Soltys Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Półosie odpiąć i czymś zaślepić otwory bo będzie olej uciekał Opisuj co robiłeś, pewnie pare osób będzie śledzić wątek;) Gdybym wam powiedział, za ile kupiłem 2 piękne sztuki legasia z niemiec, musiałbym was zabić To poratuj tylnymi sprężynami jak taki tani był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamzool Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Jak na razie pozbyłem się tylnej kanapy, boczków, obić tapicerki, schowków, pasów, wnętrza bagażnika i powiem wam, że uciekło ponad 60kg...Do wybebeszenia zostało jeszcze kilka pierdół, m.in deska rozdzielcza...do tego dojdzie zmiana foteli i 100kg pęknie A co do półosi, to się je utnie w dwóch miejscach i będzie po problemie. melina26, Przesłał mi ciekawą fotorelacje z opisami co i jak spawać w wiskozie Naprawdę ludzie jeżdżący subaru są "inni" (w pozytywnym oczywiście znaczeniu) Mam do sprzedania jednego Legasia za śmieszne pieniądzę, więc jak ktoś byłby to pisać, niedługo porobie zdjęcia i umieszcze w kategorii sprzedam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Dajcie chłopu dokończyć wizje.Szacunek dla gościa,sam kiedyś miałem taki pomysł Kamzool jak juz zrobisz driftowóz,to mam pare slicków dla Ciebie ,za freeeeeeeeee :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamzool Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 No właśnie! Nie krzyczcie na mnie Czy wszystko co sie robi musi być opłacalne i logiczne? A gdzie podążanie za emocjami? Tak więc nie krzyczeć -- So paź 22, 2011 10:00 am -- Kurde nie mogę odkręcić drążka od zmiany biegów, tego trzpienia co wychodzi z tyłu skrzyni biegów...Zauważyłem tam klin, ale ni chu chu nie chce się poddać, chyba go rozwierce i zastosuje śrubę, bo nieużywane przez ponad 20 lat śruby są niezwykle uparte. Wyciągam wtedy wisko i spawara w ruch! Już widziałem dziada przez szparę w obudowie skrzyni i widać w środku zębatki, które należy zrosić spawem Ciekawi mnie, dlaczego nie trzeba wyciągać półosi z przodu? Znaczy to, że będą się luźno kręciły a przez zaspawanie centralnej wiskozy cała energia będzie generowana na tylny most? Uwierzcie, że cokolwiek przyniesie ten projekt, to podniecenia i radości z grzebania i poznawania auta "od środka" nikt mi nie zabierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 http://www.youtube.com/watch?v=3-YzeSwg5Rc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamzool Opublikowano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Mam jeszcze pytanie techniczne. Czy zaspawanie centralnego dyfra (wiskozy) spowoduje przekazywanie całej mocy na tylną oś? W tym tygodniu planuje zrobić taki zabieg i chcę się upewnić, aby potem nie szukać wiskozy. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Skoro zajrzałem to trochę się naprodukuję Żeby wyjaśnić dlaczego trzeba spawać wiskozę podam przykład. Załóżmy że mamy do dyspozycji most od jakiegoś samochodu do lepszego zobrazowania działania napędu awd. Zakładamy że koło lewe to przód auta a koło prawe to tył. Chcemy żeby napędzane było tylko tylne więc podnosimy koło lewe w górę (tzn odpinamy tylko przednie półosie). Okazuje się że koło które styka się z podłożem wcale się nie obraca a to w powietrzu kręci się jak szalone. Wpadamy na pomysł że trzeba zainstalować elektroszperę Spawamy mechanizm i okazuje się że tylne kolo już się kręci. Kręci się również przednie bo brakuje (jest ale zaspawany) mechanizmu miedzyosiowego. Obecność przednich półosi spowoduje że nie można będzie swobodnie zawracać parkować, i prędzej czy później coś strzeli. Tak więc przednie półosie na śmietnik i cieszymy się z RWD. Co do wyciekania oleju to w subaru są dwa rodzaje półosi. W jednym przypadku olej nie będzie wypływał a w drugim już tak. Prawdopodobnie masz te niecieknące. Przy demontażu zobaczysz o co chodzi. Zasada ta sama co przy tej dźwigni do zmieniania biegów w skrzyni - czyli dwa kołki. Podsumowując: 1 spawamy wiskoze 2 wyjmujemy półosie przód 3 spawamy różnicowy tył 4 upalamy. Co do tego legaca na sprzedaż to możesz podesłać jakieś info z jego stanem i cenką na PW? PS jeśli niechcesz spawać to zawsze można kupić dedykowany zestaw do konwersi na RWD http://www.ppgearbox.com.au/page.asp?productid=72 Cena bardzo przystępna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamzool Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Hehe...rzeczywiście cena przystępna, chyba się skuszę A co do Legasia, to skoro mam katować auto, to prędzej czy później coś klęknie, więc ten drugi będzie jako zbiór części zamiennych w jednym kawałku Dawca organów w razie potrzeby..Tak chyba jest najrozsądniej Dziękuje jeszcze raz za informacje Wszystko pojąłem -- So lis 05, 2011 12:35 pm -- Łuuu....Kawał pracy za mną...ale jako, że jutro u nas w Oleśnicy jest trening drifterów, zamierzam dzisiaj poskładać do końca legasia RWD i zjawić się tam jako jeden z trenujących Wiskoza centralna zaspawana, zamontowana, tylny most zaspawany, skręcony. Dzisiaj pozostaje mi zalać skrzynie i dyfer olejem, zamontować dyfer, wał drążek zmiany biegów, wymienić olej silnikowy, filtry, świece i jadę! W planach mam pojechać tam jeszcze przed wszystkimi, aby w razie, gdyby legaś nie chciał latać bokiem uniknąć kompromitacji Trzymajcie kciuki. Jeśli Legaś, ja lub razem damy radę, dołącze do postu jakieś foty i filmy. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Trzymam kciuki Powodzenia. Nakręć jakiś film jak to jeździ, ciekawe jestem czy mocy nie za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamzool Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Po ciężkich zmaganiach i licznych niepowodzeniach Legaś dotknął płyty lotniska...Mimo sceptycznego podejścia do niego - mile mnie zaskoczył...Następnym razem muszę zaopatrzyć się w więcej kół Mam nadzięję, że wszyscy którzy odradzali mi konwersję AWD do RWD chylą chociaż delikatnie czoła...Bo 115 koni, mała waga i elektroszpera dają jednak radę Tylne opony starczyły mi na 20 min upalania ;P A jaki podziw wzbudził Dziadek wśród drifterów w Nissanach i Beemkach ;P Nawet jeden zapragnął się nim przejechać i po tym co ujrzałem powiem jedno - Dobry kierowca nie potrzebuje 400 koni, żeby efektownie latać bokiem w strugach białego cudnie pachnącego dymu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 A miał być filmik.... :roll: Fajnie, że jesteś zadowolony z projektu, gratulacje 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamzool Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Filmik będzie Jak będzie co pokazać... To mój drugi w życiu kontakt z driftem, więc nauczę się i sie pochwale Na razie sporo spinów robie -- So lis 12, 2011 5:01 pm -- 165/70R14 z tyłu, 205/40R17 (dla lepszego trzymania) z przodu i Legaś lata jak szalony Pozostaje tylko zrobić zawiechę na beton i będzie cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 kurde,gdzie to moge zobaczyc live? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamzool Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Na lotnisku w Oleśnicy...ale już chyba na następny sezon ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGregor Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Witam. .....melina26, Przesłał mi ciekawą fotorelacje z opisami co i jak spawać w wiskozie .......... Czy Kolega mógłby przesłać mi tą fotorelację, bo jestem ciekaw co i jak. W międzyczasie znalazłem fają lekcję driftu: http://www.youtube.com/watch?v=E6_5ZyZy ... re=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Kamzool, chyba ktoś Ci maskę zwędził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamzool Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 aflinta, rzeczywiście...! Byłem tak podniecony tym lataniem, że nie zauważyłem ;P Zaraz utworze posta w dziale kupie/sprzedam ;P A tak poważnie dlaczego bez maski : mam stożek, niech łapie chłodne powietrze, niech silnik łapie chłodne powietrze, niech niepotrzebne 15kg zostanie w domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 No fajnie że w końcu się udało. Powiedz tylko czemu sprzedajesz? http://allegro.pl/subaru-legacy-2-0-16v-boxer-rwd-drift-kjs-i1984336489.html I gdzie jest wideło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Powiedz tylko czemu sprzedajesz? Cytując za ogłoszeniem: SPRZEDAJE, PONIEWAŻ PLANUJE WYŻSZY BUDŻETOWO PROJEKT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamzool Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Dokładnie tak Odpowiedź jest w aukcji...Dotego dochodzi to, że zamykają lotnisko u mnie, a nie będę jeździł z nim 100km na lawecie...koszt transportu, wstępu, paliwa itp.. 500zł/ dzień latania nie licząc darmowych opon... A jak będzie 200sx to się go zarejestruje i po kłopocie -- So lut 04, 2012 3:26 pm -- Mój przerobiony przeze mnie na tylnonapędówkę Legaś Te strzały to efekt końcówki paliwa i na gwałtownych zakrętach chwilowo nie miał czego zasysać Ogólnie na nowy sezon planuje zawias utwardzić Na wiele mnie nie stać, czysty fun ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Na moje, to utwardzić i obniżyć o jakieś .... 8-10 cm. Będzie fun. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamzool Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 qbutek, to są zabiegi na najbliższy sezon bez tego ani rusz Zawias to podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się