Gąsior Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 W moim Forku MY 2008 2.5 xt ,to w tracie jazdy,czasami zapala się lampka ABS-u. Po wyłączeniu zapłonu gaśnie. Problem pojawił się już kilka razy. Serwis twierdzi, że tak ma być ,ponieważ ABS "się testuje". Norma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 pierwsze słyszę, żeby podczas jazdy ABS się testował - sprawdź wtyczki w czujnikach, czujniki itp, czy problem występuję w deszczu, błocie etc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gąsior Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Nie ma znaczenia jaka jest aura. Serwis tak mi odpowiedział ,że to normalne. A mnie to trochę niepokoi.Auto ma przejechane 53000 i jest jeszcze na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Nie ma znaczenia jaka jest aura.Serwis tak mi odpowiedział ,że to normalne. A mnie to trochę niepokoi.Auto ma przejechane 53000 i jest jeszcze na gwarancji. Jak Ci się podczas jazdy zapali lampka ABS - to znaczy, ze ABS nie dziala / i w ten sposób sygnalizuje awarie/ - mozesz to latwo sprawdzic - wykonujac manewr hamowania jak się zapali lampka, wiec to nie jest normalne. Ostatnio taka przypadlosc w Clio mojej mamy - okazała się pękniętym pierścieniem od ABS - czujnik swirowal, rozlaczal system i wyskakiwala kontrolka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Serwis twierdzi, że tak ma być ,ponieważ ABS "się testuje". hahaha masakra. co to za serwis? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gąsior Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 warszawski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 jak aso to może skontaktuj się z szefem tego aso, bo widać mechanicy olewają albo tak się znają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Gąsior, podjedź do innego ASO ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 warszawski to naprawdę podjedź do innego - który Cię nie będzie zbywał. I napisz który to serwis taką krecią robotę dla SIP robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gąsior Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Mnie też wydało się to trochę dziwne.Na razie kontrolka się nie świeci... ale następną razą tak zrobię...pogadam z Panem K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 ABS jak każdy układ sterowany elektronicznie wykonuje samodiagnozę - i dzieje się to zawsze przy uruchamianiu samochodu, a potem na bieżąco w trakcie jazdy - system odpowiadający za bezpieczństwo musi sprawny w chwili zadziałania, a więc diagnostyka musi zostać wykonana przed zadziałaniem. Ale to absurd aby "testujący się" układ powodował wyłączenie. To nie jest normalne zjawisko. Skoro zapala się lampka ABS tzn. że jakiś podzespół całego układu ABS nie funkcjonuje prawidłowo i wtedy ABS bezwzględnie się wyłącza. Przy odpalaniu ponownie wykonuje się samodiagnoza i jeżeli nie ma problemów to ABS pozostaje włączony ale poprzednie błędy powinny zostać w pamięci i powinna tam być informacja do powoduje problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gąsior Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Czyli należy auto podłączyć pod sprzęt,który to odczyta. Może ASO, w którym serwisuje samochód,takowego nie ma? :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Może ASO, w którym serwisuje samochód,takowego nie ma? :? Musi to mieć żeby mogło być ASO. Jak dla mnie to ładne przegięcie, że ASO zbywa klienta, który zgłasza, że w trakcie jazdy często zapala się lampka ostrzegawcza ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gąsior Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Niestety ale tak właśnie było :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 SSM - bez problemu wyczyta błedy - ajkie wystąpiły w ABS - dzisiaj właśnie takie auto jak masz w opisie w ASO - było na pełnej diagnostyce - i pokazało stare błędy ABS z pamięci. Podjedź do innego ASO - gdzie będą bardziej rozgarnięci serwisanci - i przynajmniej będą się starali zdiagnozować przyczynę - a nie pogadają że ten typ tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablok Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Serwis tak mi odpowiedział ,że to normalne.A mnie to trochę niepokoi.Auto ma przejechane 53000 i jest jeszcze na gwarancji. Człowieku, jak dostajesz takie dictum, to zgłoś im usterkę na papierze (jak nie będą chcieli potwierdzić przyjęcia i swojej "diagnozy", to wyślij im poleconym). Jeśli coś Ci się później stanie, nawet po gwarancji, wystarczy pismo do Rzecznika Praw Konsumentów - niekiedy działa cuda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 ponieważ ABS "się testuje". To ich zapytaj , czy jak sie testuje, i będzie nagła potrzeba awaryjnego hamowania , to czy zadziała ABS , czy moze powie , prosze później hamowac , teraz trwa test Jeśli czegoś nie przekreciłeś lub źle zrozumiałeś , to, to ASO nie powinno być nawet punktem wymiany gazu w zapalniczce :roll: Gotują mnie normalnie takie wpisy, w szczególności jeśli chodzi o czyjeś bezpieczeństwo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 pogadam z Panem K. Poczekajmy na opinię "Pana K.". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gąsior Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 no właśnie,niedługo znowu się tam pojawię i ponowie pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się