Skocz do zawartości

euroauto

Nowy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia euroauto

0

Reputacja

  1. za 10k z pocalowaniem w reke.... http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-wrx-240-ps-kombi-klima-i1725434745.html -- N sie 07, 2011 10:39 pm -- Rzuć linkiem Od 20k w górę. Ale i tak musisz pamiętać, że to są stare, dość wysilone i rzadko oszczędzane auta i musisz brać pod uwagę, że coś klęknie. Znane są nawet forumowe auta które ktoś kupował za 30 - 40 k, a i tak w przeciągu pół roku robił panewki. A taki remoncik z wymianą panewek to lekko licząc 10k pln. Jeśli akceptujesz takie koszty to kup nawet starego GTka. Ba - kupno starego, lekko zjeżdżonego auta IMO ma nawet sens bo kupujemy go tanio i zostaje kasa na zrobienie auta "pod siebie" (przejrzyj mój wątek do którego mam link w podpisie). Kupowanie turbo subaru nie może być na zasadzie hurra optymizmu, tylko chłodnej kalkulacji finansowej. Za 15k pln (zakup turbo) + 10k za remonty = 25k pln za które możesz kupić jakieś fajne bezawaryjne niesubaru (siakieś BMW czy inny VW). za 20k bankowo do wyrwania... http://otomoto.pl/subaru-impreza-bugeye-wrx-C19693127.html ten pewnie za 22k... z lpg http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-wrx-4x4-gaz-lpg-turbo-i1742602881.html 22-23k... http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-wagon-2-0-turbo-C18592566.html dalej dodawac...?
  2. Panowie za 20k można kupić wrxa 01-> więc ile realnie może kosztować gt czy wrx z lat 97-00... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
  3. Tak generalnie jak najmniej max 15k pln, ten z uk przerobiony na lhd jest jest za 10k - price super! Więcej to mi szkoda na takie stare auto Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
  4. euroauto

    oferta subaru

    witam nie moge zamieszczac watkow w dziale kupie sprzedam w zw. z tym publikuje tu... znalazlem taka oferte i chcialem zapytac czy ktos (moze nawet uzytkownik...) wie i moze cos powiedziec o tym egzemplarzu http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-gt-z-instalacja-brc-bardzo-ladne-i1749372582.html dzieki i pozdrawiam
  5. Witam Wyjaśniło się, dzięki za link do tematu sti type ra po przekładce. Auto które brałem pod uwagę pochodzi od tego samego sprzedawcy, zarzekał się ze jest profesjonalnie wykonana przekładka... Chyba oszczedzilem parę złotych za drogę i cały dzień czasu! Wisze wam skrzynkę piwa!!! ))) 241PS którym jeżdżę to obecnie opel zafira opc 06r a wcześnie leon cupra 07 Jeździłem trochę evo 9 od serii do fq 400 i najlepiej jeździło mi się fq 340 miało już genialne zawieszenie bilsteina i odpowiednią moc do wygłupów na suchym, ale jest zbyt kosztowne w zakupie, nie wspomne o serwisie. Gt tez miałem okazje jeździć, kiedyś używałem takiego przez miesiąc no i nie było szału... Po luźnej nawierzchni ok, ale suchy czy nawet mokry asfalt to trochę strach żeby zaraz coś tam bokiem nie wyszło np dyfer, albo korbowód ))) po prostu sprawia wrażenie delikatnego. Stąd też brałem pod uwagę wrxa, sądząc ze jest mocniejszy nie tylko ps ale i osprzetowo A wrx po 2001r? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
  6. witam jestem nowy na forum i nie wiem czy to jest odpowiedni dzial do tego typu dyskusji? jezeli nie to prosze moderatora o przeniesienie, co by nie zasmiecac )) sprawa wyglada nastepujaco:]]]]]]] Planuje zakup subaru i mam kilka ofert pod uwaga. waham sie czy kupic europejczyka gt 218ps czy japan wrx 240ps po przekladce na eu, przedial lat 97-00!?! bardzo prosze o pomoc, sugestie i podpwiedzi ludzi ktorzy mieli lub maja z tymi autami do czynienia, co przemawia za i przeciw kazda ze specyfikacji :] ??? jestem fanem marki jaki rajdowego lifestyle'u - ale moja wiedza w przypadku tych modeli jest czysto teoretyczna, wiem ze roznia sie odrobine moca i osprzetem.... zastanawiam sie czy po przekladce nie beda mnie irytowac jakies nie dociagniecia... :/ z drugiej strony japan wrx sprawia wrazenie mocniejszego, bardziej odpornego - a lekko nie bedzie mial :]]]] auto planuje zakupic w celu jazdy codziennej + weekendowe upalanie typu KJS ew. MINISPRINT tor, szuter, snieg :]]]]] obecnie jezdze 2l turbo 241PS FWD i nie bardzo chcialbym schodzic z moca w dol... tymbardziej przy 4WD ;] z gory bardzo dziekuje za pomoc i wszystkie sugestie )))) Pozdrawiam serdecznie!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...