pieer84 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 szukam czegos w manualu 2.0 pb albo 2.5 pb w limuzynie lub kombi w roczniku 2001-2005, który motor polecacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcellus Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 ja mam 2.0 138 km 2005, rakieta to nie jest, ale na trasie wystarczy, tez bede wstawiac podtlenek lpg bo miesiecznie robie ponad 4 kkm. Jesli chodzi o awaryjnosc to po miesiacu jezdzenia nic sie nie wydarzylo :-) ale te silniki sa znane z ich bezawaryjnosci :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 szukam czegos w manualu 2.0 pb albo 2.5 pb w limuzynie lub kombi w roczniku 2001-2005, który motor polecacie ? IMHO , ze względu na zalecaną często kontrolę luzów zaworowych na LPG szukaj motoru w którym regulację tę przeprowadza się w miarę prosto, szybko i tanio. Więcej możesz popytać w wątku gazowym ,albo skontaktować się z JAKO. W tamtym wątku zdobędziesz również namiar na niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 2.5 znosi gaz bezkarnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 2.5 znosi gaz bezkarnie :wink: kugi Twój 2.5 to SOHC z Legacy III generacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 kugi Twój 2.5 to SOHC z Legacy III generacji ? a ja wiem :wink: 2.5 z 98 roku (Outback I gen, na Legacy II gen) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 ano tak , Legaś jest przecież w dieslu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieer84 Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 ok zaczerpne informacji ale osobiscie który bys polecil 2.0 czy 2.5 bez turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 ok zaczerpne informacji ale osobiscie który bys polecil 2.0 czy 2.5 bez turbo ja mam 2.0 z gazem i chodzi bezproblemowo, srednie spalenie ok 11, tylko musisz sie przygotowac na wyjmowanie silnika co 40 tys km do regulacji luzów zaworowych... Kiedyś jak gadałem z Jako to mówił że nie ma problemów z gazem w tych silnikach ale chyba że 2,5 jeszcze lepiej na chodza na lgazie... pozwodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 no właśnie , bo drZ ma DOHC....i silniczek robi out z budy do regulcji...a to już tani zabieg nie jest...wiem wiem drZ ogarnie sam z ojcem ale przeciętny użytkownik nie ogarnie , może trzeba poszukać 2.5 SOHC, z racji większej pojemności bedzie się równie dobrze, jak nie lepiej zbierał co 2.0 DOHC. Taki silnik były w Legacy w 2004 i 2005. Jak to się ma w III generacji Legacy nie wiem, ale pewnie były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Edycja moderatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 szukam czegos w manualu 2.0 pb albo 2.5 pb w limuzynie lub kombi w roczniku 2001-2005, który motor polecacie ? 2.5 od My04 bardzo dobrze sie gazuja i ladnie jezdza. Sam znam kilka takich aut - wszyscy uzytkownicy sa zadowoleni. Ja swoim juz 80kkm zrobilem na lpg i tez nie mam powodow do narzekan :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcellus Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 to ja dorzuce swoje, 8 czerwca montuje instalacje w swoim Legasiu, oczywiscie u Jako, koszt - 3600 na bardzo dobrych komponentach z wlewem pod klapka (za wlew pod klapka 200 pln) kugi, corolle jeszcze posiadasz ?? moja podkladke w koncu udalo sie zamontowac ?? a zderzak od Ciebie jedzie na piaskowanie, klejenie i trzeci raz lakierowanie - sorki za OT :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 zasadniczo 2.0 i 2,5 dobrze znosza gaz, bardziej moze zdecyduj czy bezawaryjna skrzynia automatyczna, czy manual z ktorym bedziesz/mozesz miec problemy z jego dwumasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Moderatorku wyjaśnij mi swoją edycję :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Pan Dziedzic, zapewne chodziło o to, że to forum techniczne i skupiamy się na sednie tematu, bez niepotrzebnego dogadywania czy gazować, czy też nie - o to się nikt w tym temacie nie pyta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Pan Dziedzic, zapewne chodziło o to, że to forum techniczne i skupiamy się na sednie tematu, bez niepotrzebnego dogadywania czy gazować, czy też nie - o to się nikt w tym temacie nie pyta. Dokładnie o to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 dziwne to to...wyraziłem w temacie swoją opinię który silnik najlepiej zgazować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 off typowe zamulanie nie w temacie panie Diedzicu ... to jest dzial techniczny :roll: on Ja 5 lat jezdzilem 2,5 MT i nie czulem roznicy czy LPG czy benzyna jedynie raz sie posypal parownik i wtryski ... cale szczescie, ze na gwarancji. Wada jest, ze wprowadzamy zmiany w aucie przez co jednak zaklocamy uklad. Kontrola zaworow co 30 tkm i nie wolno tego lekcewazyc :!: koszt u nas 160 € za kontrole i ustawienie. Teraz od roku i 20 tkm w 2.0 D nie mialem jeszcze zadnego klopotu. To czego sie oczekuje po Subaru :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 haubi65, zamulaniem jest holocaust boksera...ale to tylko moja sugestia..każdy robi jak mu pasuje,w/g mnie zainstalowanie lpg w jakimkolwiek silniku to powolna jego śmierć,lub jak kto woli podcieranie szkłem d... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 A moim zdaniem dział techniczny nie jest miejscem do dzielenia się swoimi głęboko przemyślanymi opiniami nie wnoszącymi nic do dyskusji NA TEMAT. Dział techniczny jest miejscem które z założenia ma być pozbawione off topu, a Ty go ciągle uskuteczniasz. To jest ostatnie ostrzeżenie. Za dalszą dyskusję nie na temat zostaniesz odpowiednio nagrodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 pablonas, czytasz moje posty po kolei czy wyrywkowo :?: przecież jak w temacie"...który zniesie lpg" daje do zrozumienia, iż żaden ,bo prędzej czy później obydwa się skończą...i gdzie tu nie na tamat :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Rozumiem, że miałeś kilka subaru z gazem które się zepsuły, ewentualnie prowadziłeś badania laboratoryjne silników Subaru i na podstawie tych badań stwierdziłeś, że lpg psuje silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 heh..chociażby fakt wyjmowania silnika zgazowanego w celu regulacji luzów zaworowych...chyba coś nie tak po 30tyś nieprawdaż?.w której benzynie czy dizlu tak się robi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Pytanie w wątku dotyczy silników przy których nie trzeba wyjmować motoru do regulacji luzów. To po pierwsze. Po drugie ciskasz się za edycję postu w którym łaskaw byłeś napisać do gazu to se poloneza kupta TO jest klasyczny OT. I za to powinieneś z miejsca dostać pasek. Zrobiłem tylko edycję. Mam jednak coraz większą ochotę naprawić swój błąd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się