wilo Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 CZE JESTEM NOWY posiadam gtb lhd serie i mam problem z mocom auto jezdzi poprawnie wzsytko dziala jak nalezy chek nie swieci a jedzie jak by zdechlo ze 100 km, jakis pomysl bede wdzieczny!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 jakis pomysl Włącz autokorektę tekstu w przeglądarce albo zainwestuj w lekcje języka polskiego. Pisząc z takimi błędami tylko pokazujesz jak głęboko masz czytających. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilo Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 fajnie ze mnie poprawiasz ale chcialem jakies informacje na temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 CZE JESTEM NOWY posiadam gtb lhd serie i mam problem z mocom auto jezdzi poprawnie wzsytko dziala jak nalezy chek nie swieci a jedzie jak by zdechlo ze 100 km, jakis pomysl bede wdzieczny!!! Auto: subaru legacy twin turbo LHD to sie zepsuło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 fajnie ze mnie poprawiasz ale chcialem jakies informacje na temat Szanuj innych oraz zasady tu panujące (czytałeś regulamin który zaakceptowałeś zapisując się na forum?), to wtedy i inni będą szanować Ciebie, szczególnie, że kilka osób powinno wiedzieć co boli Twoje auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilo Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Sorry nie wiem gzdie mam pisac zeby ktos mi cos doradzil. Pisze tak jak pisze bo ciezko mi znalesc literki na laptopie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilo Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Weze powinny byc dobrze bo kazdy jest opisany, nie wiem jak dodac zdjecia!! Ale przydal by sie jakis schemat to bym sprawdzil. Ja mam 2 orginalne turbiny ale jet mniejsze serwo!! A oto muj sprzencik SUBARU LEGACY TWIN TURBO seria z kierownica po lewej stronie!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 W tym wątku i dziale nawet trafiłeś. A literki w dzisiejszych czasach można bez problemu znaleźć, podobnie jak automatyczny słownik ortograficzny - wysil się jak chcesz by inni się wysilili dla Ciebie. Zresztą po jednym z Twoich wpisów @@saszynski napisał, byś sprawdził wężyki podciśnienia - jest ich w Twin Turbo całkiem sporo, więc i szansa złego podpięcia/nieszczelności jest niemała. A oto muj sprzencik SUBARU LEGACY TWIN TURBO seria z kierownica po lewej stronie!!!!!!! Czy tunel środkowy z dziurą po reduktorze też masz oryginalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 tutaj jest Box of Death, czyli solenoida do sterowania turbinami: a tu weze... jak znajde chwile, to poopisuje który gdzie idzie. boost w serii na stage 1 do 0.5 bara i na stage 2 do 0.8 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilo Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 cześ właśnie oto mi chodiło, porównam z moimi ,jak da rade to chciałbym jakiś opis z numerkami izdięcie drógiej turbiny z węzykami z góry dziękuje... Co do samochodu to buda ideska europa a cała reszta japonia, jak porobie wszystkie dedtale to dam zdjecia. I jeszcze jedno pytanie 0,5 i 0,8 przy jakich obrotach,czy przy maksymalnym obciążeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 I jeszcze jedno pytanie 0,5 i 0,8 przy jakich obrotach,czy przy maksymalnym obciążeniu. jak, z butem w podłodze na st1 i st2, np 3, 4 i 5 bieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilo Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Sprawdziłem dzisiaj przy pełym bucie st1 0,6 a st2 0,3 więc na st,2 ciśnienie spada muszę sprawdzić cięgło od st 2, Dzięki jak cośwymyślę to dam znać pozdrawiam......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Sprawdziłem dzisiaj przy pełym bucie st1 0,6 a st2 0,3 więc na st,2 ciśnienie spada muszę sprawdzić cięgło od st 2, sprawdz zawor na wydechu od st2, bo pewnie sie nie otwiera... tam mozesz miec cyrki z wezykami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Weze powinny byc dobrze bo kazdy jest opisany, nie wiem jak dodac zdjecia!! Ale przydal by sie jakis schemat to bym sprawdzil. Ja mam 2 orginalne turbiny ale jet mniejsze serwo!! A oto muj sprzencik SUBARU LEGACY TWIN TURBO seria z kierownica po lewej stronie!!!!!!! ladne ile biegow ma ten automat? sprowadzales to sam z ...chyba japoni czy juz kupiles takie zarejestrowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 ile biegow ma ten automat? 