Azrael Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Tonie do końca tak - są mechanizmy różnicowe będące szperami zarazem i są takie które mają jakieś dodatkowe urządzonko do tego. Torsen czy Quaife ATb to mechanizm różnicowy i szpera w jednym opakowaniu. takie coś mieszkac ma w DCCD-A MY 2006 a do tego maja być jeszcze sterowane elektronicznie sprzęgła ograniczające różnice obrotów obu osi. Proste? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Prościutkie ale jak to nie bedzie dobrze działać to dopiro będa kłopociki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 dla pełnej jasności zapytam: w mechanizmie róznicowym typu Torsen wykorzystujemy zasadę samoblokowania się przekładni slimakowych tak ? przekładnia planetarna robi za mechanizm różnicowy a dopiero dodanie zebatek slimakowych pozwala na jej zablokowanie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi