euroauto Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 witam jestem nowy na forum i nie wiem czy to jest odpowiedni dzial do tego typu dyskusji? jezeli nie to prosze moderatora o przeniesienie, co by nie zasmiecac )) sprawa wyglada nastepujaco:]]]]]]] Planuje zakup subaru i mam kilka ofert pod uwaga. waham sie czy kupic europejczyka gt 218ps czy japan wrx 240ps po przekladce na eu, przedial lat 97-00!?! bardzo prosze o pomoc, sugestie i podpwiedzi ludzi ktorzy mieli lub maja z tymi autami do czynienia, co przemawia za i przeciw kazda ze specyfikacji :] ??? jestem fanem marki jaki rajdowego lifestyle'u - ale moja wiedza w przypadku tych modeli jest czysto teoretyczna, wiem ze roznia sie odrobine moca i osprzetem.... zastanawiam sie czy po przekladce nie beda mnie irytowac jakies nie dociagniecia... :/ z drugiej strony japan wrx sprawia wrazenie mocniejszego, bardziej odpornego - a lekko nie bedzie mial :]]]] auto planuje zakupic w celu jazdy codziennej + weekendowe upalanie typu KJS ew. MINISPRINT tor, szuter, snieg :]]]]] obecnie jezdze 2l turbo 241PS FWD i nie bardzo chcialbym schodzic z moca w dol... tymbardziej przy 4WD ;] z gory bardzo dziekuje za pomoc i wszystkie sugestie )))) Pozdrawiam serdecznie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Ja bym szukał ładnego, uszanowanego GT ze Szwajcarii. Przekładka moim zdaniem profanacja ,ale wiadomo... Polska. Proponuje prześledzic wątek: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=145148&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 ... Proponuje prześledzic wątek: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=145148&start=0 ...i sie przywitac tutaj: viewtopic.php?f=1&t=101962&view=unread#unread A tak w temacie, to sa to juz niestety na tyle leciwe auta, ze ja bym jednak szukal jak najbardziej zblizonego do serii, bez przerobek, nie przekladanego, oryginalnego GT z kierownica po lewej stronie. Pamietaj, ze 12-letnie auto tego typu pewnie mialo juz za kolkiem nie jednego takiego antuzjaste motoryzacji, jak Ty i z wiekszoscia z nich nie mialo lekko. A co to za te 241KM FWD? Jezeli mozna wiedziec... Piszesz, ze nie chcesz schodzic z moca w dol... A odbyles chociaz porzadna jazde probna zdrowym GTkiem? Tak pisze, bo szczerze mowiac po przejazdzce kilkoma sporo nowszymi ("zwyklymi" dupowozami = FWD) autami o podobnej lub wyzszej mocy, to te ~220KM w Subaru (nawet jezeli kilka przez lata ucieklo) z racji 4WD i co by nie mowic nieduzej masy robi calkiem calkiem wrazenie. Wiadomo, w takiej budzie np. porzadnie przeszczepione z new age'a STI 280-300KM urywa juz leb, ale trzeba sie zastanowic, czy napewno az tyle potrzeba od auta, ktore ma sluzyc glownie do jazdy na codzien. Niestety zycie weryfikuje chlopiece marzenia i powiem Ci, ze jakbym mial miec nawet 300+ kucy w lekkiej budzie z classica, a mialo by to byc malo profesjonalnie zbudowane auto, ktore mialo by mi sie raz w miesiacu regularnie rozkraczac bez powodu i nie z mojej winy, to bardzo dziekuje, ale zdecydowanie wolalbym serie GT, nawet niech ma na kolach 170KM. Podsumowujac, szukaj GT z rocznika 2000, jezeli budzet pozwala. Uklad napedowy ZTCW ten sam, co w WRXach new age (>2000) i generalnie to chyba najbardziej dopracowana wersja GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euroauto Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Witam Wyjaśniło się, dzięki za link do tematu sti type ra po przekładce. Auto które brałem pod uwagę pochodzi od tego samego sprzedawcy, zarzekał się ze jest profesjonalnie wykonana przekładka... Chyba oszczedzilem parę złotych za drogę i cały dzień czasu! Wisze wam skrzynkę piwa!!! ))) 241PS którym jeżdżę to obecnie opel zafira opc 06r a wcześnie leon cupra 07 Jeździłem trochę evo 9 od serii do fq 400 i najlepiej jeździło mi się fq 340 miało już genialne zawieszenie bilsteina i odpowiednią moc do wygłupów na suchym, ale jest zbyt kosztowne w zakupie, nie wspomne o serwisie. Gt tez miałem okazje jeździć, kiedyś używałem takiego przez miesiąc no i nie było szału... Po luźnej nawierzchni ok, ale suchy czy nawet mokry asfalt to trochę strach żeby zaraz coś tam bokiem nie wyszło np dyfer, albo korbowód ))) po prostu sprawia wrażenie delikatnego. Stąd też brałem pod uwagę wrxa, sądząc ze jest mocniejszy nie tylko ps ale i osprzetowo A wrx po 2001r? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 A wrx po 2001r? Jeśli GT wydaje Ci się delikatne to do WRX`a new age`a nie wsiadaj Wątek przenoszę do OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Przekładka moim zdaniem profanacja ,ale wiadomo... Polska. Proponuje prześledzic wątek: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=145148&start=0 Ale to nie miało nić wspólnego z przekładką :!: Dlaczego to profanacja wg Ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 A ja się zastanawiam nad następującym projektem: kupno GTka z lat 95-00 i doprowadzenie go do stanu perfekcyjnego, tzn. rozebranie do gołej blachy, usunięcie nawet najdrobniejszych śladów korozji, dokładne sprawdzenie silnika. Na końcu ma być auto w 100% seryjne w stanie idealnym w kolorze białym lub blue mica. I teraz najważniejsze: jakiego rzędu budżet należy mieć na