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilo Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 (edytowane) Sprawdziłem boxa węzyki są tak samo jak na zdjęciu ale u mnie na dole są dwa zaworki a na zdjęciu jest jeden morze inny model! Jak go przyczymam to dobije na 0,5!!! Przydał by się schemat albo zdjęcia z drugiej strony węzyk 10, 23 wychodzą z błotnika tam jest czujnik nie wiem czy to jest dobrze,węzyk 8 terz tam idzie z boxa i jest zaślepiony!!!!!!!!!!!!!!! sprowadzales to sam z ...chyba japoni czy juz kupiles takie zarejestrowane? bude miałem europe a gtb kupiłem z dwóch zrobiłem jeden Edytowane 26 Czerwca 2013 przez wilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Ten zaslepiony powinien isc na trojniku do waste gate z wypustkiem na zimnej czesci turbo pod WG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilo Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 tu jest mój box, ale z drógiej strony nie wiem jak mają być węże 10, 23 !! 23-leci z czujnika do trujnika z trujnika na turbo i zawór upustowy, a 10 jest przecięta trujnikiem leci do bloofa i rury od filtra powietrza, tam leci też wężyk z boxa opisany jako 10..........przydało by się zdięcie tych węży jak są podpięte prawidłowo.............. Bawiłem się też zaworem na wydechu na Parku wciskam gaz do odcinki i zawór się zaczyna otwierać ale bardzo wolno i nie cały, być może tu jes główny problem!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Dzisiaj Ci opisze gdzie dzie jaki waz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilo Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 DZIĘKI czekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 teraz tak: numerek i z czym jest połączony: 1 - przepusnica pod I/C (intercoolerem) 2 - 1 z 3 króćców pod I/C 3 - 2 z 3 króćców pod I/C 4 - gruszka zaworu sterującego turbiny STAGE 2 - górny króciec 5 - gruszka zaworu sterującego turbiny STAGE 2 - dolny króciec 6 - zawór na mostku łączącym zimną cześć turbo STAGE 2 z plastikowym dolotem do turbo 7 - króciec przed turbo STAGE 2 8 - połączony z rurką do kolektora dolotowego. poniżej masz zdjęcie gruchy i zaworu sterującego dopływem spalin to turbiny STAGE 2 jeszcze jedno zdjęcie BoD przed zmianą weżyków: schemat: pozostałe przewody: 3 z 3 króćców pod I/C idzie DO filterka a dalej do czujnika różnicy ciśnień na ścianie grodziowej za I/C po stronie turbo STAGE 1 tak to wygląda: przewód, który z niego wychodzi (lub pisząc po mesku - wchodzi z drugiej strony) jest połączony z plastikowym mostkiem wyrzucającym sprezone powietrze z turbiny STAGE 2 gdy turbo jest rozkrecane... fota poniżej: po drugiej stronie silnika, w błotniku jest inny zaworek. ida z niego 2 przewody. jeden łączy sie z kolektorem dolotowym - blow off'em - końcówką na plastikowym dolocie przed miejscem gdzie blow off wyrzuca powietrze przed turbo STAGE 1 fota poniżej: zaznaczony żółtą strzałką: a drugi wąż jest połączony z WG i króćcem na zimnej częsci turbiny STAGE 1 foto poniżej: u mnie tutaj jest boost controller i mam inaczej połączone węzyki. Bawiłem się też zaworem na wydechu na Parku wciskam gaz do odcinki i zawór się zaczyna otwierać ale bardzo wolno i nie cały, być może tu jes główny problem!!!!!!! jakim zaworem sie bawiles? fote daj, bo ten od sterowania turbiną STAGE 2 połączony z gruchą nie drgnie jak nie ma cisnienia w układzie a to tam jest tylko pod obciązeniem czyli na hamowni lub podczas jazdy. ide sie napic, bo sie zmeczyłem... 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 ide sie napic, bo sie zmeczyłem.. Przy tej ortografii... to ja też wymiękłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilo Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Dzięki wielkie teraz muszę to wszystko posprawdzać i dam znac koło środy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Saszyński należy Ci się z 10 pomuków a kolega wilo niech się skupi i podepnie automatyczny słownik ortograficzny, w przeciwnym razie wyślemy kolegę na wakacje, na naukę ortografii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilo Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Sprawdziłem wszystkie wężyki są dobrze podpięte,dalej stag 1 0,6 stag 2 0,3-04 morze czujnik uwalony w BOXIE ,przepustnica na IC otwiera się za wcześnie i ciśnienie spada. Jak coś wymyślę to dam znać ,ale dopiero po urlopie dzięki za zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się