lukass Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 ciekawie piszecie ja sie wbijam w 18 od poniedzialku swoja droga sie zastanawiam jaki rozmiar opony 18" jest zamiennikiem 17" zeby byla ta sama srednica calego kola ?? Dla STi - 225/45R17 zamiennikiem jest 225/40R18 Dla WRX - 215/45R17 zamiennikiem jest 225/35R18 lub 215/40R18 Jeżeli docelowo idziesz w kierunku 6MT to ładuj 225/40R18 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soplica Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 U siebie mam 215/40/18 i jak pisałem przy 18 wydają się bardzo wąskie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 18 chyba tylko ladniej wyglada Ładniej wygląda i dla mnie lepiej się jeździ. ... chyba po niemieckich autostradach a nie polskich wertepach i koleinach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soplica Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 .. chyba po niemieckich autostradach a nie polskich wertepach i koleinach Kwestia przyzwyczajenia. Nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 ciekawie piszecie ja sie wbijam w 18 od poniedzialku swoja droga sie zastanawiam jaki rozmiar opony 18" jest zamiennikiem 17" zeby byla ta sama srednica calego kola ?? Dla STi - 225/45R17 zamiennikiem jest 225/40R18 Dla WRX - 215/45R17 zamiennikiem jest 225/35R18 lub 215/40R18 Jeżeli docelowo idziesz w kierunku 6MT to ładuj 225/40R18 :wink: dzieki lukass od 2,5 roku od kiedy mam subiego jezdze na 225 wiec pojde tak jak mowisz 225/40 w poniedzialek zdam relacje z roznicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 dla mnie znacznie lepiej jezdzi sie na 17 i RE070 nawet nie ma co porownywac, 18 chyba tylko ladniej wyglada Mam tak samo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Czekam już tylko na nowe oponki: Vredestein Ultrac Cento 215/40R18 89 Y XL Nie miałem jeszcze 18" więc ciężko mi się wypowiadać, ale zdroworozsądkowo do zap....nia po naszych drogach to rzeczywiście 17 będą bezpieczniejsze. Oczywiście jeśli nic się w aucie nie popsuje to planuję pojechać kilka razy Ułęż, ale to już na seryjnej feldze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 18 chyba tylko ladniej wyglada Ładniej wygląda i dla mnie lepiej się jeździ. ... chyba po niemieckich autostradach a nie polskich wertepach i koleinach Graf o gustach i upodobaniach sie nie dyskutuje Nam sie jeździ lepiej, Tobie nie - tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 lukass, jakie jest Twoje zdanie o tych oponach co Mrówa kupił? Bo wg mnie rewela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Tylko trochę wąska się wydaje(Yokohama Parada). proszę was tylko nie dotykajcie tego g. Tak słabej opony to już dawno nie miałem. Nie warta funta kłaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 No ja jestem ciekawy jak się będzie Vredestein sprawował. Mam nadzieję że sprawdzę najpóźniej w przyszłym tygodniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soplica Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 proszę was tylko nie dotykajcie tego g. Tak słabej opony to już dawno nie miałem. Nie warta funta kłaków Jak możesz to wyjaśnij mi dlaczego Yokohama Parada jest słaba. W porównaniu do jakiej opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Bo ona tylko ładnie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soplica Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Bo ona tylko ładnie wygląda. Myślę, że do jazdy po mieście będzie się nadawała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 soplica, nadawać się bedzie, ale.