Skocz do zawartości

sliki federala 595rs-r -opinia


boju21

Rekomendowane odpowiedzi

siema mial ktos doswiadczenie z tymi oponami??chce jakies dobre kupic by trzymały na tych naszych drogach na zakretach,ale nie wiem co wybrac 8) dzieki za sugestie

 

 

kup sobie slicki i je natnij na deszcz , i będziesz leczył te wszystkie semislicki :twisted: :wink: i jeszcze Ci zostanie trochę grosza :D

Oczywiście w razie "w" bedziesz miał problemy z ubezpieczelnia policją itp. Chyba że kupisz maxxsporty :D

 

Ja tak zrobiłem w RS-ie i jest mega :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem i na federalach, i na slickach rajdowych, wyścigowych

 

na drogę polecam jedynie opony drogowe, semi slicki i slicki są straszne na deszczu (latem również)

bieżnik toyo r888 czy federala 595rs-r nie jest przeznaczony na mokre, w kałużach masz aquaplanning na 100%, nawet docięte slicki wyścigowe będą za twarde na deszczu - te opony bez rozgrzania jak to mówią w poznańskim "nie trzymią"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet docięte slicki wyścigowe będą za twarde na deszczu - te opony bez rozgrzania jak to mówią w poznańskim "nie trzymią"

 

 

Chyba nie jeździłeś na BF A110F :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie jeździłeś na BF A110F :D

Nie jeździłem faktycznie, bo niełatwo je kupić, mieszanka pewnie mocno zbliżona do medii lub deszczy, ale bałbym się szybko przejeżdżać przez kałuże

 

na deszcz super oponą jest toyo r1r, serdecznie polecam

z toyo r1r byłem bardzo zadowolony, 4x4 powinny też dobrze jeździć na nich na suchym, przy mocnych ośkach przyczepność na suchym jest zdecydowanie gorsza niż na r888 czy 595rs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema mial ktos doswiadczenie z tymi oponami??chce jakies dobre kupic by trzymały na tych naszych drogach na zakretach

Semislick na codzien to nieporozumienie, mam komplecik R888 do Astry i leza :lol: Kleja pieknie, ale znikaja dramatycznie.

Federal 595 podobno roznie dobre, tansze i trwalsze. Marcin ma w Punto, ale nie wiem jak mu sie na tym jezdzi (oska 350KM, to nie jezdzi, hehehe).

 

Kolega mechanik zalozyl sobie do Kadeta GSI R1R i byl/jest bardzo zadowolony. Mowi ze jak sie dobrze rozgrzeja to kleja prawie jak R888. Cos opowiadal ze tak dobrze skleily, ze sie skrzynia zblokowala, wszedl dwa razy za niski bieg i glowice rozwalilo :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem około miesiąc temu nówki R1R. Rozgrzałem je, żeby wreszcie sprawdzić ile moja Coupeta ma do setki po tych wszystkich dłubaninach. I...sprzęgło wytrzymało, skrzynia też, opony rewelacja nawet delitatnie się nie uślizgnęły. Ukręciła się półośka :lol:

 

Reasumując opony super. Jest to mój drugi komplet. Jak są w miarę nowe to nawet po szutrze ładnie jadą. Według mnie to najbardziej uniwersalna opona.

 

-- Wt maja 31, 2011 2:29 pm --

 

Założyłem około miesiąc temu nówki R1R. Rozgrzałem je, żeby wreszcie sprawdzić ile moja Coupeta ma do setki po tych wszystkich dłubaninach. I...sprzęgło wytrzymało, skrzynia też, opony rewelacja nawet delitatnie się nie uślizgnęły. Ukręciła się półośka :lol:

 

Reasumując opony super. Jest to mój drugi komplet. Jak są w miarę nowe to nawet po szutrze ładnie jadą. Według mnie to najbardziej uniwersalna opona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lech Wojcik mi tlumaczyl, ze sie wypalily plantacje kauczuku i dlatego tak dramatycznie wzrosly ceny opon. Mowil tez, ze skonczy sie tak ze naturalny kauczuk bedzie tylko do sportowych opon, a na rynek cywilny (a w zasadzie dla datalistow) beda na mieszankach ze sztucznego kauczuku. Sie nie znam, powtarzam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam u siebie Federale od około 3 miesięcy które kupiłem troche za namową kolegi Xbikea i jestem naprawdę zadowolony. Po pierwsze nie wiem czego oczekujesz po tych oponach ale ja w typowo ulicznym drogowym "dynamicznym" ;-) użytkowaniu jestem cały czas pod wielkim wrażeniem stosunku jakości do ceny. Jeśli chodzi o deszcz to przy naprawdę solidnych ostatnio opadach nie mam żadnych problemów z prowadzeniem w zakretach a nawet zlapalem się na tym ze gdy w końcu wybrałem się na pusty mokry odcinek to duże było moje zdziwienie ile jeszcze było zapasu przyczepnosci. Jedynie jak jest zimno to rano trzeba je troche rozjezdzic ale potem jest super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lech Wojcik mi tłumaczył, ze sie wypaliły plantacje kauczuku i dlatego tak dramatycznie wzrosly ceny opon. Mowil tez, ze skonczy sie tak ze naturalny kauczuk bedzie tylko do sportowych opon, a na rynek cywilny (a w zasadzie dla datalistow) będą na mieszankach ze sztucznego kauczuku. Sie nie znam, powtarzam :wink:

 

Chyba się Lechowi Wojcikowi cos wypaliło :mrgreen: , kauczuk naturalny faktycznie jest najdroższy od co najmniej 60 lat a przyczyn jest co najmniej kilka (i na pewno nie należy do nich "wypalenie się" plantacji). Polimery syntetyczne też są w tej chwili bardzo drogie. Co do tego z czego będzie się produkowało opony w przyszłości nie chcę się wypowiadać ale na pewno najtrudniej będzie zastąpić kauczuk naturalny w oponach ciężarowych. To tyle bo brnę w OT, w końcu tu o Federalach miało być :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...