Dziedzic_Pruski Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 skrzypekQ4, Myślałeś o regulacji zaworów? przy okazji dzwona i wyjecia motoru byly luzy sprawdzane(marzec/kwiecien br.). wszystko bylo ok, mysle, ze w ciagu tych kilku miesiecy az tak bardzo sie nic nie pozmienialo w luzach. mysle, ze slychac by bylo gdyby cos nie tak bylo. Slychac to jedno. W swoim wolnymssaku zrobilem regulacje dzieki czemu slynne 'dlawienie przy 2500 rpm' zniknelo jak reka odjal. Juz nie trzeba bylo dalej sprawdzac calej litanii filtru powietrza, przeplywek, pomp, swiec, itp, itd... No, ale przynajmniej tu masz pewnosc, ze to nie to dolega... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeed Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 mam przetestowany przez kolege patent na przeplywke z opla frontery(mala przerobka jest wymagana i nowa kosztuje tylko 100,- pare pln). imprezka pieknie smiga na tej przeplywce Rozwiń temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Skrzypek ja stawiam na cewke. Sprawdz kable i końcówki czy nie sa nawet delikatnie popękane. Z objawów o jakich mówisz a ja miałem na Rajdzie polskim dokładnie to samo. Po hopie maske tak dobiło że minimalnie uszkodziła gumke kabla przy cewce. to robiło przebicia i auto reagowało tak jak opisujesz. po zaplastrowaniu końcówki usterka zniknęła. Sprawdz również czy spaliny czy strasznie nie smierdzą bo to równiez jest oznaka palenia na 3 cylindrach. więc albo przebicia na cewce albo uszkodzone świece. Przepływka nie ma tu nic do rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 mam przetestowany przez kolege patent na przeplywke z opla frontery(mala przerobka jest wymagana i nowa kosztuje tylko 100,- pare pln). imprezka pieknie smiga na tej przeplywce Rozwiń temat. przeplywka od opla frontery(niestety nie wiem teraz od ktorej dokladnie ale na weekendzie moge spisac nr tego przeplywomierza), trzeba przyciac listki na "lizaku" i mozna go wtedy spokojnie adaptowac w miejsce oryginalu w GT MY99/00. Skrzypek ja stawiam na cewke. Sprawdz kable i końcówki czy nie sa nawet delikatnie popękane. Z objawów o jakich mówisz a ja miałem na Rajdzie polskim dokładnie to samo. Po hopie maske tak dobiło że minimalnie uszkodziła gumke kabla przy cewce. to robiło przebicia i auto reagowało tak jak opisujesz. po zaplastrowaniu końcówki usterka zniknęła. Sprawdz również czy spaliny czy strasznie nie smierdzą bo to równiez jest oznaka palenia na 3 cylindrach. więc albo przebicia na cewce albo uszkodzone świece. Przepływka nie ma tu nic do rzeczy. sprawdze ta cewke ale dopiero na weekendzie. spaliny tak czy inaczej smierdza u mnie paliwskiem bo jest dobrze podlane. natomiast zauwazylem jeszcze jedna rzecz, jak jezdze na doladowaniu 1,2 to wszystko jest OK. nie ma zadnego szarpania i duszenia sie. jak tylko przelacze na 1,6 to zaczynaja sie dziwne objawy, opisane w pierwszym poscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 jak tylko przelacze na 1,6 to zaczynaja sie dziwne objawy, opisane w pierwszym poscie. :shock: Łosiu jak Ty tam 1,6 dmuchasz w ta babcie to sie buntuje starowinka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Łosiu jak Ty tam 1,6 dmuchasz w ta babcie to sie buntuje starowinka Gilu, do niedawna wszystko bylo OK. od kilku tygodni zaczely sie jakies jajca. ogolnie padaczka calkiem niezle znosi to doladowanie, jak wybuchnie to dopiero zaczne sie martwic albo cieszyc, ze jest pretekst na wymiane motoru albo auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 ogolnie padaczka calkiem niezle znosi to doladowanie, jak wybuchnie to dopiero zaczne sie martwic albo cieszyc zbieraj kase to chyba juz niedlugo tylko nie zapomnij pasow zapiac przed wybuchem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 zbieraj kase to chyba juz niedlugo nie kracz dziadu tylko nie zapomnij pasow zapiac przed wybuchem najwazniejsza jest czapka na glowie, bez szwanku mozna przednia szybe wypchnac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 najwazniejsza jest czapka na glowie, bez szwanku mozna przednia szybe wypchnac hahahahah tylko pamietaj ze jeszcze wczesniej jest kierownica ale to juz powinienes pamietac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Przeciwko kierownicy kolega skrzypekQ4 zastosuje zapewne okulary przeciwsłoneczne jakiejś znanej marki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Przeciwko kierownicy kolega skrzypekQ4 zastosuje zapewne okulary przeciwsłoneczne jakiejś znanej marki hahhahaahhh dokladnie :!: ale po ostatnim wyczynie doszedl do wniosku ze jedna para nie wystarcza i cfaniak bez serca pompuje w babcie 1,6 :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Co kto lubi. Ale jeśli na tym 1,6 te 245KM to coś malizną śmierdzi :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 tylko pamietaj ze jeszcze wczesniej jest kierownica jest nowa z poduszka, wiec strachu nie ma. musze tylko sterownik od jaska podpiac, nastawic na stacje ojca R i w droge Przeciwko kierownicy kolega skrzypekQ4 zastosuje