skrzypekQ4 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Taka uroda TD04.Ale zdziwiona jestem, że latając na takim doładowaniu jeszcze żyje mi akurat odpowiada taki przebieg momentu. na wiekszej turbinie slabiej byloby na dole. ja caly czas nie latam na maxie, przelaczam na 1,6 kiedy potrzebuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał z Ursusa Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 1.6 hardcore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 nic nadzwyczajnego, szalu nie ma -- 12 paź 2011, o 20:50 -- Ale zdziwiona jestem, że latając na takim doładowaniu jeszcze żyje zapomnialem dodac, ze motor zostal troche odprezony. zalozone grubsze(2mm), stalowe uszczelki od EJ20K pod glowicami i nowe szpilki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 skrzypekQ4, ja zdziwiona jestem że turbina żyje, a nie że silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 zyje bo jest prawidlowo uzywana, znaczy sie zanim zaczne palowac to jest dobrze rozgrzana, a po skonczeniu palowania jest odpowiednio studzona. do tego down pipe z szerokim kolnierzem i caly wydech 3", wiec zadne spaliny jej nie dusza i nie blokuja wirnika. jak padnie to zalozy sie druga, moze wtedy cos innego Morgiana, a tak na marginesie, to co teraz bedzie zamiast Niebieskiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Szwedzkie, 8,8 litra w dyszlu, 270 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Szwedzkie, 8,8 litra w dyszlu, 270 KM taki rodzinny van Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 No ba! Pół miasta do niego wchodzi 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Ale jeśli na tym 1,6 te 245KM to coś malizną śmierdzi :roll: 245 nie jest oszalamiajace, tylko, ze u Ciebie Krystyno byla remap, a u mnie jest tylko samo doladowanie. No i dlatego jest malizna, zapłon jak był seryjny, tak jest. Moim zdaniem te ładowanie 1,6 br to zwykły fake. TD04, TD04L ładują stabilnie do wartości 1,2 - 1,3 br. przy czym jeżdżone stale na 1,3 br długo nie wytrzymują. Jeżeli zaś autentycznie ładuje 1,6 br to nie ma bata jest ubogo i już. Mapa seryjna jest bogata ale żeby obsłużyła na bezpiecznym poziomie AFR, ilość powietrza przy 1,6 br. to jest niemożliwe. Swoją drogą fantastyczny sposób podnoszenia parametrów pracy silnika, nadmuchać, nadmuchać i ...to wszystko zalozone grubsze(2mm), stalowe uszczelki od EJ20K pod glowicami i nowe szpilki. W tym z kolei czuję "profesjonalną" robotę pewnej firmy z prawobrzeżnych rejonów Warszawa Pozdrawiam Grzegorz PS. Naprawdę cud, że to auto jeszcze jeździ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 No ba!Pół miasta do niego wchodzi 8) to dobrze, ze chłodno się robi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Grzesiek_67, u mnie na TD04 dmuchającym 1,4 bara było ok 270KM, no ale ja miałam jakieś dziwne zmapowane niemapowalne ecu, także to trochę inna historia. Niemniej jednak u Hogiego na 1,25 było ponad 260, a o ile wiem to remapu też nie miał... :roll: Znaczy miał... gaz-tjuning do tego PS. Naprawdę cud, że to auto jeszcze jeździ... Jak widać w tym wątku - właśnie coś nie za bardzo jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Morgiana, sam jeżdżę od 4 lat na TD04L, remap - mapa spokojna 1,1 br w Poznaniu, stage 3, coś ok. 250/360. Drobne modyfikacje towarzyszące - uwolniony wydech, IC STi NewAge. Jeździ fajnie. Wiedza o granicy stabilnego ładowanie TD04L z trzech niezależnych źródeł (Piotr Kociałkowski, Jasio Kornecki, Adam.). Jakoś im ufam i nie mam zamiaru weryfikować :-) Co do różnicy w ładowaniu 1,2 br a 1,6 br to jest ona G I G A N T Y C Z N A. Na tyle, że bez ruszenia map (zapłon, dawka paliwa) nie wyobrażam sobie aby mieszanka miała być szansę właściwie zbilansowana oraz aby wykorzystać (uzyskać realne efekty) tak bezmyślnie gigantyczne doładowanie. Pozdrawiam Grzegorz PS. Nie wiem, może mu stuka potężnie i cofa zapłon - stąd może być to szarpanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Grzesiek_67, ja to naprawdę rozumiem, mimo żem blondynka. Chce se wybuchać auto, to niech se wybucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Chce se wybuchać auto, to niech se wybucha Taaa, parafrazując klasyka : Nie ma jaj, nie ma chwały 8) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Taaa, parafrazując klasyka : Nie ma jaj, nie ma chwały To sprawdzcie jeszcze, czy przypadkiem sa brzozy i mgla (tak wiem, taki troche z grubej rury zart) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Szwedzkie, 8,8 litra w dyszlu, 270 KM scania? No i dlatego jest malizna, zapłon jak był seryjny, tak jest. Moim zdaniem te ładowanie 1,6 br to zwykły fake. TD04, TD04L ładują stabilnie do wartości 1,2 - 1,3 br. przy czym jeżdżone stale na 1,3 br długo nie wytrzymują. Jeżeli zaś autentycznie ładuje 1,6 br to nie ma bata jest