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 no więc felgi założone i opony Vredestein też. Jutro wrzucę fotki. Będzie trzeba założyć sprężyny -30mm mniej więcej bo jest jednak pewien niedosyt wizualny, ale... po za tym jest ok Na początku opony były bardzo śliskie, ale po przejechaniu ~10 km jest ok i są bardzo fajne. Dobrze trzymają. Z początku miałem ciśnienie 2,2 i okazało się, że to za mało... Szybki tel do kolegi speca od opon i info, że 2,4 trzeba. z racji tego, iż przejechałem już trochę i manometr na BP wskazywał 2,5... dobiłem do 2,7 i jest ok. Jak się uda jutro na zimnych sprawdzę jakie ciśnienie jest. Prowadzenie Z początku na zakrętach tył uciekał, po dopompowaniu nieco mniej, ale nadal jest tendencja do stawiania bokiem. Myślę, że nie ominie mnie wizyta tam gdzie trzeba aby dobrze ustawić geometrię. Jutro fotki z tego jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soplica Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 soplica, nadawać się bedzie, ale.. ale...?? ciekawy jestem Waszego zdania. Też wrzucę fotki 18 i tak jak mrówa muszę obniżyć zawias. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 soplica, nadawać się bedzie, ale.. ale...?? ciekawy jestem Waszego zdania. Też wrzucę fotki 18 i tak jak mrówa muszę obniżyć zawias. Soplica a jakie ciśnienie ustawiasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 ale...?? ciekawy jestem Waszego zdania. Po prostu nie trzyma tak jak powinna i jest zbyt mało precyzyjna w prowadzeniu (stosunkowo miękkie boki) jak na oponę sportową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soplica Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Po prostu nie trzyma tak jak powinna i jest zbyt mało precyzyjna w prowadzeniu (stosunkowo miękkie boki) jak na oponę sportową. Ok, aby sezon wytrzymała i kupie coś lepszego Soplica a jakie ciśnienie ustawiasz? w tej chwili 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Podepnę się pod temat jakie ciśnienie na lato dopuszczam możliwość pomiędzy 2.4 i nawet do 3.0 na lato :?: Czekam na opinie. -- 26 mar 2011, o 12:22 -- Dodam, że opony 225/45/17 R1R i na zmianę do zajechania Vredesteiny Ultrac sessanta ( chyba deszczowe) -- 26 mar 2011, o 12:53 -- Do tej pory miałem 2.6 na lato. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Nie sprawdziłęm jakie ciśnienie... ale chyba za zimno dzisiaj było bo przy hamowaniu ostrzejszym z większej prędkości dość szybko straciłem przyczepność. Być może po prostu było za zimno (4st.) Auto wygląda tak: -- 26 mar 2011, o 19:39 -- No i teraz widać, że eibach albo h&r wejdzie prędzej niż później... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 No i teraz widać, że eibach albo h&r wejdzie prędzej niż później... polecam ci H&R jak chcesz zdj i nr fabryczny sprezyn daj znac na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwolny Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Podpinam się pod temat ciśnienia. Założyłem letnie dziś ( w ten piękny słoneczny dzień :? ). 215/40 R18 i jestem załamany wyglądem przednich kół Zacząłem z ciśnieniem 2.5 przód i 2.3 tył, więc przód wyglądał jakby nie było powietrza, o wiele większa powierzchnia przylegania. Następna próba 2.7 przód i 2.1 tył ale wiadomo, że nie chodzi tu o wygląd tylko bezpieczeństwo. Wykonałem telefon do znajomego, który jeździ bug-iem STI 225/40 R18 i odpowiedź była szybka i prosta 2.3 przód i 2.2 tył ( i dokładnie tak podaje Subaru, ale przy oponach 215/45 R17 ). Wytłumaczył mi, że podczas jazdy ciśnienie wzrasta i to bardziej na przedniej osi itd. itd. Zrobiłem 2.3 i 2.2, następnie znalazłem tabele ciśnień i już sam nie wiem, bo wartości są różne od zaleceń Subaru. Aczkolwiek skłaniam się do 2.3 i 1.9. http://www.opony.com.pl/narzedzia/tabel ... w-oponach/ http://www.oponykozak.pl/tabela-cisnien -- 27 mar 2011, o 12:55 -- Zapodałem 2.3 i 1.9, teraz wszystkie opony mają podobną powierzchnię styku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soplica Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 No i teraz widać, że eibach albo h&r wejdzie prędzej niż później... Załączniki: U mnie tak samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.