Skocz do zawartości

Subaru Legacy RS Bi-Turbo


pumex1

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszytskich,

mam pytanie - czy ktos ma troche informacji na temat tego modelu? W Polsce z tego co zdazylem sie zorientnowac to jezdzi jeden taki model - i jest wlasnie na sprzedaz :wink: Co prawda z tego co sie dowiedzialem, byla to wersja zaimportowana z Japonii, wiec kierownica byla po prawej stronie. To wymagalo dosc sporej przerobki - no i przy okazji stracilo jedno turbo (bo podobno sie w takim ukladzie kierownicy nie zmiescilo :cry: ) i moc poszla w dol... z 280KM :( . Z rozmowy z Azraelem dowiedzialem sie tez, ze b-turbo dziala tu jak w Suprze - sekwencyjnie.

A moze ktos jezdzi takim cudem?

Pozdrawiam

Szymon/Pumex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: :shock: :shock:

mk.si - no pewnie, ze o to cudo mi chodzilo :D

moj z zewnatrz niby taki sam... tylko inne alufelgi i zamiast RS mam 2.5, no i brak wlotu powietrza intercoolera... no i drobna roznica w tym co pod maska :wink:

czy ktos moze wie w jakich latach byl produkowany ten model...? I jakie ma glowne (podstawowe) parametry tecchniczne Nie powiem... korci mnie ta wersja :D

Pozdrawiam

Szymon/Pumex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tez wersje Limited II - tyle, ze glownie dotyczy to stanu posiadania wewnatrz. Tak wiec to co jest na zdjeciu to jest wlasnie "spasiona" wersja wewnatrz + dochodzi do tego na pewno silnik 2.0 z turbinka. A oznaczenie z tylu STi wskazuje, ze moze to i "cos lepszego"... Tyle, ze w necie jest bardzo malo informacji na temat tego modelu :cry:

ale jedno jest pewne - ta wersja ma kierownice po wlasciwej stronie!!!! :D

swoja droga... straaaaaaaaaasznie piekny samochod :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego na pewno silnik 2.0 z turbinka. A oznaczenie z tylu STi wskazuje, ze moze to i "cos lepszego"...

 

oj chyba nie na pewno, wydaje mi sie, ze to legacy ma silniczek 2.5l i 165 KM, w stanach do legacy po 1 powazniejszym "faceliftingu" nie oferowali wogole silnika 2.0, natomiast do legacy GT dawali wlasnie 2.5.....

P.S. a twoj 2.5 ile ma KM?

 

i jeszcze mal galeryjka 2.5 GT z hameryki........

pozdr. mk.si

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mk.si - moje ma 156 KM, ale co do Legacy ze Stanow to wydaje mi sie, ze jednak turbinka tam musi byc - no chyba, ze wlot do intercoolera jest tylko "dla picu".

a jezeli chodzi o zdjecia, to te 2 pierwsze Twoje posty pokazywaly te Subarynki Legacy, ktore z przyjemnoscia bym posiadl :wink: a dokladniej... to ta pierwsza wersja RS.... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W USA dopiero WRX mial wlot na masce do czegos sluzacy. Wszystko inne bylo wlasnie "dla picu".

Czy mam przez to rozumiec ze tylko amerykanski wrx potrzebuje wlotu na masce ? Czy tez, moze w amerykanskiej wersji WRX jedyne co jest potrzebne to wlot na masce, gdy juz np. sama maska jest zbedna i mozna by sprzedawac same wloty, bez maski, intercooler'a i calej zbednej reszty samochodu ;) "dzisiaj promocja pod haslem "nie sciemniamy" placac za samochod dostajesz sam wlot powietrza" ciekawa propozycja, moze SIP ja rozwazy ?? mozna by oferte jeszcze bardziej uczynic praktyczna i zamiast calego wlotu sprzedawac sama jego dziure.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RafalW - rozumiem, ze przebywasz w USA - zatem o ile sie nie pomylilem, to mam pytanko -> jak to wyglada w USA z Subarynami? w sensie ilosci Subarynek na drogach i dominujacych modeli/wersji silnikowych?

Pozdr.

Szymon/Pumex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie zastanawiam teraz dla odmiany nad Legacy Turbo (200KM). Rocznik np. '92. Cos takiego:

 

http://www.autoboerse.de/CarDetailView.do;jsessionid=C0JZ34SPY5CRG3SDV0H0UTQ?org.apache.struts.taglib.html.TOKEN=a49e21abd5b6d91015da381ead75728

 

W przeliczeniu za 13.111pln. :roll:

 

Ale za to sie ma pojemne i stosunkowo bardzo szybkie autko spod emblemu 6-u gfiastek.