zapewne okulary przeciwsłoneczne jakiejś znanej marki niestety nieprzydatny gadzet, bo najczesciej na nich siadam. kupuje wiec najtansze dokladnie ale po ostatnim wyczynie doszedl do wniosku ze jedna para nie wystarcza to tez druga lezy w zapasie w schowku ;P i cfaniak bez serca pompuje w babcie 1,6 jakbym serca nie mial to by poszlo 1,9 albo 2,0 ;P Ale jeśli na tym 1,6 te 245KM to coś malizną śmierdzi tak hamownia(obciazeniowa) pokazala. chociaz padaczka wciaga innego GTka po mapteku(260/370). wiec co, hamowania klamie czy nie-ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 tak hamownia(obciazeniowa) pokazala. chociaz padaczka wciaga innego GTka po nie-ASO(260/370). wiec co, hamowania klamie czy nie-ASO? A próbowaliście zamienić wkładki mięsne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 kierownik z tamtego GTka ogarnia, nawet bardzo ogarnia. musialbym sie wiele czasu uczyc aby mu dorownac. http://www.skierniewickie.pl/wiadomosci ... ,2372.html - w wynikach, klasa S, poz. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 tak hamownia(obciazeniowa) pokazala. chociaz padaczka wciaga innego GTka po nie-ASO(260/370). wiec co, hamowania klamie czy nie-ASO? Znam jedno nieaso, co mi remapnęło audiego A3 na 186 kuni. Wykres dostałem, a jakże - pierwszy pomiar opiewał na 150 i coś km,jak to 1.8T z reguły miewają. Problem w tym, że im zawiozłem wóz z silnikiem APP - 180km w serii... :wink: Spore takie nieaso. I biuro mają ładne, i nalepki dają... Nie wierz nigdy nieaso, Dobrą radę Ci dam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Nie wierz nigdy nieaso,Dobrą radę Ci dam mnie to rybka, to nie moj GTek byl tam remapowany, ale moj go wciaga, chociaz remapu nnie mial, ino tylko doladowanie mu podnieslem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 jeżeli dmuchasz 1,6 to jakim cudem szlag nie trafił motoru ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 A właściwie czemu miałby trafić? TD05 (chyba taka tam, siedzi?) chyba bez większych problemów takie rzeczy znosi, a i motor specjalnie wysilonym nie jest jeśli faktycznie tam jest ino 245 KM :roll: Aczkolwiek wydaje mi się to strasznie kiepskim wynikiem, skoro moje byłe auto na pierwszym setupie miało więcej mocy z TD04 dmuchającego 1,4 bara... Także albo pomiar był zrobiony do bani, albo jednak przydałoby się zrobić remap. Z 2 litrowego motoru, przy doładowaniu 1,6 bara na takiej wielkości turbinie powinno na spokojnie 300 pękać przecież... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 jeżeli dmuchasz 1,6 to jakim cudem szlag nie trafił motoru ? a, to juz pytanie do mojego motoru a tak powaznie, to nie jezdze caly czas na max doladowaniu, zmieniam na wieksze kiedy mam taka potrzebe. normalnie jezdze na 1,2. A właściwie czemu miałby trafić?TD05 (chyba taka tam, siedzi?) chyba bez większych problemów takie rzeczy znosi, a i motor specjalnie wysilonym nie jest jeśli faktycznie tam jest ino 245 KM Aczkolwiek wydaje mi się to strasznie kiepskim wynikiem, skoro moje byłe auto na pierwszym setupie miało więcej mocy z TD04 dmuchającego 1,4 bara... Także albo pomiar był zrobiony do bani, albo jednak przydałoby się zrobić remap. Z 2 litrowego motoru, przy doładowaniu 1,6 bara na takiej wielkości turbinie powinno na spokojnie 300 pękać przecież... siedzi TD04. 245 nie jest oszalamiajace, tylko, ze u Ciebie Krystyno byla remap, a u mnie jest tylko samo doladowanie. dlatego ciagle sie zastanawiam nad Twoim APEXI co do pomiaru, to mysle, ze byl jednak prawidlowo zrobiony, znaczy sie obciazeniowo i dzieki temu pokazalo prawdziwe wartosci. co innego pomiar inercyjny, wtedy mogloby pokazac deko wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Przy pierwszym setupie jak było td04 nie było remapu. Apexi wjechało razem z vf34. U kogo robiłeś pomiar? Na jakiej hamowni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 ecu-performance.pl, ul.parowcowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał z Ursusa Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 W dobrym miejscu zmierzyłeś auto coś Dominik komentował auto jego stan itp ? Nie czuć podczas jazdy tego opadającego momentu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 W dobrym miejscu zmierzyłeś auto coś Dominik komentował auto jego stan itp ? Nie czuć podczas jazdy tego opadającego momentu ?? tak, komentowal, ze dobrze bylo by go posprzatac a tak na serio, to ze stabilne ma doladowanie 1 bara i ze ogolnie jest OK, jak w seryjnym GTku, tylko troszke mocniejszym. powyzej pewnych obrotow czuc, ze auto przestaje sie zbierac ale to nie jest jakies drastyczne doznanie. ogolnie przy 5500-6000 obr./min trzeba zmieniac bieg. dalsze ciagniecie na tym samym jest malo efektywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 ogolnie przy 5500-6000 obr./min trzeba zmieniac bieg. dalsze ciagniecie na tym samym jest malo efektywne Taka uroda TD04. Ale zdziwiona jestem, że latając na takim doładowaniu jeszcze żyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się