AdaSch Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Cześć, mam pytanie, czy smaruje się czymś sworzeń WG? moja chodzi ale tak tempo, że czasem pomaga użycie większej siły, no w każdym razie nie chodzi płynnie. Prawdopodobnie to jest przyczyna nierównego przyspieszania furgonu i sporych korekt sterowania WG względem mapy. Domyślam się, że olejem tego się nie smaruje, w takim razie czym? Są jakieś patenty na usprawnienie ustrojstwa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 A co to jest sworzeń WG? :shock: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 a proszę tam jest ultra gorąco, wiec smarowanie olejem itp odpada. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Do 1100/1200 stopni wytrzymuje smar miedziany. Lepszego chyba nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Molykote miedziany,albo lepiej molibdenowy-wyzszy zakres temperatur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 thx, będę szukać i posmaruję ustrojstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Sprawdź tutaj -> http://www.univar.pl/smary_i_oleje.php?Rodzaj=9 Zwłaszcza ten MOLYKOTE P 74. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 IMHO tego się nie smaruje... nie ma siły, żeby coś wytrzymało. gorąca strona turbiny nie bez powodu się tak nazywa - świeci jak dasz dłużej w palnik. być może z miedzianego smaru zostanie miedź, która coś nasmaruje.... będzie dym w każdym razie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 IMHO tego się nie smaruje...nie ma siły, żeby coś wytrzymało. gorąca strona turbiny nie bez powodu się tak nazywa - świeci jak dasz dłużej w palnik. być może z miedzianego smaru zostanie miedź, która coś nasmaruje.... będzie dym w każdym razie A co na to manual? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 kropkowicz, jutro rano jestem w aso. Zapytam o to. btw jadę w sprawie szarpania, ale będę męczył o samo sprawdzenie luzów zaworowych. wiele elementów moich problemów wskazuje na zawory btw, przez 80kkm jeździłem na 98 (stary typ) z czego 20kkm na 98 dynamic, Może to ona spowodowała ew problem z zaworami a ja szukam dziury w cały, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 IMHO tego się nie smaruje... dokładnie , tego sie nie smaruje tylko rozbiera , poleruje i składa. Pamiętaj tam jest tulejka w tulejce, i dodatowo zabezp. malutkim bolcem, jak ktoś tego nigdy nie robił, to nawet tego nie rób bo możesz uszkodzić turbo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 carfit, +pomuk kropkowicz, +pomuk thx. btw luzy zaworowe będą sprawdzone we wtorek, ale chłopaki uważają, że nie możliwe bo głownie była 98/95 ale się uparłem więc sprawdzą. Obecny przebieg to 130kkm missfire mam najczęściej na 4 cylindrze ale pojawiają się również na pozostałych. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 bez porządnego nagrania ciężko zdiagnozować ... zakładam że silnik zdrowy , tłoki nie zapieczone, nie bierze płynu chłodzącego ani nie bąbelkuje itd Sprawdź pompką i manometrem przy ilu otwiera WD i jak chodzi wtedy, musi trzymać około 0,45- 0,5 bara, Może być wąż IC , wężyki od sterownia turbo, elektrozawór lub nieszczelna gruszka WD, przepływka !!! powodem nierównomiernego przyspieszania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 zakładam że silnik zdrowy kompresja na wszystkich garach równa chyba 9,3 czy coś takiego tłoki nie zapieczone, wielokrotne płukanki, ale pewności w 100% nikt nie da nie bierze płynu chłodzącego ani nie bąbelkuje itd tutaj wszystko ok Płynu nie dolewam Sprawdź pompką i manometrem przy ilu otwiera WD i jak chodzi wtedy, musi trzymać około 0,45- 0,5 bara, tak, zrobię mam takie przyrządy i pompkę + pomuk Może być wąż IC nie wie co to, ale nie ma śladów oleju na przyłączu turbo-IC wężyki od sterownia turbo sprawdzone szczelne i czyste, Kidyś bardzo bujało ale stwardniał waz na krućcu przy turbo i puszczało, i bardzo falował boost. na wszystko co związane z ciśnieniem założyłem wysokiej jakości obejmy elastyczne. od tego momentu bosst jest ładny i równy również na logach z RR elektrozawór lub nieszczelna gruszka WD elektrozawór był wymieniony w związku z powyższym, gruszkę sprawdzę męcząc ją ciśnieniami przepływka !!! kilka razy myta, learn view pokazuje coś takiego logi z RR pokazują knocki generalnie przy ruszaniu na niskich obrotach, kiedy zbierze sie ich za dużo zmieniają kąt zapłonu i tak wkółko wycinek z loga Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 zób mi nagranie pełne na 4 biegu 2000 -6500 obr/min , nagraj mi air mass flow , knock correction , actual ignition, rpm, air intake temp, coolant temp itd resztę mniej potrzebnych parametrów T dynamic itd rzeczy powyłączaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się