ubogo i już. Mapa seryjna jest bogata ale żeby obsłużyła na bezpiecznym poziomie AFR, ilość powietrza przy 1,6 br. to jest niemożliwe. Swoją drogą fantastyczny sposób podnoszenia parametrów pracy silnika, nadmuchać, nadmuchać i ...to wszystko no niestety, nie mapowalnego mam kompa i nic wiecej sie nie da zrobic bez APEXI od Morgiany uwierz mi, ze nie jest ubogo, AFR na poziomie 10,2(czyli rewelacja) no i do tego spalanie nie spada ponizej 18 l/100km, a standardem jest raczej w granicach 22-24l, czyli podlany jest. zeby kompa paliwa nie obcinal, zalozone jest FCD. W tym z kolei czuję "profesjonalną" robotę pewnej firmy z prawobrzeżnych rejonów Warszawa PS. Naprawdę cud, że to auto jeszcze jeździ... nie korzystam z uslug tej firmy. mam swojego, zaufanego mechanika albo samemu robie przy aucie. czy cud? mysle, ze optymalne wykorzystanie dostepnego potencjalu. Niemniej jednak u Hogiego na 1,25 było ponad 260, a o ile wiem to remapu też nie miał... Znaczy miał... gaz-tjuning do tego wszystko zalezy na jakiej hamowni bylo to mierzone. na inercyjnej mogla wyjsc taka wartosc. jak pisalem juz wczesniej, moja padaczka lepiej jedzie od innego GTka zrobionego na 260/370 Jak widać w tym wątku - właśnie coś nie za bardzo jeździ na niskim doladowaniu jezdzi, problem pojawia sie tylko na wysokim ale przyczyna sie juz chyba znalazla i dotyczy zaplonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 no niestety, nie mapowalnego mam kompa i nic wiecej sie nie da zrobic bez APEXI od Morgiany No to może najwyższa pora pójść po rozum do głowy...? Znaczy po hasła jednorazowe do przelewu ale przyczyna sie juz chyba znalazla i dotyczy zaplonu. Byle się nie znalazła i nie zakończyła tak jak moja "przyczyna" związana z zapłonem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 uwierz mi, ze nie jest ubogo, To nie jest kwestia wiary ;-) Może ktoś bardziej kumaty wpadnie i wyliczy ile dla takiej "ogomnej" ilości powietrza trzeba by doprowadzić wachy (aby utrzymać AFR na poziomie 10,2) i wyjdzie, że wychodzimy poza zakres wydatku wtryskiwaczy i ...map Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 PS. Nie wiem, może mu stuka potężnie i cofa zapłon - stąd może być to szarpanie... no nie stuka wlasnie, a zaplon kuleje chyba przez cewke i stad szarpanie. Grzesiek_67, jedze z takimi ustawieniami juz od ponad 6ciu miesiecy i do tej pory nie bylo zadnych anomalii, dopiero teraz zaczelo cos sie kaszanic. jak napisalem juz wczesniej, problem zostal juz chyba namierzony, zobaczymy co bedzie dalej? jak nadal bedzie problem, to trzeba bedzie obciac doladowanie i po problemie. To sprawdzcie jeszcze, czy przypadkiem sa brzozy i mgla (tak wiem, taki troche z grubej rury zart) eetam, fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Jak jest taki afr, a wtryski seryjne 380cc to obstawiam, że po prostu leją... co by tłumaczyło takie a nie inne zużycie paliwa przy okazji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 a wtryski seryjne 380cc to obstawiam, że po prostu leją. One się po prostu nie zamykają. Nigdy. Pozdrawiam Grzegorz PS. skrzypekQ4, tylko proszę nie gniewaj się i nie traktuj powyższych opinii jako jakiś złośliwiec okrutny a osobisty :wink: . Nie. Tak jak pisze Morgiana, Pan zrobi ten remap ( w Pana przypadku takie APEXI FC jak znalazł), Pan da szansę Subarce :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 No to może najwyższa pora pójść po rozum do głowy...? Znaczy po hasła jednorazowe do przelewu chwila, chwila, teraz sa inne priorytety i musze sie najpierw z nimi uporac, jak cos zostanie kasy to bede Cie wtedy atakowal o APEXI Byle się nie znalazła i nie zakończyła tak jak moja "przyczyna" związana z zapłonem... a rozwiniesz cos wiecej na ten temat? To nie jest kwestia wiary Może ktoś bardziej kumaty wpadnie i wyliczy ile dla takiej "ogomnej" ilości powietrza trzeba by doprowadzić wachy (aby utrzymać AFR na poziomie 10,2) i wyjdzie, że wychodzimy poza zakres wydatku wtryskiwaczy i ...map ja jestem troche lajkonikiem w tej dziedzinie ale mysle, ze Jako, ktory to sprawdzal i mierzyl, ma w tej kwestii jakies pojecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 ja jestem troche lajkonikiem w tej dziedzinie ale mysle, ze Jako, ktory to sprawdzal i mierzyl, ma w tej kwestii jakies pojecie. Z pewnością... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Grzesiek_67, ja absolutnie sie nie gniewam i wdzieczny jestem za ta konstruktywna dyskusje. czlowiek sie cale zycie uczy i kazda porada czy uwaga jest dla mnie tymbardziej cenna. spoko looz i bez stresu co do APEXI to jestem naprawde chetny na to ustrojstwo tylko jak zwykle problem kasowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Kombinuj dalej od pupy strony to z pewnością mniej kasy wydasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się