ukaszWRX Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 ja tak sobie wlasnie mysle, ze po zainstalowaniu LPG w nastepnym dupowozie podginam plywak i bedzie wiekszy zasieg 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 po zainstalowaniu LPG w nastepnym dupowozie podginam plywak i bedzie wiekszy zasieg Znaczy się jak się LPG zagrzeje, wzrośnie ciśnienie i dupnie butla to dalej auto poleci ? :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcellus Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 dupnie butla to dalej auto poleci to bedzie instalacja podtlenku lpg :-) zapytam o to jako, bo mi tez zalezy na jak najwiekszym zasiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Znaczy się jak się LPG zagrzeje, wzrośnie ciśnienie i dupnie butla to dalej auto poleci ? :? jest cos takiego jak zawor bezpieczenstwa 8) pozatym aby cos dupnelo temp.musi znacznie wzrosnac :wink: a pozatym jezdzac po miescie wcale nie potrzeba zalewac LPG "pod korek" ale jadac w trase to moim zdaniem warto zalac te kilka litrow wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzelak84 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 60 litrow w miejsce kola, wchodzi ok 49,5 litra lpgabart moze i faktycznie 65 wtedz ok 55 podginasz plywak i wchodzi ci kilka litrow wiecej czemu nie- zawsze mozna jeszcze w konewke i beczke po kapuscie w bagazniku Ja mam w kole zapasowym butle 65litrów i średnio wchodzi około 55 litrów gazu oraz starcza mi to na około 430km (trasa/miasto) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Jak juz jestesmy przy detalach montazowych - estetom polecam montaz wskaznika/przelacznika LPG w schowku za lewarkiem skrzyni biegow. Kontrolka od Staga wchodzi idealnie na wysokosc. Obok mozna jeszcze jeden kontroler zmiescic, ot chocby taki (ten gorny): T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Tummi, a co to sa za uzadzenia i do czego sluza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 ukaszWRX, "Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem" http://tnij.org/9500ci Zacny gadzet T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 To cos ma informowac nas o radarach i policjantach czajacych sie w krzakach z suszarka Dobre A legalne to cos jest w PL :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Na skrzynki najlepsze Na krzaczocjantow CB jednak lepsze. Legalne jest posiadanie, uzywanie na drogach publicznych juz niekoniecznie :/ W stanach to maja fajnie - na legalu mozna z tym jezdzic (nie we wszystkich stanach, ale zawsze). Gdyby ktos zamierzal pobawic sie takim gadzetem, to chyba polecilbym jednak STiR plus - ze wzgledu na Iskre :/ T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik_80 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Wracając do tematu do Legacy kombi jak mierzyłem swoje miejsce na koło to na maxa weszłaby butla 650x270 a ona ma pojemność około 70L. Ja w swoim mam 630x250=59L a wchodzi 49L co na autostradzie starcza na około 500km. Co do instalacji to mam Stag 300 Premium / Reduktor Scorpion GT / Wtryski Magic Jet / przewód Faro 9mm (PCV) instalacja chodzi pięknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba313 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 na maxa weszłaby butla 650x270 650x270 wchodzi, ale jest max cm za wysoko - pokrywa leciutko się opiera na butli mam świeżo założoną butlę z Grodkowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeMaDeS Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 ktoś podpowie czy legacy 2004 z 2.0 150km ma regulację zaworów na "srubkach" czy coś trudniejszego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 ktoś podpowie czy legacy 2004 z 2.0 150km ma regulację zaworów na "srubkach" czy coś trudniejszego? chyba chciales napisac 136 kucy a nie 150 raczej srubki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 ktoś podpowie czy legacy 2004 z 2.0 150km ma regulację zaworów na "srubkach" czy coś trudniejszego? nie ma takiego silnika w modelu z 2004 roku, jest SOHC 137KM (101kW) regulacja na "śrubki" Od MY06 165 KM DOHC, regulacja - "szklanki", 150KM DOHC silnik jest w Legacy od MY08 i posiada regulację - "szklanki". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 kugi, corolle jeszcze posiadasz ?? moja podkladke w koncu udalo sie zamontowac ?? a zderzak od Ciebie jedzie na piaskowanie, klejenie i trzeci raz lakierowanie - sorki za OT :-) Dawno tu nie zaglądałem :wink: Corolla sprzedana, podkładka była zamontowana. Uważaj na mój zderzak, albo podnieś auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Może ktoś podpowie mi jak to wygląda W imprezie 2.5 RS SOHC 167kucy rocznik 2000 jeśli chodzi o regulację zaworów przy LPG, Silnik trzeba wyjmować? Czy ten proceder dotyczy tylko silników DOHC? Jeśli słychać lekkie stukanie/ cykanie (nie wiem jak to nazwać ) tylko na całkowicie zimnym silniku to już regulacja jest wymagana czy jeszcze może nie. Auto jeździ normalnie i odpala bez problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 ja mam 2.0 138 km ale te silniki sa znane z ich bezawaryjnosci Pod warunkiem że nie maja LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonskik69 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 ja mam 2.0 138 km ale te silniki sa znane z ich bezawaryjnosci Pod warunkiem że nie maja LPG Legacy 2005 2.0 137 KM mojego brata , od nowości 275 kkm na LPG bez problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fdfd Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Witam wszystkich forumowiczów, Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Jestem na etapie zakupu Subaru Legacy V (od 2009) z silnikiem benzynowym. Z racji moich przebiegów odrazu po zakupie planuje założyć instalację gazową. Tutaj odrazu pojawia się problem, mianowicie nie wiem który silnik najkorzystniej przyjmie ten "wyrok" Po przeczytaniu kilku wypowiedzi na forach dowiedziałem się że przy LPG wymagane jest jakaś redukcja luzów w zaworach i w niektórych silnikach wiąże się to z wyjęciem całego silnika... Reasumując który silnik polecacie do zagazowania? Ja osobiście najbardziej skłaniam się do silnika 2.0 150 KM, ze względu na sporą dostępność tych samochodów na rynku wtórnym. Będzie to moje pierwsze auto z LPG, także jeszcze raz proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam Jeszcze korzystając z okazji dodam pytanie, skrzynia automatyczna czy manualna? Czy dwumasa występuje we wszystkich silnikach benzynowych ze skrzynią manualną? Jeszcze raz pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się