Gość Morgiana Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 BartZ, to nie byla woda z klimy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Chciałem tylko wtrącić coś optymistycznego... No szkoda... :| :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Subaru_Forester, z której strony cieknie ten płyn ? Umówmy się, że strony określamy siedząc za kierownicą a nie patrząc od strony maski z zewnątrz auta. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Subaru_Forester a masz zbiornik wyrównawczy przy chłodnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 BartZ, ujednolićmy terminologię, bo się zaraz pogubimy. Zbiorniczki z płynem chłodniczym w S-turbo mamy dwa : 1. zazwyczaj metalowy (nad prawą głowicą - znowu strona w konwencji siedzimy za kółkiem) - i to jest zbiornik wyrównawczy , 2. plastikowy, przy chłodnicy, lewa strona - zbiorniczek przelewowy. Tylko tak dla uporządkowania ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Subaru_Forester, z której strony cieknie ten płyn ? Umówmy się, że strony określamy siedząc za kierownicą a nie patrząc od strony maski z zewnątrz auta. Zanim Mikołaj odpowie podzielę się moją obserwacją. Plama (a w zasadzie dwie obok siebie w poprzecznej osi) były lekko z prawej strony i IMO trochę głębiej niż chłodnica. Płyn raczej bezbarwny, lekko tłustawy, z zapachu podobny zupełnie do niczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Dokładnie tam. Można powiedzieć, że w okolicach tego metalowego zbiorniczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zanim Mikołaj odpowie podzielę się moją obserwacją.Plama (a w zasadzie dwie obok siebie w poprzecznej osi) były lekko z prawej strony i IMO trochę głębiej niż chłodnica. Płyn raczej bezbarwny, lekko tłustawy, z zapachu podobny zupełnie do niczego. OK, sprawdziłbym : 1. przewody (ich szczelność,szczególnie przy mocowaniach) chłodzące turbo (nie olejowe, tylko wodne) , 2. pomacałbym ( ) od spodu zbiorniczek wyrównawczy, czy nie jest wilgotny , 3. i mimo, że pompa wody, jakby z drugiej strony, rozkręciłbym obudowę lewą rozrządu i zobaczył czy pompa nie puszcza. Czasami zdarza się minimalny luz na wirniku pompy i po odkręceniu obudowy będzie od razu widać, czy wyciek - nawet tak mały - jest od pompy. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 A może to po prostu standardowo-Subarowa nieszczelność chłodnicy. Lewa strona (stojąc twarzą do komory silnikowej) u góry. Wąski plastik, który się rozszczelnia. Zobacz czy tam się nie poci/cieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 BartZ, ujednolićmy terminologię, bo się zaraz pogubimy. Zbiorniczki z płynem chłodniczym w S-turbo mamy dwa : 1. zazwyczaj metalowy (nad prawą głowicą - znowu strona w konwencji siedzimy za kółkiem) - i to jest zbiornik wyrównawczy , 2. plastikowy, przy chłodnicy, lewa strona - zbiorniczek przelewowy. Tylko tak dla uporządkowania ;-) Pozdrawiam Grzegorz Grześ, piąteczka i THX :wink: A może, jeżeli płyn jest tłustawy, to cieknie z przekładni kierowniczej? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Ja chyba coś pomieszałem...Zbyszek chyba faktycznie mówił, że to z przekładni kierowniczej a nie z układu chłodzenia... Już nie pamiętam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Z lewej i do tyłu to się na przewodach klimy skrapla, zakładając, że klima była używana... :wink: Ja nie dotykałem plamy , ale kilka osób stwierdziło że to coś śliskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Grześ,piąteczka i THX :wink: A może, jeżeli płyn jest tłustawy, to cieknie z przekładni kierowniczej? :shock: Bartek, na zdrówko Może być i z przekładni...ale jak już by kapał to zdrowy przeciek, przekładnia się poci ale żeby aż ciekła. Może, jeno on powinien być nieco czerwony. Płyn chłodzący też jest trochę (ale naprawdę trochę) tłustawy. Zwłaszcza taki, który ścieka i ściekając "łapie" syf po drodze. Nie wiem jaki Mikołaj ma płyn chłodniczy. Test jest prosty - na noc podstawić biały talerzyk. