Jump to content

subaru legacy 2.0 czy 2.5 pb ktory lepiej zniesie lpg


pieer84
 Share

Recommended Posts

ja mam 2.0 138 km 2005, rakieta to nie jest, ale na trasie wystarczy, tez bede wstawiac podtlenek lpg bo miesiecznie robie ponad 4 kkm. Jesli chodzi o awaryjnosc to po miesiacu jezdzenia nic sie nie wydarzylo :-) ale te silniki sa znane z ich bezawaryjnosci :-)

Link to comment
Share on other sites

szukam czegos w manualu 2.0 pb albo 2.5 pb w limuzynie lub kombi w roczniku 2001-2005, który motor polecacie ?

IMHO , ze względu na zalecaną często kontrolę luzów zaworowych na LPG szukaj motoru w którym regulację tę przeprowadza się w miarę prosto, szybko i tanio. Więcej możesz popytać w wątku gazowym ,albo skontaktować się z JAKO. W tamtym wątku zdobędziesz również namiar na niego.

Link to comment
Share on other sites

ok zaczerpne informacji ale osobiscie który bys polecil 2.0 czy 2.5 bez turbo

 

 

ja mam 2.0 z gazem i chodzi bezproblemowo, srednie spalenie ok 11, tylko musisz sie przygotowac na wyjmowanie silnika co 40 tys km do regulacji luzów zaworowych...

Kiedyś jak gadałem z Jako to mówił że nie ma problemów z gazem w tych silnikach ale chyba że 2,5 jeszcze lepiej na chodza na lgazie...

 

pozwodzenia

Link to comment
Share on other sites

no właśnie , bo drZ ma DOHC....i silniczek robi out z budy do regulcji...a to już tani zabieg nie jest...wiem wiem drZ ogarnie sam z ojcem ale przeciętny użytkownik nie ogarnie :) , może trzeba poszukać 2.5 SOHC, z racji większej pojemności bedzie się równie dobrze, jak nie lepiej zbierał co 2.0 DOHC. Taki silnik były w Legacy w 2004 i 2005. Jak to się ma w III generacji Legacy nie wiem, ale pewnie były :P

Link to comment
Share on other sites

szukam czegos w manualu 2.0 pb albo 2.5 pb w limuzynie lub kombi w roczniku 2001-2005, który motor polecacie ?

 

2.5 od My04 bardzo dobrze sie gazuja i ladnie jezdza. Sam znam kilka takich aut - wszyscy uzytkownicy sa zadowoleni. Ja swoim juz 80kkm zrobilem na lpg i tez nie mam powodow do narzekan :wink:

Link to comment
Share on other sites

to ja dorzuce swoje, 8 czerwca montuje instalacje w swoim Legasiu, oczywiscie u Jako, koszt - 3600 na bardzo dobrych komponentach z wlewem pod klapka (za wlew pod klapka 200 pln)

 

kugi, corolle jeszcze posiadasz ?? moja podkladke w koncu udalo sie zamontowac ?? a zderzak od Ciebie jedzie na piaskowanie, klejenie i trzeci raz lakierowanie - sorki za OT :-)

Link to comment
Share on other sites

zasadniczo 2.0 i 2,5 dobrze znosza gaz, bardziej moze zdecyduj czy bezawaryjna skrzynia automatyczna, czy manual z ktorym bedziesz/mozesz miec problemy z jego dwumasa

Link to comment
Share on other sites

Pan Dziedzic, zapewne chodziło o to, że to forum techniczne i skupiamy się na sednie tematu, bez niepotrzebnego dogadywania czy gazować, czy też nie - o to się nikt w tym temacie nie pyta.

Link to comment
Share on other sites

Pan Dziedzic, zapewne chodziło o to, że to forum techniczne i skupiamy się na sednie tematu, bez niepotrzebnego dogadywania czy gazować, czy też nie - o to się nikt w tym temacie nie pyta.

Dokładnie o to.

Link to comment
Share on other sites

off

typowe zamulanie nie w temacie panie Diedzicu ... to jest dzial techniczny :roll:

on

Ja 5 lat jezdzilem 2,5 MT i nie czulem roznicy czy LPG czy benzyna jedynie raz sie posypal parownik i wtryski ... cale szczescie, ze na gwarancji. Wada jest, ze wprowadzamy zmiany w aucie przez co jednak zaklocamy uklad.

Kontrola zaworow co 30 tkm i nie wolno tego lekcewazyc :!: koszt u nas 160 € za kontrole i ustawienie.

 

 

Teraz od roku i 20 tkm w 2.0 D nie mialem jeszcze zadnego klopotu. To czego sie oczekuje po Subaru :!:

Link to comment
Share on other sites

haubi65, zamulaniem jest holocaust boksera...ale to tylko moja sugestia..każdy robi jak mu pasuje,w/g mnie zainstalowanie lpg w jakimkolwiek silniku to powolna jego śmierć,lub jak kto woli podcieranie szkłem d... :twisted:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A moim zdaniem dział techniczny nie jest miejscem do dzielenia się swoimi głęboko przemyślanymi opiniami nie wnoszącymi nic do dyskusji NA TEMAT.

 

Dział techniczny jest miejscem które z założenia ma być pozbawione off topu, a Ty go ciągle uskuteczniasz.

 

To jest ostatnie ostrzeżenie. Za dalszą dyskusję nie na temat zostaniesz odpowiednio nagrodzony.

Link to comment
Share on other sites

pablonas, czytasz moje posty po kolei czy wyrywkowo :?: przecież jak w temacie"...który zniesie lpg" daje do zrozumienia, iż żaden ,bo prędzej czy później obydwa się skończą...i gdzie tu nie na tamat :?: :?:

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem, że miałeś kilka subaru z gazem które się zepsuły, ewentualnie prowadziłeś badania laboratoryjne silników Subaru i na podstawie tych badań stwierdziłeś, że lpg psuje silnik?

Link to comment
Share on other sites

Pytanie w wątku dotyczy silników przy których nie trzeba wyjmować motoru do regulacji luzów. To po pierwsze.

 

Po drugie ciskasz się za edycję postu w którym łaskaw byłeś napisać

do gazu to se poloneza kupta :evil:

TO jest klasyczny OT. I za to powinieneś z miejsca dostać pasek. Zrobiłem tylko edycję. Mam jednak coraz większą ochotę naprawić swój błąd...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...