Skocz do zawartości

AUDIO W STI


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie w związku z systemem audio w SI MY04. Chciałbym wymienić wszystkie głośniki, bo te co są powiedzmy szczerze są do bani. Nie jestem jakimś audiofilem ale chce mieć lepszą jakość. Nie chce zmieniać radia fabrycznego ani instalacji czy też wzmacniacza. Chce tylko zmienic głosniki ale w taki sposób żeby były lepsze jakościowo i pasowały w fabryczne otwory i maskownice, bez żadnych przeróbek. Czy może ktoś mi coś podpowiedziec bo w tym temacie jestem "zielony".

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W fabryczne otwory bez przeróbek i owszem, coś się znajdzie, ale bez pierścieni redukujacyh się nie obejdzie :) U mnie założyli takie redukcje z renault jakiegoś i weszły normalne głośniki 165mm - jedyna rzecz na którą trzeba zwrócić uwagę, to by nie były za głębokie, bo magnes może przeszkadzać mechanizmowi opuszczania szyby. Mimo wszystko warto wygłuszyć drzwi, tak na wszelki wypadek, jakbyś jednak zapragnął by głośniki zagrały nieco głębiej niż to co potrafią z radiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam posiadam w WRX-e system 165mm PolkAudio, Jedyną rzeczą do jakiej można się przyczepić to to że głośniki wysokotonowe grają jak dla mnie trochę za wysoko,

 

wysokie tony mogły by być bardziej subtelne i mniej agresywne, ale to rzecz gustu, wszak każdy inaczej słyszy i różnego rodzaju muzyki słucha :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce zmieniać radia fabrycznego ani instalacji czy też wzmacniacza

Czemu?Klinika Dźwieku fajnie montuje audio w Imprezie. Będziesz w okolicy to zapraszam!!!

 

ALEX MASZ JAKIŚ KONTAKT I ADRES KLINIKI DZWIĘKU W KRAKOWIE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do forestera wchodzą 165mm PolkAudio Db6750. grają ładnie. Do SI też powinny wejść.