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Grześ płyn do wspomagania jest czerwony, fakt, ale oliwa w przekładni kierowniczej jest niemal bezbarwna (tzn. pewnie jakaś żółtawa ) i tłustawa, jak to oliwa... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 ale oliwa w przekładni kierowniczej jest niemal bezbarwna (tzn. pewnie jakaś żółtawa ) Wiesz co człowiek rodzi się i umiera głupi Popytałem tu i tam i wyszło, że w przekładni kierowniczej (brzydko zwanej maglownicą) to jest ... smar, oleju nie ma. Smar to by się raczej nie lał. Ku asekuracji jednak dodam - może mnie koledzy-podpuszczacze oszukali Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Pamiętaj, że jest zbiorniczek do którego się wlewa czerwony płyn do układu wspomagania. Jak to się profesjonalnie nazywa...nie wiem. Ale jest całkiem niedaleko tego zbiorniczka od płynu chłodniczego, trochę bliżej patrząc stojąc przed samochodem. BTW. panowie, gdzie Wy tak te czerwone flagi łapiecie :?: To jakaś moda ostatnio 8) :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 BTW. panowie, gdzie Wy tak te czerwone flagi łapiecie :?: To jakaś moda ostatnio 8) :?: Tak, zdecydowanie ma to coś wspólnego z modowaniem... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Pamiętaj, że jest zbiorniczek do którego się wlewa czerwony płyn do układu wspomagania. Pisałem o tym wyżej, a płyn to zwykły Dexron II/III, to samo co do starych skrzyń AT ;-) Pozdrawiam Grzegorz PS. Płyn jest czerwony to i flagi pod niego również :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Nie sprzedawaj forka.. Wiesz co masz, wiesz jak potrafi jechać, włożyłes w niego sporo.. czasu, kasy uczuć.. To nie samochody do zrobienia i sprzedania, zobacz na miejsce dojechałeś, wróciłeś, nie zaskoczył na drodze. Widze że sie zebrała ekipa "ratujmy forka" Ja tez sie do niej dopisuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Wiesz co człowiek rodzi się i umiera głupi Popytałem tu i tam i wyszło, że w przekładni kierowniczej (brzydko zwanej maglownicą) to jest ... smar, oleju nie ma. Smar to by się raczej nie lał. Ku asekuracji jednak dodam - może mnie koledzy-podpuszczacze oszukali hmm... z mojej przekładni ciekło czarne coś po odciągnięciu manszety. może faktycznie podpuszczacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Subaru_Forester, dopiero wczoraj na nagraniach w tvn turbo przekonałem się jakim forek jest zajebistym samochodem. Nie straszne mu żadne maty poślizgowe, pachołki ( 8) ) i ostra jazda. NIE SPRZEDAWAJ bo będziesz żałował. Normalnie zakochałem się w forku. Forester forever Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Subaru_Forester, dopiero wczoraj na nagraniach w tvn turbo przekonałem się jakim forek jest zajebistym samochodem. Nie straszne mu żadne maty poślizgowe, pachołki ( 8) ) i ostra jazda. NIE SPRZEDAWAJ bo będziesz żałował. Normalnie zakochałem się w forku. Forester forever To wszystko co wymieniłeś przerasta normalnego Forka. Lekarstwem jest usztywnienie i stabilizacja zawieszenia. Ja mam już to za sobą :wink: Samochód stał oś środy i nie zostawił nawet grama kropli pod sobą. Dziś specjalnie trochę nim pojeździłem i póki co jest to samo. Jesteście pewni, że to była moja plamą w GM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się