tego typu projekt (wliczając zakup auta) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 tak jak napisal RoadRunner, wszystko zalezy od budzetu jakim dysponujesz. ja na Twoim miejscu szukalbym pomodzonego z glowa gtka z lepsza skrzynia silnikiem po remoncie i po remapie no i z forum,takiego ktory ma jeszcze cos do "gadania".Szukajcie a znajdziecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 jaki budżet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 To ja się pytam jaki budżet No dobra: myślałem o kwocie 70k z widełkami dość mocnymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euroauto Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Tak generalnie jak najmniej max 15k pln, ten z uk przerobiony na lhd jest jest za 10k - price super! Więcej to mi szkoda na takie stare auto Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 za 10k to sobie mozesz golfa III TDI kupic :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 max 15k pln Kupisz za to padlinę w którą wpompujesz 20k w ciągu roku, max dwóch lat. Z takim budżetem zapomnij o turbo subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euroauto Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Panowie za 20k można kupić wrxa 01-> więc ile realnie może kosztować gt czy wrx z lat 97-00... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Panowie za 20k można kupić wrxa 01 Rzuć linkiem więc ile realnie może kosztować gt czy wrx z lat 97-00 Od 20k w górę. Ale i tak musisz pamiętać, że to są stare, dość wysilone i rzadko oszczędzane auta i musisz brać pod uwagę, że coś klęknie. Znane są nawet forumowe auta które ktoś kupował za 30 - 40 k, a i tak w przeciągu pół roku robił panewki. A taki remoncik z wymianą panewek to lekko licząc 10k pln. Jeśli akceptujesz takie koszty to kup nawet starego GTka. Ba - kupno starego, lekko zjeżdżonego auta IMO ma nawet sens bo kupujemy go tanio i zostaje kasa na zrobienie auta "pod siebie" (przejrzyj mój wątek do którego mam link w podpisie). Kupowanie turbo subaru nie może być na zasadzie hurra optymizmu, tylko chłodnej kalkulacji finansowej. Za 15k pln (zakup turbo) + 10k za remonty = 25k pln za które możesz kupić jakieś fajne bezawaryjne niesubaru (siakieś BMW czy inny VW). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 ten z uk przerobiony na lhd jest jest za 10k Juz po przekladce za 10tys. - to to niezly parch musial byc juz w UK a do tego niezlym drutem powiazana ta przekladka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 ja za n/a dałem 13 ,wiec nie wzbudzaj we mnie poczucia winy :| euroauto, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euroauto Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 ja za n/a dałem 13 ,wiec nie wzbudzaj we mnie poczucia winy :| euroauto, za 10k z pocalowaniem w reke.... http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-wrx-240-ps-kombi-klima-i1725434745.html -- N sie 07, 2011 10:39 pm -- Panowie za 20k można kupić wrxa 01 Rzuć linkiem więc ile realnie może kosztować gt czy wrx z lat 97-00 Od 20k w górę. Ale i tak musisz pamiętać, że to są stare, dość wysilone i rzadko oszczędzane auta i musisz brać pod uwagę, że coś klęknie. Znane są nawet forumowe auta które ktoś kupował za 30 - 40 k, a i tak w przeciągu pół roku robił panewki. A taki remoncik z wymianą panewek to lekko licząc 10k pln. Jeśli akceptujesz takie koszty to kup nawet starego GTka. Ba - kupno starego, lekko zjeżdżonego auta IMO ma nawet sens bo kupujemy go tanio i zostaje kasa na zrobienie auta "pod siebie" (przejrzyj mój wątek do którego mam link w podpisie). Kupowanie turbo subaru nie może być na zasadzie hurra optymizmu, tylko chłodnej kalkulacji finansowej. Za 15k pln (zakup turbo) + 10k za remonty = 25k pln za które możesz kupić jakieś fajne bezawaryjne niesubaru (siakieś BMW czy inny VW). za 20k bankowo do wyrwania... http://otomoto.pl/subaru-impreza-bugeye-wrx-C19693127.html ten pewnie za 22k... z lpg http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-wrx-4x4-gaz-lpg-turbo-i1742602881.html 22-23k... http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-wagon-2-0-turbo-C18592566.html dalej dodawac...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 dalej dodawac...? Nie musisz. Kupuj śmiało. Za miesiąc-dwa czekamy na Twoje posty w technicznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Moze i mozna WRX'a bug-eye'a kupic za 22tys. - ale w ta przeszlosc bezwypadkowa, jak to w kraju, slabo wierze, i mimo wszystko bym sie dobrze przyjrzal stanowi technicznemu. Bo jakos jednak wiekszosc jest nieco drozsza. Inna sprawa, ze wrx bug-eye przy GT to - moim skromnym zdaniem - zadna wielka podnieta, przynajmiej w serii. Co do reszty - uwazam jak Godlik - kupuj, to bedzie przeciez jakby co Twoj problem, a nie nasz Inna sprawa, ze GT szukalbym jak najtanszego, ale z jak najzdrowsza buda, tak jak carlos-wrx doradzal. Reszte i tak przy odrobinie "szczescia" bedziesz naprawial - ale dalece prosciej mimo wszystko naprawic silnik albo skrzynie, niz np. krzywa albo pordzewiala bude. No ale mozesz nadal wierzyc w niezniszczalne napedy i silniki - znow Twoj problem jakby co. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się