Skocz do zawartości

Alfa Romeo 166


Buncol555

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Właśnie dostałem w łapki Guliettę. Wersja wypasiona - biały lakier, czerwona skóra, 170 KM, system DNA itp.

W trybie Dynamic jeździ naprawdę nieźle. Sztywno a zarazem komfortowo. Byłbym pod dużym wrażeniem gdyby nie dźwięk silnika JTD, który nie pasuje do tego samochodu zupełnie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zacząłem się zastanawiać... Piękne auto z super wnętrzem w bardzo korzystnej cenie. Wiecie coś na temat tego samochodu? Czy to kompletny złom? Czy jest bardzo awaryjny? Czy można tym spokojnie jeździć bez obaw? Ile pali 3.0 V6 i jak znosi LPG? Czy te 220km jakoś ciągną ten wóz? Czy lepiej pójść w 2.4jtd i wirus? Jak spisuje się tam automat i czy lubi płatać figle?

 

Mówcie co wiecie.

 

Jest też dużo piękniejsze auto również w korzystnej cenie a przy tym bardzo trwałe i bezusterkowe. Pozbawione wad Alfy166. Jest to Peugeot 607.

 

Co do Alfy - to tylko z dieslem 2.4 jtd w połączeniu z manualem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do puga 607 dodałbym jeszcze Rover'a 75 :)

 

Jezdziłem duzo jednym i drugim, Rover sie nie umywa. Choc z wyglądu z daleka rzeczywiscie "75" jest ladny.

 

Zaletą 607 są pancerne silniki, szczególnie benzynowe v6.

 

Alfa 166 jest piękna, ale koszty i usterkowosc przerażają.

 

-- 25 paź 2011, o 09:21 --

 

 

Rover ma niezbyt udanego diesla BMW który ma wadliwą pompę. Chyba najgorszy silnik tego koncernu, wg mnie gorszy nawet niż owiany zła sławą 2.5 TDS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce to mam na sprzedaż 166 2.5, jedna z pierwszych sprzedanych w Polsce ( 99 rok chyba - zerknę jutro ojcu w dowód rejestracyjny ), jeden właściciel od nowości. Jutro wieczorem wkleję foty, cały czas jest piękna, blu nuvola i niebieskie skóry, alu Alfy 17 od trzech lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rover ma niezbyt udanego diesla BMW który ma wadliwą pompę.

To nie ten silnik. W Roverze jest już z CR, a nie VP44 jak w starszych E46.

 

Kurcze wszystko to strasznie dziwne.

Ten silnik na CR w Roverze wynika ze wrzucali juz od początku 2000 roku.

Podczas gdy w e46 diesel az do wrzesnia 2001 szedł na pompie VP44. A w modelu klasy wyzszej, czyli e39, ten silnik na VP44 szedł az do połowy 2003 roku.

 

Czyli licencjobiorca (Rover) miał nowsze technologie niz licencjodawca (BMW)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

166 jest droga w eksploatacji na tle 147/156/GT, więc jak już emocje biorą górę to tylko 3.0 albo 2.0TB i żadnych broń boże automatów.

GTA zawieszeniowo nie ma wielu zamienników, skrzynie lubią posypać się jak jeździmy po mieście. Ogólnie mniej bałbym się eksploatacji STI niż AR GTA.

 

Najlepsza jest wg. mnie 2,4 20V. Spalanie 8l/100km i osiągi lepsze od 2,5 V6. Po modzie dolotu, można czipować na 240KM/510Nm i przede wszystkim jest w PL osoba, która ten temat ogarnia na tyle dobrze oraz $$, że obojętnie z jakiego miejsca warto jest podjechać.

20V to inna liga, inna już skrzynia (GM F40), inne sprzęgło, dwumas, grubsze sprężyny... Niedoceniona na tle pozostałych - nieco tańszych i nie ma na nie popytu, bo nikt już nie pamięta, że nówka w salonie kosztowała w 2005r ok 160tys. zł, czyli prawie 2x tyle co 1,9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza jest wg. mnie 2,4 20V. Spalanie 8l/100km i osiągi lepsze od 2,5 V6. Po modzie dolotu, można czipować na 240KM/510Nm i przede wszystkim jest w PL osoba, która ten temat ogarnia na tyle dobrze oraz $$, że obojętnie z jakiego miejsca warto jest podjechać.

 

Piszesz w tym miejscu o silniku 2.4 JTD 175 koni montowanym w 156 chyba jakos po 2003 roku?

Ten silnik chyba też trafił pod maske 166 po lifcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w czwartek w serwisie swoją ex 156 1,8TS. Przejechałem się i... kurde jak to się fajnie prowadzi :)

Auto robiło na mnie wrażenie nawet gdy na codzień jeździłem GTkiem. Teraz robi jeszcze większe (chociaż te 1,8 jest lekko słabawe). Prowadzenie bajka :)

 

antolll, alfowskie V6 mają problemy z panewkami więc czułbyś się jak w domu :mrgreen::mrgreen:

 

mają problem z panewkami Ci którzy zajeździli auto :evil:

V6 jest nie do zdarcia jesli się go odpowiednio traktuje.

 

-- 28 paź 2011, o 10:50 --

 

166 jest droga w eksploatacji na tle 147/156/GT, więc jak już emocje biorą górę to tylko 3.0 albo 2.0TB i żadnych broń boże automatów.

GTA zawieszeniowo nie ma wielu zamienników, skrzynie lubią posypać się jak jeździmy po mieście. Ogólnie mniej bałbym się eksploatacji STI niż AR GTA.

 

quote]

 

guzik prawda, wahacze są takie same jak w przypadku innych 156. Inne są amory, stabilizatory i sprężyny. Skrzynie się sypią ale nie po cywilnej jeździe :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...