcu przejazdu. Jemu silnik starczał spokojnie na pół sezonu także w miarę długo. Z malucha słyszałem nawet o 100 koniach, ale żywotność 20 minut Oczywiście ze toyo sie dłużnej nagrzewa w końcu to jest pol slick. Jeździłeś tym samym autem na obydwu oponach o podobnym rozmiarze i napędzie na 4 koła? To i tak nie jest problem ponieważ zawsze można dociąć te opony. Ogólnie toyo są fajne tylko dlatego, ze maja drogowe homo. gdyby była taka możliwość całe życie bym jeździł na dociętych slickach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Jeździłem na nich na dwóch różnych CC ale o zbliżonych parametrach. Zawieszenie w obu było sportowe, chociaż trochę się różniło. Z napędem na 4 nie jeździłem. Dla mnie plusem Yokoham jest jeszcze to, że jak podczas rajdu spadnie deszcz to i w takich warunkach dają sobie dobrze radę, a z Toyo słyszałem że jest już gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 przeczytaj jeszcze co napisałem o nacinaniu opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 W ogóle słyszałem że z silnika Justy da się wycisnąć 130 kucy. Takie silniki miał podobno Pan Poletyło. Im więcej czasu mija odkąd Paweł sprzedał Justy, tym bardziej moc samochodu rośnie Szybkie było, ale 130 KM nie miało... To podobno miało ~110, ale to było Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się