Jump to content

jak wymienić amorki/sprężyny w gt


tyca
 Share

Recommended Posts

prosze może ktoś ma jakieś rysunki czy schematy jak zamontować spreżyny/amortyzatory w gtku w sedanie.

Dziś zacząłem rozbierać tył i nie wiedziałem jak wymontować amor od góry... :/ dół poszedł w maire łatwo a góry za cholere niewiedziłem jak zdemontować:(

 

Prosze o info jak top zrobić :)

 

pozdrawiam

 

ps co sądzicie o spręzynach firmy suplex? i czy jak bym założył eibacha pro kit czy nie bedą mi koła obcierały 215/45r17 i 205/60r16

Link to comment
Share on other sites

Do górnych śrub dochodzi sie od bagażnika,złuż tylną kanapę i pod plastikami zobaczysz śruby (3),pozdro.

 

wystarczy połżyć siedzenia i jest jakieś dojście czy coś wiecej?

 

No właśnie do tych śrób nie moge sie dostać... albo jakiś tępy testem albo niewiem jak to zrobić...

Czy trzeba demontować kanape lub tylną półkę??

Link to comment
Share on other sites

Żeby zdemontować oparcie trzeba wywalić siedzisko. Kupa roboty bo to w sumie aż 4 śruby na klucz 12 :mrgreen:

A przy odkręcaniu górnego mocowania od budy na bank będziesz szczęśliwy. Miejsca tam na małą grzechotkę i skok o 1-2 ząbki :P

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tak,musisz odkręcić tylne oparcie,nawet jeśli masz składane,i wtedy już zobaczysz śruby.Odkręcasz te trzy co pokazałem na obrazku i wyciągasz cały teleskop,resztę prac robisz już na zewnątrz,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

jak wymienić amorki/sprężyny w gt ?

 

jak to jak ? jedyna poprawna na tym forum odpowiedź to: w ASO.........

Link to comment
Share on other sites

Żeby zdemontować oparcie trzeba wywalić siedzisko. Kupa roboty bo to w sumie aż 4 śruby na klucz 12 :mrgreen:

A przy odkręcaniu górnego mocowania od budy na bank będziesz szczęśliwy. Miejsca tam na małą grzechotkę i skok o 1-2 ząbki :P

 

 

Powterdzam, z moimi łapami ledwo dałem rade sie dostać do ostaniej śrubki. Tam potrzebne są dłonie ginekologa.

 

3 sruby i kolumna ładnie wypada w dół.

 

Całość do zrobienia w jeden wieczór.

Link to comment
Share on other sites

Żeby zdemontować oparcie trzeba wywalić siedzisko. Kupa roboty bo to w sumie aż 4 śruby na klucz 12 :mrgreen:

A przy odkręcaniu górnego mocowania od budy na bank będziesz szczęśliwy. Miejsca tam na małą grzechotkę i skok o 1-2 ząbki :P

 

tak tak, ale można sobie pomóc odkręcając bębenek od pasów bezpieczeństwa - robi się luźniej ale oczywiście bez przesady :mrgreen:

ja za pierwszym razem też się męczyłem :?

Link to comment
Share on other sites

aha już troche jaśjenij mi sie zrobiło :) hehe

ale nie myślałem ża całą kanape trzeba wywalić :)

czyli w kolejności działania to:

1. siedlisko

2.oparcie

3. 3sróby na połce w ciasnym miejscu:)

4.reszta już na dole

 

a przewód hamulcowy jest jakoś przełożony przez oczko na amorze czy musze do odkręcić od zacisku?

Link to comment
Share on other sites

przed 3 śrubkami na półce jedna od bębenka od pasów :P

 

-- 14 maja 2011, o 12:16 --

 

u mnie przewód jest włożony w ucho od amorka i zabezpieczony zawleczką, żeby się sam nie wysunął.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

No i już po wymianie...

Wsadzone Ebiachy pro kit.

wrażenia hm... nie było tragedii ale :)

Oczka na amorach trzymajace wężyk ham musiałem rozciąć żeby nie zropinac przewodów hamulcowych.

I jeszcze jeden szczegół... odkręcając amor od dołu z przód z jednej strony nie zaznaczyłem na sróbie mimośrodowej znaków i musze jecghac ustawić zbeirznaść :?

 

wasze wskazówki były bardzo pomocne więc bardzo dziękuje!!

 

-- 16 cze 2011, o 13:48 --

 

a jeszcze jedna podpowiedź z waszej strony by mi sie przydała...

Czemu wszystkie wysokości błotników od podłoża maja ok 64,5cm a lewe przód ma 63cm ?? :? i te koło znów przyciera :(

Link to comment
Share on other sites

Czemu wszystkie wysokości błotników od podłoża maja ok 64,5cm a lewe przód ma 63cm ?? :? i te koło znów przyciera :(

 

jeśli wymieniłeś sprężyny i masz ciśnienie w oponie OK,to zostaje obwisły błotnik lub nadwozie :?

nie zaznaczyłem na sróbie mimośrodowej znaków i musze jecghac ustawić zbeirznaść :?

 

nie tyle zbieżność ,co kąt pochylenia zwrotnicy(można to przy prostych felgach samemu poprawić),ale zrób wszystko.

pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...