 

Pozdrawiam,

TJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than - juz widzialem to autko - to jest wlasnie to o ktorym pisalem. W tej chwili stoi w ASO u Kopra - o ile dobrze zrozumialem sie z ludzmi z serwisu :D a wlasciel pozostal wierny marce Subaru :D tyle, ze nabral ochoy na jezdzenie rowniez off-roadowe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RafalW - rozumiem, ze przebywasz w USA - zatem o ile sie nie pomylilem, to mam pytanko -> jak to wyglada w USA z Subarynami? w sensie ilosci Subarynek na drogach i dominujacych modeli/wersji silnikowych?

Do niedawna Subaru mialo tylko jeden silnik tutaj 2.5 litra we wszystkim. WRX pojawil sie w bodajze 2001 roku, H6 ciutke pozniej a STi dopiero niecale pol roku temu.

Obecnie mozna kupic Legacy z 2.5 litra, Foresia z takim samym lub 2.5 litra z turbo (taki jak w STi tylko z mniejszym turbo i slabszymi bebechami, szybszy od WRXa), Imprezke z 2.5, 2.0 T i STi 2.5 Turbo, Outbacka z 2.5 i H6 3.0 no i Baja z 2.5 i zdaja sie obecnie z 2.5 T jak w Foresiu.

Autek w mojej okolicy da sie sporo zauwazyc a sa rejony gdzie jest ich po prostu duzo. Np. w Colorado chyba idzie najwiecej. A teraz bylem na wakacjach na Upper Penisula (polnoc jeziora Michigan) i tez bylo sporo roznych Subarynek ale jest to miejsce gdzie w zimie jest baaaardzo duzo sniegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

 

Kochani, a co sądzicie o tym konkretnny RS z Ecco wystawionym na traderze? Warto sie nim zainteresować? Może ktoś przygladał sie już mu bliżej?

 

Ile takie cudo może palic? Więcej niż imprezka?

 

 

Pozdrowienia

Rafał Nesteruk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rnesteruk - ten samochod ostatnio widzialem w ASO u Kopra na Maszynowej. Tam na pewno podadza Ci troche wiecej informacji na jego temat. Polecam kontakt z Piotrem Duchem - on mi ostatnio troche opowiedzial na temat tego samochodu - wyglada niepozornie... ale podobno swoje potrafi. Co do zuzycia paliwa trudno sie wypowiedziec... ale te 260KM na pewno samym powietrzem sie nie zywi :wink:

Tak jak juz wspominalem na poczatku tego watku - wydaje sie, ze jest to jedyny taki egzemplarz w Polsce. No chyba, ze jest inny cichy uzytkownik tego cacka :D

Pozdr.

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem dziś tego RS i tak:

 

Jest to faktycznie rok 1997 a ne 1998 i nie jest to biturbo. Był ale w japonii gdzie został kupiony i skąd został sprowadzony przez obecnego właściciela.

 

Kierownica została przełożona ze strony prawej na lewą a turbo wsadzone od imprezy i jest pojedyncze. Koni ma ponoć 240 ale tak naprawde to kto to wie. Przeróbki zostały wykonane w Polsce. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ładnie i profesjonalnie.

 

Obsługa w poleconym przez pumex1'a serwisie super. Podziekowania.

 

Pozdrawiam

 

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Oglądałem dziś tego RS i tak:

 

Jest to faktycznie rok 1997 a ne 1998 i nie jest to biturbo. Był ale w japonii gdzie został kupiony i skąd został sprowadzony przez obecnego właściciela.

 

Kierownica została przełożona ze strony prawej na lewą a turbo wsadzone od imprezy i jest pojedyncze. Koni ma ponoć 240 ale tak naprawde to kto to wie. Przeróbki zostały wykonane w Polsce. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ładnie i profesjonalnie.

 

Obsługa w poleconym przez pumex1'a serwisie super. Podziekowania.

 

Pozdrawiam

 

Rafał

 

Niby niema problemu żeby zrobic bi-turbo mam dojscie w polsce do całej góry tzn(kolektor ,turbiny, wszystko w super stanie ale bez komputra od GTB gdyż jest potrzebny do poprawnej pracy TT) i to od mocniejszej wersji tzn.GTB 280KM ale z mojego doświadczenia bez komputera od GTB nie jest prosta sprawa wysterowac sprężarki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...